اخبار سایت

چگونه با یک پست 100 فالوور بگیریم؟


—————- رپرتاژ آگهی —————–

تولید محتوا یک راه عالی برای افزایش فالوور است اما کافی نیست. زیرا اگر کسی محتوای شما را دوست نداشته باشد یا درباره آن نظری ندهد و آن را با دیگران به اشتراک نگذارد، کارهای شما بی‌فایده است. پس برای رسیدن به تمام اهداف تجاری خود از جمله افزایش فالوور به تعامل نیاز دارید. برای آنکه تعامل خود را افزایش دهید باید به فالوورهای واقعی دسترسی داشته باشید و تنها جایی که می‌توانید فالوورهای واقعی پیدا کنید صفحۀ اکسپلور اینستاگرام است.
 

اکسپلور اینستاگرام چیست؟

صفحه اکسپلور اینستاگرام همان جایی است که با انبوهی از محتواهای عمومی مثل عکس‌ها، فیلم‌ها و استوری‌ها روبرو می‌شوید که بر اساس علاقمندی شما و مخاطبانی که دنبال می‌کنید، ایجاد می‌شود. تمام این‌ها به این معنی است که اکسپلور مکانی عالی برای کشف پست‌ها، حساب‌ها، هشتگ‌ها یا محصولات جدید است که شاید آنها را دوست داشته باشید، اما تنها راه رسیدن به اکسپلور و افزایش فالوور ایجاد تعامل است.
پیشنهاد مطالعه: چطور بازدید اینستاگرام را بالا ببریم؟
 

10 تکنیک ایجاد تعامل و افزایش فالوور

تعامل یعنی ارتباطی که مخاطبان با شما برقرار می‌کنند و یک فاکتور کلیدی برای الگوریتم اینستاگرام است. اگر مخاطبان شما تولید محتوای شما را دوست داشته باشند و به آن عشق بدهند، باعث می‌شود پست شما به اکسپلور راه پیدا کند و چشم‌های بیشتری آن را ببیند. این یعنی افزایش تعامل که باعث جذب فالوور بیشتر می‌شود. حالا چگونه با یک پست، تعامل ایجاد کنیم و تا 100 فالوور جذب کنیم؟
 

 

1.محتوای جذاب تولید کنید.

محتوایی تولید کنید که برای مخاطبان شما مفید باشد تا آن را ذخیره کنند. در اینصورت آنها بارها و بارها پست شما را خواهند دید و ممکن است آن را با فالوورهای خود به اشتراک بگذارند و در اینصورت ممکن است فالوورهای آنها پیج شما را دنبال کنند.
 

2.ریلز بسازید.

اگر امسال به اینستاگرام دقت کرده باشید، قطعاً متوجه شده‌اید که ریلز فرزند مورد علاقۀ اینستاگرام است. در نتیجه یکی از بهترین راه‌هایی که می‌توانید به اکسپلور راه پیدا کنید و محتوای خود را در مقابل کاربرانی غیر از فالوورهایتان قرار دهید، ساختن ریلز است. تولید ریلز جذاب و قانع کننده می‌تواند کاربران جدیدی را به پروفایل اینستاگرام شما هدایت کند.
 

3.کپشن قوی بنویسید

کپشن‌های کوتاه و شیرین بنویسید و برای افزایش تعامل و جذب مخاطب این موارد را در آن لحاظ کنید:
   – از یک کال تو اکشن ویژه در آن استفاده کنید.
   – موضوع را همان ابتدا عنوان کنید.
   – همه چیز را به وضوح با لحنی ثابت توضیح دهید.
   – از کلمات کلیدی در کپشن استفاده کنید تا به الگوریتم صفحه اکسپلور اینستاگرام برای تشخیص موضوع محتوای خود کمک کنید.
 

4.به کامنت‌ها واکنش نشان دهید

یکی از راههای افزایش تعامل درگیری در کامنت‌ها است. پس حتماً نسبت به کامنت‌های مخاطبان خود واکنش نشان دهید و با درگیر کردن کاربران خود آنها را به کامنت گذاشتن بیشتر در زیر پست منتشر شده تشویق کنید تا به اکسپلور راه پیدا کنید.
 

