اخبار سایت

فیفا ستاره‌های لیگ قهرمانان اروپا معرفی کرد؛/ طیبی در کنار ستاره‌های فوتسال جهان

به گزارش “ورزش سه”، سی‌وسه روز دیگر نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ایروان آذربایجان پیگیری خواهد شد و مایورکا پالما اسپانیا در نبردی دیدنی و هیجان‌انگیز به مصاف بنفیکا پرتغال می‌رود تا فینالیست‌های فصل گذشته، این بار برای راهیابی به جدال پایانی مقابل یکدیگر حاضر شوند. حسین طیبی، ستاره و کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران، فصل پیش با عملکردی ستودنی از جمله بازیگرانی بود که در نقش یک قهرمان برای تیم اسپانیایی هنرنمایی کرد و در پایان با حضور در ترکیب منتخب لیگ قهرمانان اروپا، یک اتفاق بزرگ را برای فوتسال ایران رقم زد. او به اولین فوتسالیست ایرانی بدل شد که معتبرترین جام اروپا را بالای سر برده و جزء برترین‌های سال خوانده شده است.

درخشش طیبی باعث شده تا سایت فیفا از ستاره ایرانی به عنوان یکی از بازیکنانی که در نیمه‌نهایی چشم‌ها را گرد می‌کنند و موثر خواهند بود، نام ببرد و همچنین فلش‌بک کوتاهی را به نقش بسزایش در قهرمانی فصل گذشته پالما بزند که به همراه لوآن مولر اولین حضور تیم اسپانیایی را در لیگ قهرمانان به زیباترین شکل ممکن و معجزه‌آسا با موفقیت به پایان رساندند و حالا در کنار چند ستاره دیگر مانند پیتو، تاینان، الکس مرلیم، کوئیلو، دایگو و… چند نخبه دیگر، تب‌وتاب و حرارت سکانس‌های پایانی لیگ قهرمانان را پیش از جام جهانی در ایروان بالا خواهند برد‌.

او ثابت کرد که می‌توان با یک به یک ستاره‌های دنیا تنه به تنه شد، شکستشان داد، کنارشان زد، رقابت کرد و در صف بهترین‌ها جای گرفت. هفت گل و سه پاس‌گل، طیبی را فصل گذشته در ترکیب منتخب فصل اروپا جای داد تا اتفاق فرخنده‌ای برای فوتسال ایران رقم بخورد.

2006215

نخبه‌های فوتسال دنیا که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به میدان می‌روند و فیفا به آن‌ها اشاره کرده است؛ نام حسین طیبی چشم‌نوازی می‌کند. همچنین از لوآن مولر دروازه‌بان تیم پالما در کنار کاپیتان تیم ملی فوتسال، نام برده است.

مایورکا پالما: حسین طیبی، لوآن مولر، برونو گومز.
بارسلونا: پیتو، فرائو، دیگو، کوئیلو.
بنفیکا: آرتور ، روشا.
اسپورتینگ لیسبون: تاینان، مرلین، زیکی، پانی.

دیدارهای نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتسال اروپا (3 می، 15 اردیبهشت) پیگیری می‌شود و فینال این رقابت‌ها (5 می، 17 اردیبهشت) خواهد بود. در کنار حسین طیبی، مسلم اولاد قباد برای فرارسیدن تاپ‌فورترین روزهای فوتسال اروپا لحظه‌شماری می‌کنند.

این خبر را در ارتباط ورزشی دنبال کنید.

منبع ورزش سه

نوشته فیفا ستاره‌های لیگ قهرمانان اروپا معرفی کرد؛/ طیبی در کنار ستاره‌های فوتسال جهان اولین بار در ارتباط ورزشی. پدیدار شد.

لینک خبر

دیگر رسانه های کشور:

باشگاه خبرنگاران همسونیوز| آموزشگاه رسانه |ارتباط اقتصادی| ارتباط فردا|ارتباط فرهنگی|ارتباط ورزشی|تهران اقتصادی |تهران ورزشی|مرجع وب و فناوری|پایگاه خبری شباب |همسونیوز

دکمه بازگشت به بالا