اخبار سایت

حتی آرایشگاه های زنانه در پردیس هم به اپلیکیشن های شبیه ساز روی آورده اند



—————- رپرتاژ آگهی —————–

رشد سریع فناوری تاثیر چشم گیری بر صنعت زیبایی داشته است که سالن های زیبایی در پردیس تهران از این قاعده مستثنی نیستند. بسیاری از نوآوری های سال های اخیر در نحوه فروش و تولید محصولات زیبایی و چگونگی تعامل با مشتریان را دست خوش تغییرات زیادی کرده است. شرکت های تولید کننده محصولات زیبایی میتوانند با ادغام کردن راه حل های فناوری در مدل های کسب کار خود از رقبایشان پیشی بگیرند. امروزه با توجه به افزایش استفاده از گوشی های هوشمند میان مردم، مصرف کنندگان محصولات زیبایی خواهان خدمات آنلاین از طریق تلفن های همراه خود هستند. این افزایش تقاضا میان مشتریان بر راه کارهای شرکت های زیبایی در به کارگیری فناوری در ارائه خدمات و تولید محصولاتشان تاثیر گذاشته است. یکی از خدمات سالن زیبایی بورگ پردیس تهران میکروبلیدینگ ابرو است. بورگ بهترین سالن زیبایی در پردیس تهران است که ، خدمات با کیفیت و متنوعی را برای بانوان پردیسی انجام می دهد. از خدمات این سالن زیبایی می توان براشینگ مو، کراتیه، شنیون مو، انواع بافت مو، تنوع رنگ و مش، اکستنشن، کاشت و لیفت مژه، لیفت ابرو، کاشت ناخن، اصلاح صورت، میکروبلیدینگ و … را نام برد. سالن زیبایی بورگ در روش میکروبلیدنگ برای قرینه سازی ابرو ها پیش رو است و از نرم افزار های تخصصی برای انجام میکروبلیدینگ ابرو استفاده میکند.
مدیریت هنگامه رویین تن  شعبه پردیس ۰۲۱۲۸۴۲۵۷۷۵
اینستاگرام سالن بورگ  @borgsalon
آدرس سایت www.borg.salon
 

