اخبار سایت

بیش از ۲۰۰ میلیون گوشی Realme فروخته شده است



برند ریلمی که متعلق به شرکت سخت افزاری مصرفی چینی BBK Electronics لست، اعلام کرد در سه ماهه دوم امسال، به این نقطه عطف رسید و طبق آمار، به پنجمین سازنده گوشی تبدیل شده که به چنین نقطه عطفی دست پیدا کرده است.

به گزارش ایتنا از ایسنا، طبق آمار شرکت تحقیقاتی کانترپوینت، تنها چهار شرکت ویوو، هواوی، سامسونگ و اپل، در مدت زمان کمتری، این تعداد گوشی را فروخته‌اند. در مجموع، تنها ۱۴ شرکت در سراسر جهان وجود دارد که تا به این تاریخ، بیش از ۲۰۰ میلیون دستگاه گوشی فروخته اند.

شو کی، مدیر بازاریابی ریلمی اظهار کرد: ما زمانی وارد فعالیت شدیم که بیش از ۷۰۰ برند تلفن هوشمند در جهان وجود داشت. بی‌نهایت مفتخریم که توانسته ایم در پنج سال گذشته، در میان ۱۰ برند برتر گوشی قرار بگیریم.

طبق داده‌های کانترپوینت ریسرچ، بیش از ۷۰۰ برند گوشی در سال ۲۰۱۷ وجود داشت و این رقم در سپتامبر، به حدود ۲۵۰ برند کاهش پیدا کرد.

مدیر بازاریابی ریلمی اعلام کرد این شرکت آماده است با عرضه گوشی ریلمی جی تی فایو پرو، وارد بازار گوشی‌های رده بالا شود. این گوشی، یکی از نخستین گوشی‌هایی خواهد بود که مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون ۸ جن ۳ شرکت کوالکام و حسگر دوربین لیتیای سونی است.

بر اساس گزارش رویترز، شیائومی به تازگی، سری ۱۴ شیائومی را عرضه کرده که با همین پردازنده کار می‌کند.

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

این مطلب از سایت ایتنا گردآوری شده است.

منبع: ایتنا

دکمه بازگشت به بالا