اخبار سایت

نکات پزشکی از راه دور برای خانواده ها



نکات پزشکی از راه دور برای خانواده ها

← برگشت
آیا شما یا فرزندتان خدمات پزشکی از راه دور را از یک متخصص بهداشت روان یا خدمات اجتماعی دریافت می کنید؟ پاسخ سوالات متداول را در زیر ببینید.

تله مدیسین به چه معناست؟ • چرا از خدمات تله مدیسین استفاده می کنم؟ • به چه فناوری نیاز دارم؟ • چگونه می توانم مشاوره دریافت کنم؟ • چگونه تماس تصویری برقرار کنم؟ • چگونه باید برای تماس آماده شوم؟ • در طول تماس چه اتفاقی خواهد افتاد؟ • چه حقوقی دارم؟ • اگر من یا کسی که می شناسم فوراً به کمک سلامت روان نیاز داشته باشیم، چه؟ 
تله مدیسین به چه معناست؟

اغلب، مردم با متخصص خدمات اجتماعی یا نماینده خود رو در رو صحبت می کنند. پزشکی از راه دور زمانی است که به جای آن از طریق تلفن، تبلت یا کامپیوتر مراقبت های بهداشتی یا درمانی دریافت می کنید.
چرا از خدمات تله مدیسین استفاده می کنم؟

پزشکی از راه دور به شما و خانواده تان امکان می دهد خدمات را از راه دور دریافت کنید. این بدان معنی است که هیچ خطری برای انتشار ویروس کرونا یا ابتلا به آن وجود ندارد. از آنجایی که این زمان پر استرس است، ممکن است مددکار اجتماعی شما بیشتر از حد معمول با شما تماس بگیرد.
به چه فناوری نیاز دارم؟
برای ارتباط با مددکار اجتماعی خود می توانید از تلفن، رایانه یا تبلت (مانند iPad) استفاده کنید.

به متخصص یا نماینده خود بگویید کدام دستگاه برای شما بهترین است. مطمئن شوید که دستگاه شما دارای طرح داده تلفن همراه و/یا اتصال اینترنت است.
چگونه می توانم مشاوره دریافت کنم؟
اگر فرزندی دارید که در شهر نیویورک به مدرسه می رود:

می‌توانید یک تبلت آی‌پد که می‌تواند به اینترنت متصل شود، از اداره آموزش شهر نیویورک (DOE) تهیه کنید. اگر به آی‌پد نیاز دارید یا با آی‌پدی که دریافت کرده‌اید مشکل دارید، به ستون پشتیبانی فنی خانواده DOE بروید.
اگر برای iPad DOE واجد شرایط نیستید:

با مددکار اجتماعی خود در مورد گزینه های دیگر صحبت کنید.
اگر دستگاهی دارید اما به داده تلفن همراه و/یا اتصال اینترنت نیاز دارید:

برای اطلاعات بیشتر، از وب سایت ACS Coping Through COVID-19 بازدید کنید .
چگونه تماس تصویری برقرار کنم؟
آیا دستگاه شما دوربین دارد؟ اگر چنین است، با مددکار اجتماعی خود تصمیم بگیرید که از کدام برنامه ویدیویی استفاده کنید.

مشاوره خانواده در کرج

متخصص مراقبت های بهداشتی یا نماینده شما یک پیوند شخصی برای شما ارسال می کند. شما می توانید آن را در هر دستگاهی باز کنید.

در مرحله بعد، پیوند دعوت متخصص مراقبت های بهداشتی خود را در قسمت “شناسه جلسه یا نام پیوند شخصی” قرار دهید. اگر از تلفن یا تبلت خود استفاده می کنید باید برنامه را دانلود کنید. برای اطمینان از امنیت جلسه خود، پیوند را به اشتراک نگذارید.

اگر تماس شما با یکی از کارکنان مدرسه یا یک ارائه دهنده خدمات DOE باشد، باید از نسخه Zoom دارای مجوز DOE استفاده کنید. برای استفاده از نسخه Zoom دارای مجوز DOE، برای دسترسی به Zoom به پورتال آموزش از راه دور DOE بروید .
برای استفاده از اسکایپ:

چگونه باید برای تماس آماده شوم؟
ابتدا ایده های خود را آماده کنید.

اگر کمک می کند، قبل از برقراری تماس، به آنچه می خواهید به اشتراک بگذارید فکر کنید و یادداشت برداری کنید.
در صورتی که مشکلات فنی دارید، برنامه B داشته باشید.

