بازار

تعمیر پرینتر در محل

اگر به دنبال نمایندگی تعمیر پرینتر hp در تهران هستید یا پریننر شما دچار مشکل و خرابی شده است، hp تعمیر در سریع ترین زمان ممکن پرینتر شما را در محل تعمیر می کند.

از آنجایی که هدف Hp تعمیر آرامش و رفاه مشتریان عزیز است و با توجه به اینکه جابجایی دستگاه های پرینتر کار پر زحمت و هزینه بر است، نمایندگی تعمیرات پرینتر مرکز تخصصی اچ پی تعمیرخدمات فوری سرویس در محل را برای شما عزیزان راه اندازی کرده است و با این امکان، شما قادر به تعمیر پرینتر، تعویض قطعه و سرویس دستگاه چاپگر خود در محل خواهید بود.

روال کار به این صورت است که، به محض تماس مشتری و وصل شدن به متخصص تعمیر پرینتر مربوطه، مدل پرینتر و آخرین زمان سرویس از مشتری پرسیده می شود و سپس ایرادی که سبب شده که با hp تعمیر تماس بگیرند را عنوان می کنند، پس از آن، مسئول فنی تعمیر پرینتر، احتمالات و حدود قیمت تعمیر دستگاه را اعلام می نماید، در صورت تایید مشتری، صفیر متخصص اچ پی تعمیر، قطعات لازم جهت تعمیر چاپگر را در سریع ترین زمان ممکن با خود به محل مشتری برده و با بررسی دقیق پرینتر، علت خرابی چاپگر را می یابد و در ادامه با تایید مشتری پرینتر را سرویس و قطعه معیوب را تعمیر و یا تعویض می نماید.

تعمیر پرینتر با hp تعمیر

آیا می دانید؟

Hp تعمیر در زمانی که پرینتر شما در حال تعمیر است پرینتر دیگری را برای شما جایگزین و ارسال می کند که کار شما عقب نیفتد

اما ما بغیر از تعمیر پرینتر، تعمیر انواع اسکنر، تعمیر فتوکپی شارپ و تعمیر فکس نیز به طور تخصصی انجام می دهیم.

خدمات hp تعمیر

  • فروش و شارژ کارتریج
  • ارائه سرویس پرینتر جایگزین به کلیه شرکت ها، مراکز و ارگان ها
  • تمامی خدمات دارای سه ماه گارانتی می باشد
  • فروش پرینترهای استوک اروپا با سه ماه گارانتی بی قید و شرط و شارژ کارتریج رایگان دائمی
  • هزینه ارسال پرینتر استوک برای تهران و سراسر ایران رایگان می باشد
  • تعمیرات تخصصی و فروش انواع ماشین های اداری

نمایندگی تعمیرات پرینترهای hp

چنانچه به دنبال یافتن نمایندگی و مرکز تخصصی و متعهد برای تعمیر پرینتر هستید و برایتان گارانتی پس از تعمیر و پشتیبانی اهمیت دارد، و حتی اگر نگران زمانی هستید که پرینتر شما در دست تعمیر است و کارتان لنگ می شود، پیشنهاد ما به شما ثبت درخواست سریع در مرکز تخصصی تعمیرات پرینتر در تهران با گروه فنی اچ پی تعمیر است.

شماره تلفن hp تعمیر

مراحل تعمیر پرینتر در محل توسط اچ پی تعمیر

از آنجایی که هدف Hp تعمیر آرامش و رفاه مشتریان عزیز است و با توجه به اینکه جابجایی دستگاه های پرینتر کار پر زحمت و هزینه بر است، نمایندگی تعمیرات پرینتر مرکز تخصصی اچ پی تعمیرخدمات فوری سرویس در محل را برای شما عزیزان راه اندازی کرده است و با این امکان، شما امکان تعمیر پرینتر ، تعویض قطعه و سرویس دستگاه چاپگر خود را در محل خواهید داشت.

