اخبار سایت

آیا کتاب کیمیاگر در ایران ممنوع است؟



—————- رپرتاژ آگهی —————–

شاید برای شما سوال یا جای تعجب داشته باشد که چرا کتاب کیمیاگر در ایران ممنوع است. به همین دلیل تصمیم گرفتیم مطلبی در این رابطه منتشر کنیم و دلیل ممنوعیت کتاب کیمیاگر را با هم بررسی کنیم.
خیلی جاها گفته می‌شود که کتاب کیمیاگر ممنوع است اما درواقع این کتاب هیچ مشکلی یا مورد منشوری ندارد که دلیل ممنوعیت آن باشد، طبق بررسی های انجام شده کتاب های پائولو کوئیلو در ایران ممنوع نیست و در تمامی کتابفروشی های معتبر سطح کشور می‌توان به کتاب کیمیاگر و دیگر کتاب های کوئیلو دسترسی داشت.
یکی از دلایلی که صحبت درباره ممنوعیت کتاب کیمیاگر را در بین مردم ایران رواج داده است برخی آثار پائولو کوئیلو مانند کتاب یازده دقیقه است که به بررسی موضوعات جنسی پرداخته است. کتاب یازده دقیقه در ایران ممنوع است و این موضوع باعث اشتباه برخی از مخاطبان درباره ممنوعیت کتاب کیمیاگر شده است.
سال ها پیش رهبر انقلاب در فرمایشی نکته‌ای درباره ترویج عرفان های وارداتی را به مسئولین گوشزد کرده بودند که برخی این فرمایش را به “ممنوعیت کتاب کیمیاگر” نسبت داده‌اند در صورتی که این کتاب داستان زندگی یک چوپان را روایت می‌کند که به دنبال گنج است و هدف اصلی نویسنده یافتن معنا و هدف در زندگی است که از هر زاویه‌ای به این موضوع نگاه کنیم دلیلی برای ممنوعیت این کتاب نمی‌باشد.
کتاب کیمیاگر در ایران با ترجمه های مختلفی منتشر شده است که معروف ترین و بهترین ترجمه کتاب کیمیاگر توسط آرش حجازی انجام شده است که دیگر تجدید چاپ نمی‌شود. با جستجو در کتابفروشی های مختلف متوجه شدیم هنوز نسخه‌های زیادی از ترجمه آرش حجازی در بازار کتاب موجود است و علاقه‌مندان به کتاب کیمیاگر می‌توانند این رمان جذاب را با بهترین ترجمه از سایت های معتبر خرید کتاب تهیه کنند.
اگر قصد سفارش و خرید کتاب کیمیاگر با بهترین ترجمه از آرش حجازی که توسط نشر کاروان منتشر شده است را دارید، در ادامه مطلب 3 سایت برتر برای خرید آنلاین کتاب با تخفیف را به شما معرفی می‌کنیم.
 

راهنمای خرید کتاب کیمیاگر و دیگر کتاب‌های پائولو کوئیلو

درصورتی که قصد تهیه کتاب های پائولو کوئیلو را دارید، تنها دو روش برای خرید کتاب وجود دارد:
   1- خرید حضوری با مراجعه به کتابفروشی‌های سطح شهر
   2- خرید اینترنتی کتاب با تخفیف و ارسال رایگان
در روش اول برای مراجعه حضوری به کتابفروشی های سطح شهر و تهیه کتاب مشکلاتی وجود دارد که شامل موارد زیر است:
   – صرف هزینه برای رفت و آمد به کتابفروشی
   – صرف زمان جهت پیدا کردن کتاب دلخواه در کتابفروشی های مختلف
   – خرید حضوری از کتابفروشی شامل تخفیف نمی‌شود
   – میزان تنوع کتاب ها در یک کتابفروشی محدود است
   – اطلاعاتی درباره کتاب های مختلف در دسترس نیست
   – محدودیت زمانی برای مراجعه به کتابفروشی وجود دارد
   – امکان مشاهده نظرات کسانی که کتاب را مطالعه کردند وجود ندارد