میکروبلیدینگ در آرایشگاه های زنانه در پردیس تهران

فناوری هوش مصنوعی پلتفرم هایی مانند اسنـپ چت و اینستاگرام را متحول کرده است. برند های زیبایی درحال حاضر به ابزارهای تعاملی مشابه روی آورده اند تا ابزارهای مجازی آزمایشی را در وب سایت ها و برنامه های خود ارائه دهند.
میکروبلیدینگ یک روش جدید برای اصلاح فرم و پرکردن قسمت‌های خالی ابرو است. این روش به‌صورت نیمه تهاجمی انجام می‌شود؛ یعنی مانند جراحی‌های زیبایی به‌صورت تهاجمی و دخالت در قسمت‌های بدن صورت نمی‌گیرد همچنین این روش نیمه دائمی است و برای مدت نسبتاً طولانی ماندگاری دارد.
در این روش متخصص سالن زیبایی به کمک ابزار مخصوص خراش‌هایی را در ناحیه ابرو ایجاد می‌کند تا رنگ‌دانه‌هایی را به لایه زیرین پوست اعمال کند. در میکروبلیدینگ خطوطی شبیه به موهای ابرو در ناحیه موردنظر ایجاد می‌شود و ظاهری مانند ابروی طبیعی ایجاد می‌کند.
این روزها دغدغه بسیاری از پیگمنترها قرینه سازی چشم لب و ابرو است. اگر چه این قرینه سازی بصورت صد درصد هیمشه امکان پذیر نیست اما می‌توان تا حد زیادی طراحی را به شکل قرینه انجام داد بطوری که چشم عادی قادر به تشخیص این تفاوت جزئی نباشد. در اکثر افراد سمت چپ و راست بدن با هم قرینه نیست. اگر به دستها ، پاها و سایر اعضای بدن با دقت نگاه کنید متوجه این تفاوت می‌شوید. من همیشه می‌گویم که انتظار قرینه سازی صددرصد انتظاری غیر منطقی ست.
در این میان خانمهایی به ما مراجعه می‌کنند که تتوهای کاملا تابه تایی دارند که دغدغه مشتری قرینه کردن این تتوهاست . جمع کردن خرابکاری دیگران همیشه سخت است. گاهی این خرابکاری ها جبران ناپذیر است و باید کل ابرو را پاک کرد. اگر چه روش های ایمنی چون فی ریمووال و نانو ریمووال در دنیا مطرح شده است و مشتریان ما از این روش های پاک کردن راضی هستند اما شاید مشتری تمایلی به پاک کردن تاتوی خود نداشته باشد و ما مجبور به اصلاح آن ها باشیم .
من همیشه به هنرجوهای خودم می‌گویم که یک تاتوی بدرنگ قابل اصلاح است اما طراحی بد و ناقرینه برای مدت‌های طولانی مشتری را به دردسر می‌اندازد. تتو میکاپ و شینیون نیست که مشتری با شستن از شر َآن خلاص شود. مشتری هر بار که در آینه به خود نگاه کند، یاد شاهکار تاتوکار خود می‌افتد. پس بهتر است که همیشه در شکل طراحی و قرینه سازی آن دقت کافی داشته باشیم تا مشتری به دردسر نیفتد.
یک تست مجازی به کمک هوش مصنوعی به انتخاب رنگ شخصی کمک میکند. با استفاده از فناوری تشخیص چهره و ردیابی با کیفیت بالا تست مجازی این امکان فراهم میشود تا سایه های مختلف را با اعمال مجازی روی تصویری از چهره یک فرد امتحان کنید.
یکی دیگر از کاربردهای این برنامه برای مشاهده رنگ های رژ لب است. این برنامه های آزمایشی به مصرف کنندگان این امکان را میدهند که قبل از خرید در فروشگاه یا خرید آنلاین رنگ های مختلف را ببینند. حتی برخی شرکت ها به شما اجازه خرید درون برنامه را میدهند.
مشکل اصلی برنامه های مجازی این است که جایگزینی برای تست واقعی محصولات نیستند. اما آنها میتوانند در فرایند انتخاب به شما کمک کنند و آزمون و خطا را به جای گزینه ها زیاد به چند رنگ محدود کنند.
 

اپلیکیشن شبیه ساز ابرو Perfect Eyebrows Photo Montage

سالن زیبایی بورگ پردیس تهران فاز 11 و فاز 8 –  دانلود این نرم افزار فوق العاده  رابه شما پیشنهاد میکند قبل از آرایشگاه مدل ابروی دلخواهتون را روی عکس خودتون امتحان کنین ببینین بهتون میاد یا نه !؟
یک برنامه تحت اندروید برای ابروی شما
شما میتوانید با گرفتن یک عکس از خودتان و با استفاده از ابزار های  قدرتمند این برنامه نسبت به تغییر مدل ابروی خودتون روی عکس اقدام کنین و در صورتی‌ که دوست داشتین اونو به اریشگرتون نشون بدین تا مدل ابروی شما رو به همون شکل در بیاره !
البته برای انجام تخصصی سالن زیبایی بورگ اپلیکیشن قرینه‌سازی (‌ فی ‌اپ = phiapp ) را برای انجام کارهای قرینه سازی ابروها در میکرو ابرو استفاده میکند که یک کار تخصصی است و نیاز است حتما تاتو کار ابرو در پردیس تهران به آنها مسلط باشد.
قرینه سازی را به چند شیوه مختلف می‌توان انجام داد:
1. قرینه سازی خط کش چسبی یکبارمصرف
2. قرینه سازی با کولیس ( معمولی و دیجیتالی )
3- قرینه سازی دیوایدر که استاندارترین دیوایدر برای کمپانی فی است
4.خط کش ژله‌ای
5. قرینه سازی با نخ
6. قرینه سازی با اپلیکیشن قرینه سازی کمپانی فی در آرایشگاه زنانه در پردیس
7. قرینه سازی با چشم که مهمترین و بهترین ابزار قرینه سازی یک تتوکار است. اگر شما چشمهایی قوی داشته باشید شما را از هر ابزاری بی نیاز می‌کند.
 