در صورتی که دوربین شما کار نمی کند یا اتصال اینترنت خود را از دست می دهید، مطمئن شوید که متخصص مراقبت بهداشتی یا نماینده شما شماره تلفن شما را داشته باشد. قبل از شروع تماس، مطمئن شوید که دستگاه شما شارژ شده است.
سعی کنید یک فضای خصوصی یا ساکت برای تماس خود پیدا کنید.

ممکن است در خانه شلوغی باشد! اما اگر می توانید یک فضای خصوصی پیدا کنید. اگر هدفون دارید از آن استفاده کنید.
اگر فرزندان شما در تماس شرکت می کنند، مطمئن شوید که در نزدیکی شما هستند.

ممکن است برای متخصص مراقبت های بهداشتی یا نماینده شما مهم باشد که فرزند(فرزندان) خود را ببیند و با آنها صحبت کند. اگر فرزندتان در حین تماس حرکت کرد و نتوانست آن را ببیند، به متخصص مراقبت بهداشتی یا نماینده خود اطلاع دهید. اگر کودک شما در طول تماس ویدیویی خجالتی یا ناراحت باشد، کاملا طبیعی است. می‌توانید او را تشویق کنید که از عملکرد چت استفاده کند یا فقط به عملکرد صوتی تبدیل شود.
می‌توانید از سایر اعضای خانواده بخواهید از دستگاه خودشان به تماس بپیوندند.

شرکت در دستگاه های جداگانه به متخصص یا نماینده مراقبت های بهداشتی شما این امکان را می دهد که همه را واضح تر ببیند.
در طول تماس چه اتفاقی خواهد افتاد؟
اگر تماس برای جلسه درمانی است:

متخصص مراقبت های بهداشتی یا نماینده شما ممکن است از شما بخواهد که در مورد نحوه سازگاری خود با ماندن در خانه، مشکلاتی که با آن مواجه هستید صحبت کنید و ممکن است تکنیک هایی را برای مدیریت استرس یا اضطراب به شما ارائه دهد.
اگر تماس برای تأیید امنیت خانواده شما است:

متخصص مراقبت های بهداشتی یا نماینده شما ممکن است از شما بخواهد که برای دیدن هر اتاق و برخی از قسمت های خاص مانند پنجره ها و پریزهای برق یک بازدید از خانه انجام دهید.
اگر قرار است تماس با متخصص مراقبت بهداشتی یا نماینده شما تأیید شود:

متخصص مراقبت های بهداشتی یا نماینده شما ممکن است از شما بخواهد که هر یک از کودکان خانواده را ببینید و با آنها صحبت کنید. او همچنین ممکن است از کودکان بخواهد که نقاشی های خود را به اشتراک بگذارند یا در طول تماس با اسباب بازی بازی کنند.
اگر درخواست تجدید نظر برای حمایت از یک دانش آموز است:

متخصص مراقبت های بهداشتی یا نماینده سوالاتی در مورد تکالیف می پرسد. او همچنین ممکن است در مورد مشکلات دیگری که دانش آموز با آن مواجه است سؤالاتی بپرسد.
چه حقوقی دارم؟
حفاظت از اطلاعات شخصی شما حقی است که دارید.

متخصصان مراقبت های بهداشتی و نمایندگان آنها باید همیشه از اطلاعات شخصی شما محافظت کنند. این در مورد مکالمات مجازی صدق می کند. می توانید از متخصص مراقبت های بهداشتی یا نماینده خود بپرسید که چگونه اطلاعات شما را ایمن نگه می دارند.
شما حق دارید بفهمید که با چه چیزی موافقت کرده اید (رضایت آگاهانه).

به یاد داشته باشید، اگر احساس ناراحتی می کنید، مجبور نیستید در تماس شرکت کنید. متخصصان مراقبت های بهداشتی و نمایندگان آنها همیشه موظفند قبل از ضبط تماس سؤال کنند.
اگر من یا کسی که می شناسم فوراً به کمک سلامت روان نیاز داشته باشیم، چه؟

اگر احساس استرس، مضطرب یا گیجی می کنید، بدانید که تنها نیستید.

مشاوره خانواده در کرج

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

———————————————
این مطلب از سایت انجمن برنامه نویس گردآوری شده است و کلیه حقوق مطلق به انجمن برنامه نویس می باشد در صورت مغایرت و یا بروز مشکل اطلاع دهید تا حذف گردد

منبع: انجمن برنامه نویس

دکمه بازگشت به بالا