فناوری های نوین

رویداد تخصصی «صنایع و خدمات دریایی» در دانشگاه آزاد برگزار می‌شود



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، سروش حیدری سنگستانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر از برگزاری دومین رویداد ملی تخصصی عصر امید در این استان خبر داد و گفت: اولین رویداد ملی تخصصی عصر امید صنایع و خدمات دریایی آبان ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر و با مشارکت نیروی منطقه دوم دریایی سپاه و نهادهای متولی در حوزه دریا و علوم و فنون دریایی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مرحله پیش رویداد عصرامید صنایع و خدمات دریایی روزهای ۱۹ و ۲۰ تیرماه سال جاری برگزار می شود، اظهار کرد: هدف از این پیش رویداد، حضور نمایندگان دانشگاه های استان و شرکت های فناور تابعه دانشگاه به منظور شناسایی نیازها است تا شاهد حضور پررنگ، آگاهانه و راهگشای شرکت های حوزه فناور در رویداد اصلی باشیم.

حیدری سنگستانی در خصوص برنامه های پیش بینی شده برای مرحله پیش رویداد عصرامید صنایع و خدمات دریایی، توضیح داد: بازدید از مناطق مهم صنعت کشتی سازی استان، نشست های تخصصی با کارشناسان فنی صنایع، گشت دریایی بازدید از ادوات و تجهیزات مستقر در دریا و چند برنامه دیگر از موارد پیش بینی شده برای این پیش رویداد است.

وی با بیان اینکه رویداد ملی تخصصی عصرامید صنایع و خدمات دریایی در ۷ محور اصلی و زیرشاخه های مرتبط برگزار می شود، افزود: فناوری های مدرن و دانش بنیان دریایی، کشتی سازی، صنایع بندری و فراساحل، تجارت و حمل و نقل دریایی، گردشگری و سرگرمی های دریایی، حقوق و قوانین دریایی، مدیریت و اقتصاد بندری و دریایی و محیط زیست، ایمنی و امنیت دریایی محورهای اصلی رویداد ملی تخصصی عصر امید عسلویه خواهد بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر گفت: دریا و صنایع و خدمات مربوط به آن بخش و طیف گسترده ای را شامل می شود. صنایع و تولیدات مرتبطی چون موتورهای دریایی، خوردگی فلزات، رزین ها و رنگ های پوششی، شناورهای دریایی، ناوبری، امور گمرکی، مسائل زیست محیطی و تصفیه پساب، طراحی داخلی دکوراسیون شناورهای دریایی، برق، الکترونیک، رادارهای دریایی، مکانیک و … قابلیت ارائه در اولین رویداد ملی تخصصی عصر امید صنایع و خدمات دریایی را دارا هستند.

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

منبع:مهر

دکمه بازگشت به بالا