فناوری اطلاعات

دانلود قسمت 24 سریال پوست شیر کامل و قانونی با کیفیت بالا


دانلود قسمت ۲۴ سریال پوست شیر در ادامه امکان‌پذیر می‌باشد. برای دانلود قسمت 24 سریال پوست شیر با ما همراه باشید و پیشنهاد می‌کنیم قسمت بیست و چهارم و جدید سریال پوست شیر را دانلود کنید.

به گزارش ایسنا به نقل از غرب تی وی، قسمت ۲۴ سریال پوست شیر روز چهارشنبه 30 فروردین ماه ساعت 20 شب منتشر می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم دانلود قسمت 24 پوست شیر را از دست ندهید. سریال ایرانی پوست شیر محصول کشور ایران و به کارگردانی جمشید محمودی و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی در سال 1401 ساخته شده است.

دانلود قسمت 24 سریال پوست شیر

بازیگران سریال پوست شیر:

شهاب حسینی، هادی حجازی‌فر، مهرداد صدیقیان، پردیس احمدیه، پانته‌آ بهرام، علیرضا کمالی، بابک کریمی، ژیلا شاهی، آناهیتا افشار، علی اوسیوند

درباره سریال پوست شیر:

سریال پوست شیر به کارگردانی جمشید محمودی و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی در سال 1401 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر اجتماعی می‌باشد.

داستان سریال پوست شیر:

سریال پوست شیر، ماجرای زندگی نعیم را به تصویر می‌کشد که پانزده سال زندان را به عشق دیدن دخترش تاب آورده، پس از رهایی برای دیدار با او دچار بحرانی بزرگ می‌شود.

دانلود فیلم ایرانی

تماشا و دانلود فیلم ایرانی از جمله سرگرمی‌ها و علاقه‌مندی‌های عموم افراد جامعه به شمار می‌رود، اما اگر به هر علتی رسانه‌ای که از آن فیلم دانلود می‌کنید خوب نباشد ممکن است از تماشای فیلم لذت نبرید. به همین جهت انتخاب غرب تی وی به عنوان یکی از بهترین و برترین مرجع‌های دانلود فیلم و سریال ایرانی موجب شده است با دوری از سینما و سرگرمی‌های بیرون از منزل به خوبی کنار بیایید. پس همین حالا وارد وب‌سایت غرب تی وی شوید و به تماشا بنشینید تا از بی‌حوصلگی و افسردگی دور شوید.

انتهای رپرتاژ آگهی

پایان/ مرجع وب و فناوری

منبع:ایسنا

دکمه بازگشت به بالا