5.از هشتگ استفاده کنید

هشتگ‌ها دیگر مثل سال ۲۰۱۲ محبوب نیستند، اما هنوز یک راه ارزشمند برای جذب فالوور می‌باشند، چون خیلی از افراد برای پیدا کردن یک مطلب، هشتگ مرتبط با آن را سرچ می‌کنند. همچنین هشتگ آنها این امکان را برای اینستاگرام فراهم می‌کنند که پست‌های شما را در اکسپلور به مرتبط‌ترین کاربران ارائه دهند.
 

 

1.زمانی که مخاطبان شما آنلاین هستند، پست را منتشر کنید

وقتی مخاطبان شما آنلاین هستند و پست خود را منتشر می‌کنید، شانس بیشتری برای تعامل با آنها دارید. ساعت‌هایی که کاربران بیشتر آنلاین هستند در بخش تنظیمات و اینسایت پیج شما نشان داده می‌شود.
 

2.پست‌های اسلایدی بسازید

به جز ریلز، یکی دیگر از فرمت‌های محتوای اینستاگرام که تعامل بالایی دارد، پست‌های اسلایدی است. زیرا زمان بیشتری برای بازدید از مخاطب می‌گیرد و او را درگیر می‌کند. پس با کمی خلاقیت در تولید محتوا می‌توانید با این سبک از محتوا به افزایش فالوور خود کمک کنید.
 

3.با سایر برندها و پیج‌های دیگر همکاری کنید

شراکت با سایر برندها یک روش مفید برای افزایش تعامل و راهی مطمئن برای رسیدن به اکسپلور می‌باشد. نکته مهم این است با کسانی پست خود را شریک شوید که فعالیتشان مشابه شما باشد تا مخاطبانی که با پیج او همکاری می‌کنید هم با پست شما تعامل داشته باشند. این گزینه را می توانید قبل از انتشار پست وارد “Advanced setting” شوید و با انتخاب “Add paid partnership label” انجام دهید.
 

4.موقعیت جغرافیایی / Location خود را اضافه کنید

در صفحه اکسپلور اینستاگرام در بالای صفحه گزینه‌ای به نام مکان‌ها یا Places وجود دارد و پست‌هایی را که از تگ “Add location” استفاده کرده‌اند را در این قسمت به نمایش می‌گذارد. تگ لوکیشن باعث افزایش تعامل و دسترسی شما به مشتریان بالقوه و تبدیل آنها به فالوورهایتان می‌شود. بهتر است بدانید پست‌هایی که از گزینۀ تگ مکان‌های اینستاگرام استفاده می‌کنند، در مقایسه با پست‌هایی که لوکیشن را تعیین نکردند، ۷۹ درصد تعامل بیشتری دارند.
 

5.همکاران خود را تگ کنید


کسانی را که در حرفۀ مشابه شما حضور دارند در پست خود تگ کنید. در نتیجه آنها محتوای شما را خواهند دید و برای ایجاد تعامل به احتمال خیلی زیاد پست شما را استوری می‌کنند و در اینصورت از میان دنبال کنندگان پیج آنها می‌توانید به جذب فالوور برسید.
در بالا به 10 تکنیک اشاره شد که با انجام آنها و گرفتن 10 فالوور از هر کدام از روشهایی که توضیح دادیم، می‌توانید با انتشار یک پست 100 فالوور جذب کنید.
 

کلام آخر

تولید محتوا جادو نمی‌کند و افزایش فالوور خود به خود اتفاق نمی‌افتد. برای آنکه بتوانید با انتشار پستهای خود به افزایش فالوور قابل توجهی برسید، عمل کردن به مواردی که در بالا ذکر شد بسیار اهمیت دارد. اما در صورتی به نتیجۀ دلخواه می‌رسید که در انتشار پست‌های خود نظم داشته باشید و کیفیت محتوا و استراتژی شبکه‌های اجتماعی خود را حفظ کنید. این نکته را در نظر داشته باشیدکه باید بعد از انتشار پست‌های اینستاگرام برای ایجاد تعامل و افزایش فالوور وقت و انرژی کافی بگذارید.
 

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

این مطلب از سایت ایتنا گردآوری شده است.

منبع: ایتنا

دکمه بازگشت به بالا