فناوری های نوین

برگزاری چهارمین رویداد کاشتن برای آینده با موضوع «پزشکی بازساختی»



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، چهارمین رویداد «کاشتن برای آینده» با موضوع «پزشکی بازساختی پزشکی آینده» با حمایت مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و ستاد توسعه فناوری‌های پزشکی بازساختی و سلول‌های بنیادی، ۲۰ آذرماه در محل تالار ابن سینا دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می‌شود.

«کاشتن برای آینده»، رویدادی گفتمان‌ محور است که با هدف آشنایی دانشجویان، فناوران و پژوهشگران با فناوری‌های نوین و راهبردی و در راستای تأثیرگذاری آنها بر آینده، زندگی مردم و جایگاهشان در داخل کشور برگزار می‌شود.

این رویداد که در قالب سخنرانی‌ها و گفتگوهای هدفمند اجرا می‌شود، به دنبال ترویج فناوری‌های نوظهور در میان علاقه‌مندان و فرهیختگان دانشگاهی است.

در این رویداد، احسان عارفیان، دبیر ستاد توسعه فناوری‌های پزشکی بازساختی و سلول‌های بنیادی با موضوع «پزشکی بازساختی: آینده پزشکی»، سید محمود مسیحا هاشمی، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با عنوان «وزیکول خارج سلولی: پسر کو ندارد نشان از پدر»، مرضیه ابراهیمی، مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان با عنوان «بادیگارد»، وحید خدام بنیانگذار و مدیر عامل یک شرکت دانش‌بنیان با عنوان «سریع و خارق‌العاده: تکنولوژی»، علی دهقانی فیروزآبادی: مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان با عنوان «هنر معجزه طبیعت: مهندسی زیستی بافت‌های انسانی» و موسی کهتری، عضو هیات علمی دانشکده زیست‌شناسی دانشگاه تهران با عنوان «اندام روی تراشه: پایانی بر آزمایش روی حیوانات؟» سخنرانی می‌کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این رویداد تا ۱۸ آذرماه به تارنمای https://evnd.co/Iyri۸ مراجعه کنند.

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

منبع:مهر

دکمه بازگشت به بالا