آیا این اپلیکیشن رایگان است؟

بله این اپلیکیشن صد درصد رایگان است. برای آموزش رایگان آن با اسرا حسینی همراه باشید
 

اطلاعاتم در اپلیکیشن تایید نمی شود ، راه حل چیست؟

لطفا در مرحله وارد کردن اطلاعات و تایید آن ها از روشن بودن فیلترشکن خود اطمینان حاصل کنید
 

شماره ام را وارد کرده ام اما پیامک تایید به دستم نرسیده است ، راه حل چیست؟

بهترین گزینه برای ثبت نام در این اپلیکیشن جیمیل است . نحوه ثبت نام قدم به قدم به همراه عکس در همین مقاله آموزش داده شده است.
 

آیا اپلیکیشن قرینه سازی برای چشم ، لب و ابرو کاربرد دارد؟

بله اپلیکیشن قرینه سازی برای چشم ، لب و ابرو کاربرد دارد.
 

آرایشگاه های زنانه هوشمند!

دستگاه های زیبایی هوشمند پیشرفت های قابل توجهی را در دنیای مراقبت از پوست داشته اند. الگوریتم های هوش مصنوعی در این موضع نقش مهمی دارند. برندهای مختلف رویکردهای مختلفی را برای دستگاههای هوشمند در نظر گرفته اند از جمله اسکنرهای ساده دستی، اپلیکیشن های گوشی هوشمند و آینه های هوشمند.
دستگاه های زیبایی هوشمند در سالن های زیبایی پردیس و تهران میتوانند پوست شما را بررسی کنند و سلامت آن را در حالت واقعی تعیین کنند و به شما بگویند که آیا نیاز به مرطوب کننده یا درمان ها و راه حل های خاص مانند سرم آب رسان برای پوستتان دارید یا خیر. این دستگاهها میتوانند نوع مناسب مروطوب کننده را برای پوست حساس، چرب یا خشک توصیه کنند. آنها حتی می توانند میزان چین و چروک دور چشم شما و بهترین کرم های دور چشم را برای رفع این مشکل به شما معرفی کنند.
همانطور که Elle MacLeman بیوشیمیست  داخلی و متخصص پوست میگوید مشکل این برنامه های هوش مصنوعی این است که اغلب دلایل اساسی سلامت پوست را متوجه نمی شود و به جای راه حل های هدفمند بر بازار یابی تمرکز می کند.
با استفاده از این دستگاه ها برندهای زیبایی میتوانند داده های زیبایی مصرف کنندگان را جمع آوری کنند و محصولات خاص مراقبت از پوست را برای آنها تبلیغ کنند. این کار تاثیر بسیار زیادی بر فروش محصولات آنها دارد و درنهایت بر درآمد آنها تاثیر مثبتی خواهد داشت.
صنعت زیبایی هم مانند صنایع غذایی به دنبال مواد گیاهی و ارگانیک است. مدتهاست رابطه نزدیکی بین صنعت زیبایی و صنایع غذایی وجود داشته است. معمولا موادی که در غذا ها استفاده میشوند مانند مورینگا، پروبیتیک ها، روغن نارگیل و رزدچوبه در محصولات زیبایی هم استفاده می شوند.
فاصله بین صنعت زیبایی و صنایع غذایی با گذشت زمان نزدیکتر میشود. این مسئله باعث همکاری قوی تر بین برندهای زیبایی و مزارع میشود. برندهایی که بر تامین مواد مواد طبیعی و به حداقل رساندن تاثیر آنها بر محیط زیست متمرکز هستند از مواد ارگانیگ استفاده میکنند. این راه کار ایراداتی هم دارد چون برخی از این برندها اغلب با کمبود محصولات روبرو میشوند و آنهایی که کمتر قواعد اخلاقی را رعایت میکنند ممکن است از سبز شویی برای ادامه کار استفاده کنند، بدون اینکه واقعا به استفاده از مواد تشکیل دهنده ارگانیک و پایدار متعهد باشند.
برای حل این مشکل شرکت های آرایشی پردیس باید از نزدیک با مزارع همکاری کنند و حتی کسب و کار خود را در مزارع مستقر کنند. همچنین میشود از این مزارع به عنوان آزمایشگاه استفاده کرد. در نتیجه شرکت ها میتوتنند فناوری ها و مواد تشکیل دهنده را آزمایش کنند.
محصولات دیگری هم در حال تولید هستند که در کلینیک های زیبایی مورد استفاده قرار میگیرند. محبوبیت فناوری لیزر به عنوان مثال دستگاه هایی مانند لیزر الکساندرایت ۷۵۵ نانومتری و دایو ۸۱۰ نانومتر در حال افزایش است. برندهای جدید از نخ هایی مانند نخ های آپتوس برای لیفت صورت استفاده می کنند.
نخ های آپتوس دارای انواع قابل جذب و غیرقابل جذب هستند که نمونه های قابل جذب آن ۲ الی ۳ سال و نمونه های غیرقابل جذب آن ۵ سال ماندگاری دارند.(منبع: مقاله نخ آپتوس سایت الناز احمدی)
لیفت با نخ از دهه ۱۹۹۰ وارد صنعت زیبایی شد و برای نواحی مختلف صورت مانند رفع افتادگی ابرو با نخ برای از بین بردن خطوط ریز و چین و چروک های اطراف ابرو مورد استفاده قرار می گرفت.
 

