وردپرسووکامرس

وردپرس فارسی نگارش ۶.۶


وردپرس فارسی نگارش ۶.۶ منتشر شد، موارد کلیدی این نگارش عبارتند از:

  • پالت‌های رنگ و مجموعه‌های فونت
  • پیش‌نمایش سریع برای برگه‌ها
  • بازگرداندن به‌روزرسانی‌های خودکار افزونه
  • باز‌نویسی‌ها

پالت‌های رنگ و مجموعه‌های فونت

انتخاب‌های طراحی بیشتری را به پوسته‌های بلوکی اضافه کنید.
سازندگان پوستهٔ بلوکی می‌توانند مجموعه‌های نامحدود و منحصر بفرد رنگ یا فونت ایجاد کنند تا انتخاب‌های طراحی خاص‌تری را در همان پوسته ارائه دهند. این مجموعه‌ها امکانات طراحی محدودشده‌تری را ارائه می‌کنند و امکان سفارشی‌سازی را بدون تغییر استایل گسترده‌تر سایت، فراتر از تنظیمات رنگ یا تایپوگرافی فراهم می‌کنند.

پیش‌نمایش سریع برای برگه‌ها

گردش کاری خود را با چیدمان جدیدی که برای برگه‌ها ایجاد شده‌است، ساده کنید. 
تمام برگه‌هایتان و پیش‌نمایش هر برگهٔ انتخابی را قبل از ویرایش از طریق یک چیدمان جدید پهلو به پهلو در ویرایشگر سایت مشاهده کنید.

بازگرداندن به‌روزرسانی‌های خودکار افزونه

افزونه‌های خود را با خیال راحت بصورت خودکار به‌روزرسانی کنید.
از سهولت به‌روزرسانی خودکار افزونه‌ها با ایمنی بازگرداندن در صورت بروز مشکل، لذت ببرید و امنیت سایتتان را بهبود ببخشید و در عین حال مدت از کار افتادن احتمالی سایت را به حداقل برسانید.

باز‌نویسی‌ها

افزودن قابلیت سفارشی‌سازی محتوا در الگوهای همگام‌سازی شده.
اجازه می‌دهد که قطعات خاصی از محتوا در هر نمونه از یک الگوی همگام‌سازی‌شده را سفارشی و در عین حال سبکی ثابت را برای همه نمونه‌ها حفظ کنید و به‌روزرسانی‌های آینده را ساده‌تر می‌کند. در حال حاضر، می‌توانید برای بلوک‌های عنوان، پاراگراف، دکمه و تصویر، از باز‌نویسی‌ها استفاده کنید.

ه‌ترین نگارش راهنمای زمینهٔ وردپرس را بررسی نمایید. سرشار از یادداشت‌های دقیق توسعه‌دهنده است که به شما کمک می‌کند با وردپرس بسازید.

برای اطلاعات بیشتر دربارهٔ پیشرفت‌ها و مشکلات حل شده، اطلاعات نصب، یادداشت‌های توسعه‌دهنده و منابع، همکاری‌کنندگان در انتشار، و فهرست تغییرات پرونده در این نسخه یادداشت‌های انتشار وردپرس ۶.۲ را بخوانید.

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

این مطلب از سایت ووکامرس فارسی گردآوری شده و صرفا چهت اگاه سازی است.

منبع: سایت ووکامرس فارسی

دکمه بازگشت به بالا