روال کار به این صورت است که، به محض تماس مشتری و وصل شدن به متخصص تعمیر پرینتر مربوطه، مدل پرینتر و آخرین زمان سرویس از مشتری پرسیده می شود و سپس ایرادی که سبب شده که با hp تعمیر تماس بگیرند را عنوان می کنند، پس از آن، مسئول فنی تعمیر پرینتر، احتمالات و حدود قیمت تعمیر دستگاه را اعلام می نماید، در صورت تایید مشتری، صفیر متخصص اچ پی تعمیر، قطعات لازم جهت تعمیر چاپگر را در سریع ترین زمان ممکن با خود به محل مشتری برده و با بررسی دقیق پرینتر، علت خرابی چاپگر را می یابد و در ادامه با تایید مشتری پرینتر را سرویس و قطعه معیوب را تعمیر و یا تعویض می نماید.

تعمیر تخصصی پرینتر

ارورهایی که بر روی نمایشگر پرینتر اچ پی نمایش داده می‌شود اغلب راهنمای بسیار خوبی برای پیدا کردن مشکل پرینتر می شود، اما زمان هایی نیز وجود دارد که عیب دستگاه برای کاربر نمایان نمیشود و علت خرابی پرینتر نامعلوم می ماند، در این شرایط با تعمیرکاران متخصص نمایندگی hp تعمیر تماس بگیرید.

هزینه تعمیر پرینتر در محل

از دغدغه های کاربران، هزینه تعمیر پرینتر در محل است،  هزینه ایاب و ذهاب تعمیرات پرینتر شرکت hp تعمیر رایگان بوده و تنها در موارد خاص و مسافت های طولانی این هزینه دریافت میگردد، برای اطلاع از هزینه قطعات و هزینه های سرویس پرینتر با کارشناسان hp تعمیر در تماس باشید.

عوامل موثر در هزینه تعمیرات پرینتر

  • نوع مشکلی که برای پرینتر به وجود آمده
  • میزان آسیبی که به این دستگاه وارد شده است
  • مدت زمانی که تعمیرکار باید به تعمیرات پرینتر بپردازد

تکنسین‌های متخصص و با تجربه مرکز hp تعمیر با عیب‌یابی دقیق پرینتر شما دلیل اصلی بروز مشکل در این دستگاه را پیدا کرده و هزینه تعمیرات آن را برآورد می‌کنند. سپس هزینه تعمیر پرینتر را به شما اعلام می‌کنند تا درصورتی که تمایل داشتید پروسه تعمیرات تخصصی آن را با مهندسین hp تعمیر آغاز کنند.

گارانتی تعمیرات پرینتر اچ پی تعمیر

از آنجا که پرینتر جز اقلام پر کاربرد در ادارات محسوب می شود لذا بحث سرویس گارانتی تعمیر تخصصی پرینتر در اینجا بسیار حائز اهمیت است بنابرای پیشنهاد می شود همواره کار تعمیر پرینتر خود را به شرکت های معتبر و متخصص که همواره دارای پشتیبانی پاسخگو هستند و خدمات پس از تعمیر پرینتر را دارند بسپارید چرا که اگر پرینتر شما به درستی تعمیر نشود و شما پس از مدت کوتاهی با همان مشکل روبه رو شوید، هیچ کس زیر بار تعمیر غیر حرفه ای پرینتر نرفته و شما را ملزم به پراخت هزینه مجدد خواهند کرد.

خبر خوب آنکه نمایندگی Hp تعمیر به عنوان یکی مراکز معتبر در زمینه تعمیر انواع پرینتر، گارانتی تعمیرات پرینتر را به کاربران خود ارائه می دهد و با وجود این گارانتی، اگر پرینتری که توسط تعمیرکاران حرفه ای و با تجربه hp تعمیر تعمیر شده و دچار خرابی از همان ناحیه شود، متخصصین ما بدون دریافت هزینه تعمیرات، پرینتر شما را مجددا تعمیر خواهند کرد.

همه ی خدمات ما دارای 3 ماه گارانتی است که شامل خرید پرینتر استوک ، تعمیرات پرینتر، شارژ و خرید کارتریج می شود.

تعمیر پرینتر در محل با hp تعمیر

ممکن است خرابی پرینتر شما به دلیل کارتریج شما باشد. یا خراب شده است یا شارژ  آن تمام شده است، که hp تعمیر برای راحتی شما به دلیل این که پرینتر سنگین است شارژ کارتریج شما را در محل انجام می دهد.

کارتریج چیست؟

لازم است قبل از آگاهی راجعبه بهترین زمان برای شارژ کارتریج بدانیم کارتریج پرینتر چیست و چه نقشی دارد؟

کارتریج ، منبع تامین رنگ در پرینتر است. بنابراین حضور کارتریج سبب چاپ تمامی خطوط و تصاویر بر روی کاغذ چاپ می‌شود. کارتریج دارای محفظه‌ای است که درون آن تونر یا جوهر ریخته می‌شود.

