فناوری های نوین

با رگهای بدنتان از خانه محافظت کنید!


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، نکته اصلی این قفل در هوشمند فناوری شناسایی رگ به حساب می آید که یک روش احراز هویت بیومتریک برای تحلیل طرح رگ های خونی بدن انسان زیر پوست است. S۶ Max-H با استفاده از دوربین های دوتایی و نور ۳ بعدی به طور موثر این طرح ها را ثبت و فراوری می کند.

به این ترتیب احراز هویت سریع و درست در کسری از ثانیه ممکن می شود. فناوری شناسایی رگ ها برخلاف روش های معمول مانند اسکنر اثر انگشت، یک روش بسیار معتبر است و نمی توان در آن تقلب کرد، به همین دلیل گزینه ای ایده آل برای تامین امنیت است.

با رگهای بدنتان از خانه محافظت کنید!

قفل در هوشمند ۹ روش برای باز کردن در ارائه می کند از جمله باز کردن قفل با اسکن صورت، پسورد و بلوتوث تا به این ترتیب انعطاف پذیری و سهولت استفاده برای کاربران فراهم شود. این دستگاه با یک نمایشگر ۴.۷ اینچی مجهز به باتری ۵ هزار میلی آمپری است و به فرد کمک می کند تا خانه را ایمن نگه دارد.

فناوری شناسایی رگ های بدن با استفاده از نور مادون سرخی که توسط هموگلوبین خون جذب می شود یک الگوی متمایز می سازد که مختص هر فرد است. رگ های خونی نور مادون سرخ بیشتری جذب می کنند و در نتیجه الگوها در عکس ها تیره تر به نظر می رسند. این تمایز رنگی به سیستم کمک می کند تا یک ارجاع بیومتریک دقیق برای شناسایی صحیح فراهم کند.

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

منبع:مهر

دکمه بازگشت به بالا