آرایش سه بعدی در سالن های زیبایی پردیس

اپلیکیشن های آرایش سه بعدی (e-make up) به کاربران این امکان را میدهند تا انواع مختلف آرایش را دانلود کنند و عکس خود را با استفاده از فیلترها بهتر کنند. بسیاری از هنرمندان این اپلیکشین ها را دارند و فیلتر های مختلفی را برای کاربران در اسنپ چت و ایسنتاگرام ایجاد کرده اند که برخی از آنها در فضای مجازی بسیار منتشر شده اند. این یک راه کار امیدوار کننده برای شرکت های زیبایی است که متوانند فیلترهای آرایشی را بر اساس محصولات خود بسازند. مصرف کنندگان میتوانند این فیلترها را با استفاده از عکس های پروفایلشان بدون نیاز به خرید لوازم آرایش واقعی امتحان کنند.
این یک راه حل عالی برای تبلیغ محصولات است. اگر مصرف کنندگان از ظاهرشان با فیلتر راضی باشند ممکن است کالای واقعی را بخرند.
 

چگونه می‌توانم از سیستم‌های آرایشگری مجازی در پردیس استفاده کنیم؟

برای استفاده از سیستم‌های آرایشگری مجازی، می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:
برنامه‌های موبایل و وب: بسیاری از برنامه‌های موبایل و وب وجود دارند که امکان آرایشگری مجازی را ارائه می‌دهند. شما می‌توانید این برنامه‌ها را در گوشی موبایل یا رایانه خود نصب کنید و با استفاده از دوربین گوشی یا آپلود عکس خود، آرایش‌های مختلف را روی تصویر خود امتحان کنید.
سایت‌های آرایشگری مجازی: برخی از وبسایت‌ها مانند سالن زیبایی بورگ در پردیس تهران نیز به شما امکان می‌دهند تا تصویری از خودتان را بارگذاری کنید و آرایش‌های مختلف را بر روی تصویر خود امتحان کنید. این سایت‌ها معمولاً امکاناتی مانند تغییر رنگ پوست، ساختار صورت، مو‌ها و آرایش‌های چشم را ارائه می‌دهند.
برنامه‌های واقعیت افزوده: برخی از برنامه‌های واقعیت افزوده (AR) نیز قابلیت آرایشگری مجازی را دارند. شما می‌توانید از گوشی موبایل خود استفاده کنید و با استفاده از دوربین گوشی، آرایش‌های مختلف را بر روی چهره خود پیاده سازی کنید. این برنامه‌ها به شما امکان می‌دهند تا تغییرات آرایشی را در زمان واقعی بر روی صورت خود مشاهده کنید.
مراجعه به فروشگاه‌های آرایشگاهی: برخی از فروشگاه‌های آرایشگاهی امکان آرایشگری مجازی را برای مشتریانشان فراهم می‌کنند. لذا متخصصان آرایشگری از سیستم‌های آرایشگری مجازی برای نشان دادن نتیجه نهایی آرایش برای شما استفاده می‌کنند. شما می‌توانید با آن‌ها همکاری کنید و طرح‌های مختلف را بر روی صورت خود تست کنید.
 