در پرینترهای لیزری، کارتریج نگهدارنده تونر است اما در پرینترهای جوهر افشان کارتریج نگهدارنده جوهر است. بنابراین متناسب با نوع پرینتر، درون کارتریج جوهر یا پودر تونر ریخته می‌شود. شارژ کارتریج در زمان درست سبب داشتن کیفیت چاپ بالا خواهد بود.

بهترین زمان شارژ کارتریج

تشخیص بهترین زمان شارژ کارتریج بسیار ساده است. بر روی نمایشگر پرینتر، پیغامی دال بر اتمام جوهر یا تونر کارتریج ظاهر می گردد. ممکن است پرینتر های قدیمی برخی ادارات فاقد صفحه نمایش باشند که در این صورت با کاهش کیفیت چاپ در پرینتر، متوجه زمان شارژ کارتریج پرینتر می شوید.

لازم به ذکر است که مادامی که بدنه اصلی کارتریج سالم باشد، هیچ محدودیتی در تعداد دفعات شارژ کارتریج وجود ندارد. کیفیت موادی که برای شارژ کارتریج استفاده می کنید بسیار حائز اهمیت است، لذا هرگز کیفیت را فدای هزینه و کمیت نکنید چرا که سبب صدمه خوردن پرینتر می شوید.

ممکن است طول عمر کارتریج شما تمام شده باشد و نساز به تعویض کارتریج خود داشته باشید. hp تعمیر نمایندگی خرید کارتریج اورجینال است که شما می توانید به آن اعتماد کنید.


شارژ کارتریج در محل

در صورتی که به هر دلیل امکان جابجایی دستگاه وجود نداشته باشد، می توان از سرویسدر محل hp تعمیر استفاده کرد. با یک تماس با اچ پی تعمیر ، کارشناسان ما برای شارژ کارتریج پرینتر عازم دفتر کار شما می شوند، گام اول تخلیه تونر یا جوهر اضافه باقی مانده در کارتریج است که توسط دستگاه مکنده انجام می شود، و پس از تمیز کاری کارتریج پرینتر، اقدام به شارژ مجدد محفظه کارتریج می شود.

عیب یابی و تعمیر پرینتر در اچ پی تعمیر

با بررسی علائم پرینترهای نیازمند تعمیر و خراب توسط تعمیرکاران hp تعمیر، علت خرابی پرینتر کشف شده و تعمیرکاران متخصص و با تجربه ما در صدد تعمیر و یا تعویض قطعه پرینتر با قطعه اورجینال همان برند می شوند. یک مثال ساده: اگر پرینتر روشن نشود مهندسان hp تعمیر علت آن را خرابی برد پاور و یا خرابی main board پرینتر تشخیص می دهند بنابراین در صورت بروز هر گونه مشکل در پرینتر، سریعا با تعمیرکاران با تجربه hp تعمیر تماس بگیرید.

خرید پرینتر دست دوم

خرید پرینترهای دست دوم یک گزینه مقرون به صرفه است، زیرا می‌توانید پرینتر با کیفیت بالا را با قیمتی کمتر از پرینتر جدید بخرید. در زیر چند نکته را برای خرید پرینترهای دست دوم مرور می‌کنیم:

hp تعمیر نمایندگی فروش پرینتر های دست دوم hp, canon, samsung و sharp در تهران است.

اگر شما به دنبال خرید پرینتر با کیفیت و با قیمت مناسب هستید، پیشنهاد ما خرید پرینتر استوک می‌باشد. پرینترهای استوک، دستگاه‌هایی هستند که قبلاً توسط کاربران دیگر استفاده می‌شده‌اند، اما پس از تعمیرات و آزمایش‌های کیفیتی، به حالت کاملاً سالم و عملکرد برتر بازگردانده می‌شوند.

مزایای خرید پرینتر دست دوم

  • قیمت پایین‌تر پرینتر های استوک

پرینترهای استوک عموماً با قیمت کمتری نسبت به مدل‌های جدید عرضه می‌شوند، اما با توانایی ارائه کیفیت پرینت بالا.