اما در روش دوم، خرید اینترنتی کتاب می‌تواند مزایای زیادی برای شما داشته باشد که شامل موارد زیر است:
   – خرید کتاب با تخفیف های ویژه انجام می‌شود
   – کتاب ها با ارسال رایگان به شما تحویل داده می‌شوند
   – برای خرید آنلاین کتاب نیازی به صرف وقت و هزینه جانبی ندارید
   – تنوع کتاب ها در کتابفروشی اینترنتی بسیار گسترده است
   – درباره کتاب ها اطلاعات مختلفی از جمله “نقد و معرفی” در اختیار شما قرار می‌گیرد
   – محدودیت زمانی ندارد و در 24 ساعت شبانه روز می‌توانید کتاب دلخواه خود را بخرید
   – امکان مشاهده نقد و نظرات دیگر کاربران وجود دارد
  – پشتیبانی و مشاوره تلفنی آنلاین‌شاپ پاسخگوی سوالات شما است
   – امکان مقایسه نسخه‌های مختلف بر اساس مشخصات کتاب‌ها وجود دارد
   – از بخش معرفی کتاب ها می‌توانید بر اساس نیاز شخصی کتاب‌های جدید را انتخاب کنید
مزایای خرید آنلاین کتاب نسبت به خرید حضوری کتاب قطعا هر شخصی را ترغیب به سفارش آنلاین کتاب می‌کند، اما آیا خرید اینترنتی کتاب به همین سادگی است؟ پاسخ قطعا “خیر” است.
به دلیل وجود بیش از 1000 کتابفروشی آنلاین در ایران پیدا کردن فروشگاهی که همه خدمات مورد نظر را به کاربران ارائه کند امری بسیار دشوار است، در این بخش تحقیقات لازم را برای شما انجام دادیم تا برای خرید کتاب نیازی به جستجو در مورد “بهترین کتابفروشی اینترنتی” و پیدا کردن آن نداشته باشید.
در ادامه 3 سایت برتر در زمینه خرید کتاب را به شما معرفی می‌کنیم:
   1- طاقچه taaghche.com
اگر در طول روز زمان کافی برای مطالعه کتاب ندارید و قصد دارید در مسیر رسیدن به محل کار یا هنگامی که سوار مترو هستید، یا حتی قبل از خواب کتاب بخوانید، می‌توانید با تهیه نسخه الکترونیکی یا صوتی کتاب از طریق تلفن همراه خود به متن کتاب دسترسی داشته باشید. در این حالت شما نسخه فیزیکی کتاب را دریافت نمی‌کنید و تنها به نسخه الکترونیکی دسترسی پیدا خواهید کرد.
   2- کتابراه ketabrah.ir
این سایت نیز مشابه طاقچه است. اگر قصد تهیه و دانلود نسخه الکترونیکی کتاب هارا دارید کتابراه و طاقچه از برترین سایت های خرید و دانلود کتاب الکترونیکی و صوتی هستند، برای دسترسی به کتاب ها در کتابراه باید اپلیکیشن مخصوص این سایت را نصب کنید و با پرداخت هزینه کتاب به فایل آن در تلفن همراه خود دسترسی پیدا کنید.
   3- سراج بوک serajbookshop.com
کتابفروشی آنلاین سراج بوک یکی از بهترین سایت های اینترنتی خرید کتاب است که تخفیف های مختلفی تا سقف 70 درصد از روی قیمت جلد کتاب را ارائه می‌کند. برای خرید “نسخه چاپی” کتاب ها می‌توانید به سراج بوک مراجعه کنید و کتاب دلخواه خود را با تخفیف و ارسال رایگان سفارش دهید و درب منزل دریافت کنید. در سراج بوک هیچ‌گونه کتاب الکترونیکی فروخته نمی‌شود و همه کتاب‌ها “فیزیکی” هستند و از طریق پست پیشتاز به دست شما می‌رسند تا لذت مطالعه و ورق زدن کتاب‌ها را با تخفیف ویژه تجربه کنید.
 

پایان/ مرجع وب و فناوری

این مطلب از سایت ایتنا گردآوری شده است.

منبع: ایتنا

دکمه بازگشت به بالا