اهمیت هوش مصنوعی در آرایشگری:

هوش مصنوعی در آرایشگری اهمیت بسیاری دارد و نقش مهمی در ارتقای تجربه آرایشگری و بهبود فرآیندهای مربوط به آرایش و زیبایی ایفا می کند. در زیر اهمیت هوش مصنوعی در آرایشگری را بررسی می کنیم:
 

منظور از هوش مصنوعی در آرایشگری چیست

تحلیل و پیشنهاد مناسب: هوش مصنوعی در مراقبت و زیبایی قادر است بر اساس تحلیل داده های بزرگ و الگوریتم های پیچیده، ویژگی های صورت افراد را شناسایی و تحلیل کند. مانند آنچه که سالن زیبایی بورگ در پردیس تهران انجام میدهد. این تحلیل شامل شکل صورت، رنگ پوست، ساختار چشم و لب و سایر ویژگی های ظاهری است. با توجه به این تحلیل، هوش مصنوعی در مراقبت و زیبایی می تواند پیشنهاداتی متناسب با نوع صورت و سلیقه شخص ارائه دهد و آرایشی را که بهترین نتیجه را برای فرد به ارمغان می آورد، پیشنهاد کند.
آرایشگری مجازی: هوش مصنوعی در آرایش و پیرایش می تواند در ایجاد سیستم های آرایشگری مجازی مورد استفاده قرار گیرد. این سیستم ها با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی در آرایشگری و واقعیت افزوده، به شما امکان می دهند تا آرایش ها را بر روی تصویر شما شبیه سازی کنند و نتایج نهایی آرایش را مشاهده کنید. این مورد به شما اجازه می دهد تا قبل از انجام آرایش، طرح ها و تغییرات مختلف را بررسی کنید و بهترین روش را انتخاب نمایید.
پیش بینی روند مد: هوش مصنوعی در مراقبت و زیبایی می تواند با تحلیل روند های قبلی در عرصه مد و آرایش، پیش بینی هایی درباره روند آینده مد ارائه کند. این اطلاعات به طراحان مد و آرایشگران کمک می کند تا رویکردهای خلاقانه تری در طراحی مد و انتخاب آرایش اتخاذ کنند و بازار و سلیقه مشتریان را بهتر درک کنند.
 

معرفی بورگ آرایشگاه زنانه در پردیس تهران

سالن زیبایی در پردیس فاز ۱۱ تهران ، برای خدمات کراتینه از بهترین و با کیفیت ترین مواد استفاده می کند. کراتینه مو یکی از خدماتی می باشد که در این سالن انجام می شود. در واقع کراتین، پروتئین طبیعی در پوست، مو و ناخن می باشد که باعث استحکام مو می گردد. با گذشت زمان و بالا رفتن سن، استفاده از شامپوها و مواد شیمیایی، استفاده از رنگ و دکلره ی مو، پروتئین موجود در مو از بین می رود. این پروتئین در موهای وز و فر کمتر وجود دارد.
به همین دلیل خانم ها برای رسیدگی به موها و حفظ سلامت آنها، موهای خود را کراتینه می کنند. کراتیه مو در سالن زیبایی در پردیس فاز ۱۱ تهران و ارایشگاه فاز ۸ پردیس، با استفاده از مواد و محصولات درجه یک حاوی کراتین، موهای آسیب دیده را احیا می کند. همچنین موها تا مدت ها صاف، نرم و درخشنده می مانند. مدت ماندگاری کراتینه به تعداد مرتبه ی شستشوی مو بستگی دارد. هر چه کمتر مو را با شامپو شستشو دهید، مدت ماندگاری کراتینه بیشتر می شود.
به طور معمول ۲ تا ۳ ماه ماندگاری دارد. کراتیه برای افرادی مناسب می باشد که موهای خشک، وز و آسیب دیده دارند. بعد از انجام کراتینه نباید به مدت ۴ روز موهای خود را بشویید. در هنگام شستشو باید از شامپوهای مخصوص کراتینه و بدون سولفات استفاده نمایید. بعداز خدمات آرایشگاه زنانه در پردیس قبل از رفتن به استخر باید مو کراتینه شده را با روغن ارگانیک چرب کنید. اگر موهای شما برای درخشندگی و حفظ سلامتی به کراتینه نیاز دارد، حتما سالن زیبایی در پردیس فاز ۱۱ تهران را انتخاب نمایید. تمامی شماره های موجود در آگهی برای این سالن زیبایی می باشد.
 

