اخبار سایت

آنچه باید درباره تغییرات آی‌اواس ۱۷ اپل بدانید



دکمه «پایان تماس» در گوشی‌های آیفون در حال حاضر به دور از سایر گزینه‌های تماس در موقعیت مرکزی پایین صفحه قرار دارد اما با‌ آی‌اواس ۱۷ که به‌طور رسمی پاییز امسال به روز رسانی می‌شد نماد قرمز به سمت راست حرکت می‌کند.

به گزارش ایتنا و به نقل از یورونیوز، تصاویری از نسخه بتای آی‌اواس ۱۷ که این هفته در شماری از رسانه‌ها منتشر شد تغییرات کوچک اما ناامیدکننده‌ای را از این به روز رسانی نشان می‌دهد. تغییرات بیشتر در قرار گرفتن سایر ویژگی‌های تماس نیز دیده می‌شود به طور مثال جای دکمه‌ میوت و اسپیکر با یکدیگر عوض شده و جای دکمه فیس‌تایم و کیبورد نیز جابجا شده است. از سوی دیگر ویژگی جست‌وجوی مخاطب با گزینه افزودن تماس ادغام شده است.

این تغییرات واکنش‌هایی را در شبکه‌های اجتماعی در پی داشته است جایی که برخی پیش‌بنی می‌کنند احتمال خطای حافظه عضلانی تا مدتی وجود خواهد داشت تا فرد به تنظیمات جدید عادت کند.

 




اپل در وبسایت خود گفته است که برنامه بتای این شرکت به برخی از کاربران اپل اجازه می‌دهد تا نرم‌افزار را قبل از انتشار عمومی آزمایش کنند. بازخورد شرکت‌کنندگان به اپل کمک می‌کند تا مشکلات را شناسایی کرده و برنامه‌های نرم‌افزاری را قبل از عرضه تجاری بهبود بخشد.

فراتر از تغییرات احتمالی برای تماس، آی‌او‌اس ۱۷ مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید را برای مشتریان اپل به ارمغان می‌آورد. تغییرات شامل بهتر شدن تصحیح خودکار متن، اضافه شدن یک برنامه جدید ژورنالی و ارسال پیام صوتی زنده با قابلیت دریافت هم‌زمان و پاسخ به آن است.

 

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

این مطلب از سایت ایتنا گردآوری شده است.

منبع: ایتنا

دکمه بازگشت به بالا