  • عملکرد قابل اعتماد پرینتر های دست دوم

با تعمیرات و بازسازی مرتبط، پرینترهای استوک اغلب به عملکرد ایده‌آل خود بازمی‌گردند و از ایجاد مشکلات احتمالی جلوگیری می‌شود.

خرید پرینتر های استوک با hp تعمیر

چرا پرینترهای استوک یا دست دوم وارداتی در حد نو و بسیار سرحال هستند؟

تدارکات اداری در کشورهای توسعه یافته اروپایی و آمریکایی با کشور ما تفاوت‌های بسیاری دارد. برای مثال دانشجویان و کارمندهای شرکت‌های خصوصی و دولتی اروپایی یا آمریکایی، به دلیل استفاده از تکنولوژی‌های دیجیتالی و واقعیت مجازی به‌روز، دیگر نیازی به کپی کردن و پرینت گرفتن از اسناد کاغذی و جزوات درسی خود ندارند. به همین دلیل، خرید پرینتر استوک وارداتی بسیار مقرون‌به‌صرفه است، چرا که بسیار کمتر از پرینترهای ایرانی کار کرده‌اند.

در زمان خرید پرینتر دست دوم به چه نکاتی دقت کنیم؟

همان‌طور که اشاره شد، پرینترهایی که کم کارکرد باشند نوسازی می‌شوند. قطعات معیوب تا جای ممکن تعمیر شده و در غیر این صورت، تعویض می‌شوند. اقلام مصرفی با اقلام درجه یک جایگزین شده و پس از تعمیر پرینتر ، یک پرینتر سرحال و آماده به کار تحویل مشتری می‌شود.

نکات مهمی وجود دارند که در زمان خرید پرینتر دست دوم باید به آن‌ها اهمیت داده شود. بازار خرید و فروش پرینتر استوک بسیار گرم است و متأسفانه تقلب‌های گسترده‌ای در این زمینه اتفاق می‌افتد. معیارهایی برای تشخیص یک پرینتر استوک اصل از یک پرینتر استوک ایرانی و مستهلک وجود دارد که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

