فناوری های نوین

برنامه‌های پارک پردیس در هفته پژوهش و فناوری



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پارک پردیس فناوری، این برنامه‌ها از ۲۵ تا ۳۰ آذرماه در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شوند. برپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانش‌آموزی در پارک فناوری پردیس یکی از برنامه‌های پارک در هفته پژوهش و فناوری است. این نمایشگاه در ۷ حوزه شیمی و مواد نوترکیب، برق و الکترونیک، برنامه نویسی و هوش مصنوعی، مکانیک و ابزار دقیق، رباتیک، سلامت و درمان و صنایع نرم، خلاق و فرهنگی از جمله گیم و انیمیشن، تولید محتوا و… برپا می‌شود.

اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانش‌آموزی روز چهارشنبه، ۲۹ آذرماه با حضور دانش‌آموزان در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

به مناسبت هفته پژوهش و فناوری، تورهای فناوری در بخش دانشجویی و دانش‌آموزی نیز در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود. بازدید از موزه علوم، بازدید از موزه هوانوردی و آزمایش‌های علمی از برنامه‌های بازدید دانش آموزی است. آشنایی با زیست بوم فناوری و نوآوری، معرفی پارک فناوری پردیس، بازدید از نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان و بازدید از شرکت‌های عضو پارک نیز از جمله برنامه‌های بازدید دانشجویی است.

برگزاری کارگاه تجاری‌سازی یافته‌های پژوهشی، کارگاه ایده‌یابی و خلاقیت، آشنایی با مدل کسب و کار و راه‌های حفاظت از فناوری‌های نوین، از کارگاه هایی‌است که در هفته پژوهش و فناوری در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود. مشاوره‌های عمومی و تخصصی برای دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها نیز در این هفته برگزار می‌شود.

اختتامیه طرح توانمندسازی صدف ویژه ناحیه نوآوری پردیس، اختتامیه بوت کمپ تخصصی مکانیک و رونمایی از کتاب‌های تولید شده در انتشارات پارک فناوری پردیس از دیگر برنامه‌های هفته پژوهش و فناوری پارک فناوری پردیس خواهد بود.

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

منبع:مهر

دکمه بازگشت به بالا