اخبار سایت

دشمن با ابزار رسانه واقعیت را وارونه جلوه می دهد



به گزارش خبرنگار مهر، سردار علیرضا یوسفی صبح یکشنبه در جمع سربازان سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با گرامیداشت یاد شهدا به ویژه شهیدان راه قدس، اظهار کرد: در ایام مبارک ماه رمضان از خداوند متعال درخواست نابودی اسرائیل جنایتکار و نجات ملت مظلوم فلسطین از جنایت‌های رژیم منحوس صهیونیستی را داریم.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا (ع)، ضمن تشکر از زحمات نیروهای وظیفه سپاه استان گفت: با تلاش‌های شبانه‌روزی شما سربازان در کنار نیروهای کادر سپاه انصارالرضا علیه‌السلام به لطف خدا در سال گذشته مأموریت‌های گسترده بسیج و سپاه استان به خوبی و با موفقیت انجام شد.

سردار یوسفی خطاب به سربازان، گفت: امروز شما در دوران جوانی قرار دارید و این ایام بهترین دورانی است که شما تجربه می‌کنید.

سرباز یک واژه مقدس است

وی با اشاره به اهمیت و ارزش عنوان سرباز بیان کرد: سرباز اسلام بهترین واژه‌ای بود که شهید سردار حاج قاسم سلیمانی دوست داشت بر سنگ مزارش حک شود چون این عنوان بسیار مقدس است.

سردار یوسفی با بیان اینکه سربازی عنوان و دوران مقدسی است که نباید آن را کم اهمیت دانست، بیان کرد: سربازی برای نظام و انقلاب اسلامی بسیار ارزشمند است و تقدّس دارد که قطعاً پاداش دنیوی و اخروی برای فرد به دنبال دارد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) با بیان اینکه امروز در شرایط و دوران بسیار حساسی قرار داریم، گفت: دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با راه انداختن جنگ ترکیبی، شناختی و رسانه‌ای سعی دارند همه مردم ایران اسلامی را از دین و معنویت دور کنند و امید را از ما بگیرند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری بر دو کلید واژه ایمان و امید در کشور تاکید دارند و دشمنان ایران اسلامی تلاش دارند این دو مهم را از ملت ایران بگیرند، بنابراین ما باید خیلی هوشیار باشیم.

سردار یوسفی افزود: در اوایل انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس جوانان این مملکت رسالت خود را بدرستی تشخیص دادند و راه درست را در پیش گرفتند و در برابر دشمن متجاوز مقاومت کردند و اجازه ندادند وجبی از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد و از دین، ناموس و وطن خود دفاع کردند.

وی عنوان کرد: کشور ما در دوران دفاع مقدس بیش از ۲۳۰ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد و امروز با گذشت ۴۵ سال از آن دوران این کشور اسلامی و رسالت دفاع از آن بدست ما رسیده و آینده ایران اسلامی و مسئولیت‌های آن متعلق به شما جوانان است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) گفت: امروز دشمنان ایران اسلامی با استفاده از ابزار رسانه به دنبال انحراف اذهان عمومی جامعه هستند و در این بستر هیچ گروه و قشری از جامعه از نقشه‌های شوم دشمنان مصون و در امان نیستند.

وی با بیان اینکه تمرکز دشمن بر روی قشر جوان جامعه اسلامی است، گفت: چراکه قشر جوان نیروی محرکه این نظام و کشور است و آینده کشور بدست جوانان است، بنابراین دشمن با تمرکز بر قشر جوان سعی دارد ایمان و امید را از آنها بگیرد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خاطرنشان کرد: شهدای ایران اسلامی رفتند تا انقلاب اسلامی بدست ما برسد و امروز جوانان زیادی برای امنیت اقشار مختلف مردم جانفشانی و ایثار می‌کنند تا این مردم در امنیت و آرامش زندگی کنند و شما سربازان بخشی از این نیروهای حافظ امنیت هستید.

مسیر تشخیص حق از باطل نیازمند بصیرت است

سردار یوسفی افزود: دشمنان امروز با استفاده از امکانات رسانه‌ای روز و هوش مصنوعی واقعیت‌ها را وارونه جلوه می‌دهند بنابراین تشخیص حق از باطل بسیار دشوار و سخت شده و این مسیر نیازمند داشتن بصیرت و دقت لازم است تا در مسیر دشمن بازی و فریب نخوریم.

وی به برگزاری دوره‌های مهارت آموزی برای سربازان در دوران خدمت سربازی اشاره کرد و گفت: این دوره‌ها و ایام فرصت خوبی برای کسب مهارت جهت ورود به بازار کار بعد از پایان خدمت سربازی است.

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

منبع خبر

دکمه بازگشت به بالا