اخبار سایت

اپل ایرپاد ارزان‌قیمت عرضه می‌کند



«جف پو»، یکی از تحلیلگران حوزه فناوری، در گزارشی مدعی شده این شرکت قصد دارد یک مدل ارزان‌تر از این محصول خود را عرضه کند. طبق نوشته پو تولید ایرپاد ارزان قیمت نیازمند یک زیرمجموعه فاکسکان است. همچنین پیش‌بینی می‌شود تولید یک کارخانه در هند تا اواخر 2024 بیشتر شود.

به گزارش ایتنا از تسنیم، این گزارش‌ها با پیش بینی‌های قبلی مارک گرومن خبرنگار بلومبرگ همخوانی دارد. وی قبلا تخمین زده بود 2نسخه به روزرسانی شده از ایرپادهای استاندارد در سپتامبر یا اکتبر سال جاری میلادی عرضه می شوند.

به گزارش گیزموچاینا(Gizmochina)، طبق اطلاعات موجود نام رمزی این ایرپادهاB768E( ارزان قیمت) وB768M (میان رده) است. گرومن در گزارش خود اشاره کرده طراحی مدل های جدید ارتقا یافته تا بهتر در گوش قرار گیرند، کیفیت صدای بهتری دارند و قاب آنها مجهز به پورت یو اس بی سی برای شارژ است. نسخه های رده بالاتر ایرپادها احتمالا شامل ویژگی هایی مانند قابلیت از بین بردن سروصدای بیرون(ANC ) و یک بلندگو در قاب شارژ باشد که با Find My Location به ردیابی گجت کمک می کند.

هنوز مشخص نیست مدل ارزان قیمتی که پو در گزارش خود ذکر کرده با پیش بینی های گرومن از گجت پایه نسل چهارم ایرپادها یکسان است یا خیر. با این وجود افزوده شدن یک گزینه ارزان قیمت به سری گجت صوتی اپل امکانپذیر است.

همچنین شایعاتی درباره یک آپدیت ایرپاد مکس در سه ماهه آخر 2024 میلادی منتشر شده است. با این وجود پیش بینی می شود تغییرات کوچکی در این زمینه انجام شود.

پایان/ مرجع وب و فناوری

این مطلب از سایت ایتنا گردآوری شده است.

منبع: ایتنا

دکمه بازگشت به بالا