دانش و علم

برنامه های چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی



به گزارش خبرنگار مهر، حسن فارسی در نشست خبری چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی، به برنامه های این نهاد در آستانه ۱۶ مرداد اشاره کرد و گفت: جهاددانشگاهی نهادی محجوب و مظلوم ولی در عین حال مقتدر است چیزی که باعث شده جهاددانشگاهی همواره مورد توجه باشد. ماموریت‌هایی که به این نهاد سپرده شده خط شکنی و الگوسازی بوده که در موضوعات مختلف شاهد آنها بوده‌ایم.

فارسی تاکید کرد: مراسم سالگرد جهاد دانشگاهی عصر روز دوشنبه ۱۶ مرداد در پژوهشگاه رویان با حضور مقامات کشوری و لشگری برگزار می شود، صبح روز دوشنبه ۱۶ مرداد مراسم تجدید میثاق جهادگران جهاددانشگاهی با آرمان‌های امام(ره) برگزار می‌شود.

وی افزود: در عصر روز دوشنبه فرآیند انتخاب جهادگران نمونه انجام می شود، در ابتدا ۲۵۰ نفر انتخاب شدند و در نهایت ۳۰ نفر به عنوان عضو نمونه انتخاب شدند که در مراسم ۱۶مرداد از آنها تقدیر خواهد شد. همچنین در مراسم چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی که در پژوهشگاه رویان برگزار می‌شود از چند طرح جدید رونمایی خواهیم کرد.

قائم مقام رئیس جهاد دانشگاهی با بیان اینکه اگر مقدمات لازم فراهم شود، چند کلان پروژه را با همکاری دستگاه‌های اجرایی آغاز می‌کنیم، ادامه داد: یک روز پس از برگزاری مراسم سالگرد و رونمایی از طرح‌های جدید در نظر داریم که گردهمایی با روسای واحدهای جهاد دانشگاهی برگزار کنیم.

وی ادامه داد: ما در نظر داریم برنامه‌ها و اقدمات جهاد دانشگاهی بر مبانی برنامه‌های کلان کشوری و برنامه هفتم کشور باشد.

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

منبع:مهر

دکمه بازگشت به بالا