لیست مراکز آرایش و پیرایش و سالن های زیبایی در پردیس تهران

آرایشگاه بورگ پردیس تلفن۲۸۴۲۵۷۷۵ آرایش و پیرایش پردیس،خ پیام میدان عدالت خیابان پیام ،مرکز خرید ستایش…
سالن زیبایی آیماه مدیریت کاشانی آرایش و پیرایش پردیس،خ نوروز،خ دانش دوم …
سالن زیبایی دسی آرایش و پیرایش …
پیرایش پارسه آرایش و پیرایش …
سالن زیبایی گل سرخ آرایش و پیرایش
قرینه سازی ابروها یکی از مهم ترین بخش ‌های صورت هستند که می ‌توانند تأثیر مستقیمی بر زیبایی چهره افراد داشته باشند. ابرو های زیبا ابرو هایی طبیعی و تا حدودی قرینه هستند که می توانند زیبایی چهره شما را تا حد بسیار زیادی حفظ کنند. امروزه قرینه سازی ابرو به روش‌های مختلفی انجام می‌شود البته پیشنهاد ما به شما این است که قبل از شروع میکروپیگمنتیشن یا میکروبلیدینگ ابرو  یا هر گونه آرایش دائمی دیگری برای ابروهایتان ابتدا قرینه سازی ابرو ها را انجام دهید تا بتوانید فرم بهتری برای ابرو های تان در نظر بگیرید.
قبل از هر چیز متخصصینی که آرایش های دائمی را برای ابرو ها انجام می دهند خود به قرینه سازی ابرو ها می پردازند زیرا اگر اشتباهی در این گونه آرایش های دائمی رخ دهد جبران آن بسیار پرهزینه و زمان‌ بر خواهد بود در نتیجه قرینه کردن ابروها می تواند تا حدود بسیار زیادی بر دقت کار بیافزاید همچنین احتمال خطا در انجام این گونه اعمال را بسیار کاهش دهد پس لازم است که شما نیز به عنوان فردی که تمایل به انجام آرایش های دائمی برای ابرو هایش دارد مهارت های لازم و کافی را در زمینه قرینه سازی ابرو داشته باشید.
 

قرینه کردن ابرو در سالن زیبایی در پردیس بورگ تهران با استفاده از اپلیکیشن فی

روش دستمال کاغذی از روش های نرم افزاری و هوش مصنوعی  ساده تر است و روشی است که بسیار دقیق انجام می گیرد.
در این روش شما ابتدا دستمال کاغذی را بر روی قسمت پایینی ابرو هایتان می گذارید .
سپس با کمک ماژیک مخصوص آرایش دو نشانه روی قسمت هایی که دستمال قرار می گیرد بگذارید.
سپس به سمت بالا می روید و با مقایسه کردن نقطه ها مطمئن می شوید که ابروهایتان تقارن کافی را دارد.
 

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

این مطلب از سایت ایتنا گردآوری شده است.

منبع: ایتنا

دکمه بازگشت به بالا