اخبار سایت

گوشی شیائومی مدل لامبورگینی وارد بازار شد


شیائومی یک ماه پیش ردمی K۷۰ را معرفی کرد و تنها ظرف ۲ هفته موفق شد ۱ میلیون از این دستگاه‌ها را تولید کند و رکوردهای قبلی سری K را بشکند.

کاربران طرفدار شیائومی یکی از سه گوشی Redmi K۷۰، K۷۰ Pro یا K۷۰e را خریداری کردند. نسخه ویژه آن از ابتدای کار در دسترس نبود، اما امروز، ۲۱ دسامبر (۲۱ دسامبر) وارد بازار می‌شود. این نسخه ویژه، نسخه لامبورگینی اسکوادرا کورس با طراحی متفاوت پنل پشتی گوشی است.

ردمی K۷۰ با قیمت ۲۴۹۹ یوان (۳۵۰ دلار) وارد بازار شد، در حالی که قیمت K۷۰ Pro از ۳۲۹۹ یوان (۴۶۵ دلار) شروع شد. قیمت‌هایی که برای گوشی‌هایی با دوربین‌های ۵۰ مگاپیکسلی جدید و چیپ‌ست‌های سطح پرچمدار بسیار جذاب است.
 

سومین محصول اضافه شده به این مجموعه، ردمی K۷۰e، دارای چیپست دیمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا، شارژ تا ۹۰ وات و همان طراحی دوربین سه‌گانه است که تنها ۱۹۹۹ یوان (۲۸۰ دلار) قیمت دارد.

نسخه لامبورگینی ردمی دقیقا همان گوشی هوشمند ردمی K۷۰ پرو است و دارای چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳، ۲۴ گیگابایت رم و ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی. به جای داشتن یک جزیره دوربین مستطیلی، این گوشی دارای یک فضای پنج ضلعی است. رنگ‌های آن سبز یا زرد هستند که رنگ‌های خاص اتومبیل‌ سوپراسپرت لامبورگینی اسنزا اس‌سی‌وی۱۲ است.

منبع: همشهری آنلاین

پایان/ مرجع وب و فناوری

این مطلب از سایت ایتنا گردآوری شده است.

منبع: ایتنا

دکمه بازگشت به بالا