اخبار سایت

الکامپ بیست و ششم شروع شد



در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر، تجارت الکترونیک (الکامپ) از میان شرکتهای حاضر، ۵۰ شرکت خارجی و از کشورهای ازبکستان، فرانسه، پاکستان، بوسنی، سوریه، چین، روسیه، ترکیه، ارمنستان و عراق  هستند که نوین ترین برنامه ها، تولیدات و خدمات خود را ارائه می کنند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، حسین اسلامی- رییس سازمان نظام صنفی استان تهران در مراسم افتتاحیه نمایشگاه الکامپ اظهار کرد: شعار امسال آینده بهتر برای اقتصاد دیجیتال است و این نمایشگاه با نمایشگاه های قبلی فرق های دارد. این نمایشگاه را درحالی افتتاح می کنیم که ۴۸۰ شرکت کننده در آن حضور دارند.

وی افزود: امسال تمرکزمان بر روی محتواست و این شرایط با  چهار سال قبل متفاوت است. امسال افتخار داریم که مجموعه های بسیاری در نمایشگاه  حضور دارند. برای آینده بهتر اقتصاد دیجیتال باید به سه بخش توجه کرد؛ در حوزه اول یعنی سخت افزار نیازمند تولید خوب هستیم و این نیازمند واردات خوب است.

او افزود: همچنین زیرساخت ها نیازمند به روزرسانی است و این حجم از مقاومت ها باعث شده نتوانیم به این زیرساخت ها برسیم. در موضوع نرم افزار هم موضوعاتی وجود دارد و ما زمانی می توانیم  از شرکت ها دفاع کنیم که به صورت شفاف صورت های مالی آن ها درج شده باشد.در حوزه خدمات هم مهم ترین موضوع ما تنظیم گری است؛ ما میخواهیم که فقط با یک تنظیم گر در ارتباط باشیم نباید با تنظیم گران مختلف.

این نمایشگاه در هشت بخش اصلی؛ الکترونیک صنعتی، کامپیوتر و سخت‌افزار، نرم‌افزار و خدمات مرتبط، تجهیزات ارتباطی، تجهیزات صوتی و تصویری، تجهیزات مخابراتی، تجهیزات اندازه‌گیری و کنترل و خدمات فنی و پشتیبانی برگزار می‌شود.

گفتنی است بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکامپ از ۴ تا ۷ تیرماه هر روز از ساعت ۸ تا ۱۶ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

این مطلب از سایت ایتنا گردآوری شده است.

منبع: ایتنا

دکمه بازگشت به بالا