اخبار سایت

ساعت‌های ست با طراحی فوق العاده برای خانم‌ها و آقایان


—————- رپرتاژ آگهی —————–

خرید ساعت مچی ست برای زوج‌های جوان همیشه با سوالات و دغدغه‌هایی همراه بوده. به همین خاطر در این مقاله می‌خواهیم علاوه بر نکات مهم قبل از خرید ساعت ست، چند مدل ساعت مچی زنانه و مردانه با طراحی‌های پر طرفدار به شما معرفی کنیم.

 

قبل از خرید ساعت مچی ست بخوانید:




ساعت مچی ست در استایل عروس و داماد بسیار تاثیر گذار است. چرا که علاوه بر یادآوری روزهای خاطره انگیز، نشان دهنده سلیقه عروس و داماد می‌باشد. جلوه‌ای که ساعت ست به استایل عروس و داماد می‌دهد را نباید نادیده گرفت. حالا قبل از خرید ساعت مچی ست باید به چه نکاتی توجه کرد؟

 

طراحی و سبک ساعت ست:




با شنیدن نام ساعت ست همه ما یاد ساعت‌هایی می‌افتیم که از نظر ظاهری یکی هستند و فقط از نظر ابعاد با هم متفاوت‌اند. در صنعت ساعت مد امروز اما می‌توانید کمی متفاوت‌تر به این موضوع نگاه کنید. به این نکته توجه کنید که سلیقه دو شخص کاملا شبیه هم نیست. شاید خانم به یک ساعت نگین‌دارعلاقه داشته باشد اما آقا برعکس به این قضیه نگاه کند. در طراحی ساعت‌های ست معمولا کمپانی‌ها از طرح‌های مینیمال و ساده استفاده می‌کنند که بتواند سلیقه هر دو شخص را جلب کند. یا حتی در خیلی از موارد با توجه به مثالی که زدیم، در طراحی یک ساعت ست، ساعت زنانه نگین دار تولید می‌شود و ساعت مردانه بدون نگین. اما اگر در انتخاب ساعت ست با طراحی یکسان به نتیجه نرسیدید اصلا نگران نباشید. شما میتوانید با سلیقه خودتان دو ساعت زنانه و مردانه را با یک وجه مشترک از نظر بند ساعت، رنگ به کار رفته یا … ست کنید. در نتیجه باید قبل از انتخاب و خرید ساعت ست سلیقه همسرتان را محترم بدانید و مطابق با سلیقه او نتیجه بگیرید که می‌خواهید ساعت ست با طراحی یکسان یا ساعت ست با یک نقطه اشتراک مشابه داشته باشد؟

 

قیمت ساعت ست:




با تعیین رنج قیمت ساعت مچی ست که قصد خریدش را دارید، بسیاری از راه را رفته‌اید. تعیین رنج قیمت، در تعیین برند ساعت مچی اصل هم تاثیر گذار است. شاید به اشتباه و عدم شناخت با برندهای ساعت، شما قصد خرید یک ساعت از یک برند لوکس مانند رولکس با بودجه زیر 10 میلیون تومان داشته باشید. با مشاوره درست و صادقانه یک کارشناس ساعت متوجه می‌شوید که در این رنج قیمت قطعا دسترسی به برند رولکس را ندارید. بنابراین می‌توانید یک برند باصالت دیگر را جایگزین خرید ساعت فیک یا‌های کپی رولکس کنید. گاها در بعضی مدل‌های ست، قیمت ساعت مچی زنانه ممکن است کمتر از ساعت مردانه باشد اما این نباید تاثیری در انتخاب شما داشته باشد.

 

معرفی ساعت‌های ست پرطرفدار:




ما در اینجا 4 مدل ساعت ست از 4 برند مطرح در زمینه تولید ساعت مچی و رنج قیمت‌های متفاوت از گران‌ترین تا ارزان‌ترین‌ها را به شما معرفی میکنیم که البته جذاب‌ترین طراحی‌ها را از نظر زوج‌ها داشتند و باعث پر فروش شدن آنها شده:

 

ساعت ست سوئیسی متی تیسوت مدل H791BI و D791BI:




برند ساعت مچی متی تیسوت یک برند شناخته شده ساعت سوئیسی است که می‌تواند در رده برندهای نیمه لوکس قرار بگیرد. متی تیسوت علاوه بر حفظ کیفیت بالا در متریال، از طراحی‌های بسیار جدید و به روز استفاده می‌کند. همانطور که در این ساعت ست مشاهده می‌کنید نوع طراحی خاص و متفاوت بند ساعت فلزی باعث شده تا جذابیت بیشتری داشته باشد. از شیشه کریستال یاقوت کبود، بدنه و بند استیل ضد حساسیت و روکش رنگ PVD در این ساعت ست استفاده شده تا ثابت کننده کیفیت آن باشد. روکش رنگ PVD باعث ثبات و دوام بیشتر رنگ روی فلز می‌شود. این مدل ساعت کوارتز یا همان باتری است و از موتور RONDA 714 در آن استفاده شده. مبلغی که بابت خرید این ساعت ست متی تیسوت پرداخت می‌کنید، به نسبت کیفیت و سوئیسی بودن برندش معقول و منطقی است.

