اخبار سایت

چرا شبکه اجتماعی ترامپ ضرر داد؟



رئیس جمهور سابق آمریکا، راه‌اندازی اپلیکیشن شبکه اجتماعی خود را در اکتبر سال ۲۰۲۱، اعلام کرده و گفته بود این پلتفرم در مقابل شرکت‌های بزرگ فناوری مانند توییتر و فیس بوک که او را ممنوع کرده‌اند، خواهد ایستاد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، تروت سوشال در سال ۲۰۲۲، ضرر ۵۰ میلیون دلاری داشت و فروش خالص آن تنها ۱.۴ میلیون دلار بود. این پلتفرم شبکه اجتماعی، ۲۳ میلیون دلار در نیمه اول سال میلادی جاری از دست داد و تنها ۲.۳ میلیون دلار فروش خالص داشت.

شرکت حسابداری عمومی ثبت شده مستقل گروه رسانه و فناوری ترامپ (TMTG) نشان داده که این وضعیت مالی، تردیدهای اساسی را درباره توانایی این پلتفرم برای ادامه فعالیت، ایجاد می‌کند. گروه TMTG بر این باور است که با عدم پیشرفت واقعی در تکمیل ادغام با شرکت دیجیتال ورلد، ممکن است تامین وجوه مالی بیشتر از طریق منابع مالی سنتی، دشوار باشد.

بر اساس گزارش رویترز، اسناد ارائه شده به رگولاتوری نشان می‌دهد این شرکت در مارس، چندین موقعیت را حذف کرد و افزود که این اقدام پس از بازنگری در همه بخش‌ها انجام شد که بیشترین تاثیر را بر پخش ویدیوی درخواستی  TMTG و تیم‌های زیرساختی داشت.

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

این مطلب از سایت ایتنا گردآوری شده است.

منبع: ایتنا

دکمه بازگشت به بالا