اخبار سایت

قابلیت مخفی کردن «تیک‌ آبی» برای کاربران پولی عرضه شد



این شرکت شبکه اجتماعی متعلق به ایلان ماسک، سال گذشته سرویس “توییتر بلو” را باز راه اندازی کرد. این سرویس در پی تغییر برند این شرکت، به “ایکس بلو” (XBlue) تغییر نام پیدا کرده است.

به گزارش ایتنا از ایسنا، در به روزرسانی صفحه کمک برای اشتراکهای پولی شرکت “ایکس” با عنوان “درباره توییتر بلو”، آمده است: حتی اگر تیک خود را مخفی کند، ممکن است در جاهایی، قابل مشاهده باشد. با این حال، این شرکت توضیحات بیشتری ارائه نکرده است.

این گزینه به کاربران سرویس پولی ایکس کمک می کند بدون این که نشان دهند که یک حساب احراز هویت شده، دارند، از قابلیتهای اشتراکی بهره ببرند. گزینه برای مخفی کردن تیک احراز هویت، در بخش سفارشی سازی پروفایل، تنظیمات حساب کاربری ظاهر خواهد شد.

الساندر پالوسی که در حوزه مهندسی معکوس اپلیکیشن فعالیت می کند، در مارس گفته بود: توییتر سابق، روی قابلیتی برای مخفی کردن علامت تیک احراز هویت کار می کند.

تیک احراز هویت شبکه اجتماعی “ایکس”، جنجال زیادی به پا کرده زیرا تشخیص حسابهای افراد معروف از کاربرانی که برای داشتن تیک آبی، پول پرداخت کرده اند، دشوار شده است.

توییتر در آوریل، علامت تیک آبی را از حسابهای کاربری معروف حذف کرد اما اندکی بعد، این علامتها را حتی برای حسابهایی که برای آن پول پرداخت نکرده بودند، برگرداند.

بر اساس گزارش تِک کرانچ، از زمان راه اندازی مجدد سرویس پولی، این شرکت ویژگیهایی مانند محدودیت ۱۰ هزار کاراکتری برای پستها، بارگزاری ویدئوهای سه ساعته، تبلیغات کمتر در تایم لاین و تقسیم درآمد تبلیغاتی را معرفی کرده است.

پایان/ مرجع وب و فناوری

این مطلب از سایت ایتنا گردآوری شده است.

منبع: ایتنا

دکمه بازگشت به بالا