 


 

ساعت ست سیکو ژاپنی مدل SUR533P1 و SUR527P1:




از آنجایی که ساعت‌های ژاپنی همیشه رقیب ساعت‌های سوئیسی هستند پس جای تعجب ندارد بعد از معرفی یک ساعت ست سوئیسی نوبت به معرفی ساعت ست ژاپنی برسد. مخصوصا برند ساعت مچی سیکو که شناخته شده و محبوب است. این ساعت ست سیکو طراحی کلاسیک و ساده‌ای دارد و فقط رنگ داخل صفحه ساعت و‌هارمونی آن با رنگ استیل بدنه است که موجب شده تا چشم نواز دیده شود. این ساعت ست تمام استیل ضد زنگ، یک ساعت ضد آب مناسب شنا در عمق کم مانند استخر هم هست. قطعا با خرید این ساعت مچی ست سیکو می‌توانید آن را در هر موقعیت و استایلی به راحتی با همسرتان ست کنید.

 


 

ساعت ست سوئیسی فستینا مدل F20011/3 و F20010/3:




اصالت برند فستینا گرچه مربوط به کشور اسپانیاست، اما این برند بعضی از مدل‌هایش را در سوئیس تولید می‌کند. مانند این ساعت ست بند چرمی که داخل صفحه آن ساخت سوئیس درج شده. ترکیب رنگ‌های سرمه‌ای و طلایی در این مدل برای کسانی مورد پسند است که دوست دارند ساعت‌شان روی مچ جلوه بیشتری داشته باشد. این ساعت فستینا هم برای شنا در عمق کم ضد آب شده اما ما استفاده از ساعت بند چرمی را برای شنا یا برخورد با آب پیشنهاد نمی‌دهیم. اما اگر به خرید ساعت ست بند چرمی علاقه داشتید این مدل از برند فستینا در رنگبندی‌های متنوع تولید شده و می‌توانید مطابق با سلیقه‌تان رنگ دلخواه‌تان را خریداری کنید.

 


 

ساعت ست ارزان قیمت لیکوپر مدل LC07368.060 و LC07369.060:




برند ساعت مچی لی کوپر یک برند با اصالت کشور ترکیه است که ساعت‌های مقرون به صرفه با طراحی‌های مدرن تولید می‌کند. اگر به دنبال خرید ساعت ارزان و قیمت مناسب هستید، این مدل را به شما پیشنهاد می‌دهیم. چون علاوه بر ظاهر جدیدش که در هر موقعیتی کارآمد است، کیفیت خوبی هم دارد و قیمتش برای خرید ساعت ست بسیار مناسب است.

 

خرید ساعت مچی ست اورجینال:




توجه به گستردگی دنیای ساعت مچی و رقابت عجیبی که بین برندهای ساعت وجود دارد، و همچنین ورود برندهای تقلبی در این بازار واضح است که کمی انتخاب و خرید ساعت اصل سخت می‌شود. برای جلوگیری از این سردرگمی و داشتن یک خرید مطمئن باید به سراغ نمایندگی‌ها معتبر برندهای ساعت مچی بروید. سایت و فروشگاه ایران تایمر با بیش از 12 سال تجربه، به عنوان اولین سایت در زمینه ساعت‌های اورجینال و برند شناخته می‌شود. در ایران تایمر یک ویترین بزرگ با بیش از 300 برند مطرح جهانی در دسترس شماست. همه محصولات داخل سایت ایران تایمر دارای گارانتی بین المللی و ضمانت اصالت کالا می‌باشند. همچنین شما میتوانید برای یک انتخاب مطمئن و با اصالت، بصورت رایگان از بهترین متخصصان ایران تایمر مشاوره بگیرید. برای ارتباط با این نمایندگی معتبر کافیست نام ایران تایمر را در اینترنت جست و جو کنید.

 

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

این مطلب از سایت ایتنا گردآوری شده است.

منبع: ایتنا

دکمه بازگشت به بالا