  • دستگاه پرینتر استوک بازسازی‌شده و وارداتی باید شناسنامه داشته باشد. خرید پرینتر استوک فاقد شناسنامه‌ای که توسط برند تولیدکننده صادر شده است، مورد توصیه نیست.
  • کارکرد پرینتر استوک اروپایی، آمریکایی یا ژاپنی پایین است و این مورد از صدای کارکرد و کیفیت کارکرد پرینتر کاملاً مشخص است. صدا و کیفیت یک پرینتر استوک ۱ یا ۲ ساله با صدای پرینتر استوک ۱۰ ساله متفاوت است، پس قبل از خرید پرینتر استوک، از فروشنده بخواهید دستگاه را روشن کرده و اقدام به پرینت چند صفحه کاغذ کند. عملکرد دستگاه چاپگر دست دوم باید کاملاً روان باشد و هیچ کاغذی درون دستگاه گیر نکند. کیفیت چاپ قابل قبول باشد و هیچ گونه هاله سیاه و سفید یا خطوط تیره افقی و عمودی نباید در برگه پرینت شده مشاهده شود.
  • تمام اقلام مصرفی پرینتر استوک اصل، آکبند است. در زمان خرید پرینتر استوک، کارتریج دستگاه را بیرون بکشید و کیفیت و وضعیت جوهر تونر را بررسی کنید. پشت دستگاه را باز کرده و کیفیت قطعات تعویضی و تعمیری را بررسی کنید. در پرینترهای استوک اصل، تمام قطعات تعویضی آکبند و برند هستند و قطعات تعمیری با پیچ و بست‌های یکسان بسته می‌شوند. این در حالی است که پرینترهای تعمیرشده در ایران با قطعات یدکی غیراورجینال تعمیر می‌شوند و در مونتاژ نهایی، اهمیتی به یکسان بودن بست‌ها و پیچ‌ها داده نمی‌شود.
  • قطعاتی مانند امیج در هر ۵۰ هزار صفحه، هیتر در هر ۳۰۰ هزار صفحه و ترانسفر هم در هر ۴۰۰ هزار صفحه تعویض می‌شوند. بنابراین این قطعات در یک پرینتر استوک باید آکبند یا در حد نو باشند.
  • در خرید پرینتر استوک دقت کنید که سال ساخت دستگاه خیلی بالا نباشد. سال ساخت غالباً روی بدنه پرینتر حک شده یا در شناسنامه آن قید می‌شود.
  • فروشنده باید بابت اصل بودن پرینتر استوک خود ضمانت‌نامه کتبی ارائه کند. فروشنده باید خدمات پس از فروش پرینتر استوک را تضمین کند.
  • فروشنده باید از یک مدل خاص پرینتر، حداقل چند مورد در انبار خود موجودی داشته باشد.
  • برای خرید پرینتر استوک تنها به واردکننده‌های معتبر مراجعه کنید تا حد امکان، واردکننده پرینتر همان فروشنده آن باشد.
  • در قسمت تنظیمات و اطلاعات مربوط به سرویس‌کار، شماره تلفن و آدرس نمایندگی شرکت تولیدکننده در کشور مبدأ ذکر می‌شود. این مورد در پرینترهایی که در این کار کرده باشند، در زمان تعمیرات ریست شده و پاک می‌شوند.
  • در زمان خرید پرینتر استوک به یکسان بودن کنتور دیجیتالی و کنتور مکانیکی دستگاه توجه کنید.
  • اگر قصد خرید پرینتر استوک رنگی را دارید، به یکسان بودن مارک و برند قطعات کارتریج و ایمیجینگ دقت کنید. این قطعات باید از یک برند بوده و در یک کشور تولید شده باشند.
  • هیتر پرینتر استوک را با دقت مورد بررسی قرار دهید. هیترها یک روکش از جنس نمد دارند که معمولاً به رنگ زرد یا نارنجی است. پرینتر استوکی که کمتر کار کرده باشد، روکش نمدی هیتر آن نو و سالم‌تر است و هیچ لکه پودری روی آن دیده نمی‌شود.
  • فروشندگانی که پرینتر استوک اورجینال ندارند و قصد فورش پرینتر استوک ایرانی را دارند، معمولاً در زمان فروش عجول هستند و اجازه بررسی قطعات بیرون و داخلی دستگاه را نمی‌دهند.
  • کارتریج دستگاه که همان مخزن تونر و جوهر دستگاه است را از نظر عدم تونر ریزی و شارژ بودن مخزن بررسی کنید.
  • در زمان خرید پرینتر استوک، به برند و کشور سازنده آن دقت کنید. پرینتری را بخرید که بتوانید قطعات یدکی و اقلام مصرفی آن را در بازار پیدا کنید. قطعات بسیاری از پرینترهای استوک در ایران پیدا نمی‌شوند و اگر نیاز به تعمیر پیدا کنند، حسابی شما را به دردسر خواهند انداخت. برای مثال اگر ویندوز کامیپوتر خود را عوض کنید و درایور پرینتر خود را نداشته باشید، پرینتر عملاً بدون استفاده خواهد شد.
  • قطعات اساسی مانند پنل LCD، درام و تانک درام، دوبلکس، دولوپر، برد الکترونیکی و برد پاور، ترانسفر، کارتریج و موراد مشابه گران قیمت هستند. این قطعات را با دقت بیشتری بررسی کنید. این قطعات نباید کوچکترین ضرب دیدگی و شکستگی داشته باشند.
  • عملکرد دستگاه در پرینت‌های تعداد بالا را مورد بررسی قرار دهید.

تمام موارد ذکر شده مهم هستند. آشنایی با این نکات می‌تواند در هنگام خرید پرینتر استوک به شما کمک کند.

چرا نمایندگی تعمیرات پرینتر hp تعمیر

  • تعمیر پرینتر در محل بدون دریافت هزینه اضافی
  • شارژ کارتریج رایگان برای نوبت بعد
  • تحویل رایگان در تهران
  • ارسال پرینتر جایگزین برای مشتری در زمان تعمیر پرینتر
  • ارائه گارانتی تعمیر
  • استفاده از قطغات اورجینال و غیر چینی
  • سرعت در ارائه خدمات
  • و در نهایت دارای تیمی از مهندسین متخصص با قابلیت تعمیر انواع پرینتر
دپارتمان فروش hp تتعمیر

َکلیه خدمات و قراردادهای تعمیر و نگهداری ماشین های اداری در قالب فاکتور رسمی به مراکز و شرکت های دولتی، خصوصی و ارگان ها قابل ارائه می باشد.

دکمه بازگشت به بالا