فناوری اطلاعات

ارائه وای فای رایگان به زوار ایرانی در پیاده‌روی اربعین



به گزارش خبرگزاری مهر، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در دو هفته قبل جلسه‌ای را با وزیر ارتباطات کشور عراق، برای ارائه خدمات بهتر به زوار امام حسین «ع» داشته ایم و همچنین برای ایام پیاده روی اربعین توافقاتی صورت گرفته است و جزئیات این توافقات، در آینده نزدیک اعلام خواهد شد.

وی درباره ارائه بسته‌های رومینگ به زوار ایرانی افزود: رومینگ در عراق و ایران خصوصی است اما تلاش ما این است که از ابزارهایی که در اختیار وزارت ارتباطات هر دو کشور وجود دارد، استفاده کنیم. همچنین بتوانیم بسته‌های بهتری برای رومینگ از عراق به کشور جمهوری اسلامی ایران تعریف کنیم.

زارع پور درباره اقدامات عراق به زوار ایرانی خاطرنشان کرد: وزارت ارتباطات عراق قرار است در طول مسیر پیاده روی نقاطی را روی وای فای، رایگان در اختیار زوار قرار دهد. مجموعه‌ای از این اقدامات را در نظر گرفته ایم که در آینده نزدیک به زائرین عزیز اعلام خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: در ایران همکاران ما تا نقاط مرزی، اقدامات بسیار گسترده‌ای را با استقرار سایت‌های سیار انجام داده اند و بتوانیم قبل از ورود به خاک عراق در مسیرها و مرزهایی که اعلام خواهد شد، مانند همیشه ارتباطات با کیفیتی را به مردم عزیز ارائه دهیم.

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

منبع:مهر

دکمه بازگشت به بالا