اخبار سایت

واتس‌اپ به‌روزرسانی شده می‌تواند تصاویر شما را کارتونی کند



این برنامک در حال رونمایی از به‌روزرسانی جدیدی است که به افراد امکان می‌دهد سلفی بگیرند و آن را به یک تصویر کارتونی تبدیل کنند که سپس خواهد توانست به مثابه آواتار کاربر به پیام‌ها و سایر گفت‌وگوها و مراودات واکنش نشان دهد. 

متا امیدوار است که در نهایت، از این آواتارهای واتس‌اپ سپس برای نمایه و نشانه افراد در متاورس استفاده شود، که معتقد است آینده تعامل اجتماعی خواهد بود.

اما در حال حاضر، این قابلیت عمدتا روشی برای ساخت استیکر و تصاویر در واتس‌اپ و سایر برنامه‌های پیام‌رسانی است.

تاکنون، کاربران واتس‌اپ در بریتانیا و اروپا باید خودشان جداگانه آواتارهای خود را می‌ساختند و شکل ظاهری آن را انتخاب می‌کردند. اما در به‌روزرسانی جدید این شرکت،  صرفا کافی است یک سلفی را بارگذاری کرد و واتس‌اپ از آن برای ساخت یک آواتار جدید از نقطه شروع، استفاده خواهد کرد.

در ادامه، کاربران می‌توانند این آواتار را برای شبیه‌تر شدن به تصویر صاحبش، با لباس‌های جدید و سایر تغییرات در نظرگرفته‌شده شخصی‌سازی کنند.

هنگامی که افراد یک آواتار جدید می‌سازند، به این نیز تشویق می‌شوند که سیاست جدید حفظ حریم خصوصی را از آغاز تا انتها مرور کنند تا ببینند که هنگام ساخت یک آواتار با عکس، از اطلاعات شخصی آن‌ها چگونه استفاده می‌شود.

واتس‌اپ می گوید که تاکنون یک میلیارد آواتار ساخته شده است. این شرکت در ماه‌های اخیر تغییراتی در سیستم ایجاد کرده است؛ از جمله مشارکت با نشان‌های تجاری، برای اینکه لباس‌های خود را به شکل آواتار در دسترس قرار دهند.

نسخه فعلی آواتارها در ۲۰۲۱ معرفی شده بود. هرچند این آواتارها در پلتفرم‌های مختلف متا در دسترس‌اند، آشکارترین کاربرد آن‌ها در واقعیت مجازی است که در آن می‌تواند به مثابه نمایه افراد در بازی‌ها یا جلسه‌ها استفاده شود.

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

این مطلب از سایت ایتنا گردآوری شده است.

منبع: ایتنا

دکمه بازگشت به بالا