وردپرس

مدرک تحصیلی برای طراحی سایت مهمه؟ دانشگاه برم یا نه؟


همیشه یکی از مباحث جذاب و گاهی کمی جنجالی در بین جوانان، اهمیت داشتن یا نداشتن مدرک تحصیلی برای ورود به بازار کار است. در میانه این مباحث، زمینه‌ی طراحی سایت هم از این قاعده مستثنی نیست.

آنچه در این مقاله می‌خوانید

مدرک تحصیلی برای طراحی سایت لازمه؟

اگر قصد دارید به عنوان یک طراح وب مستقل فعالیت کنید، ممکن است با یک پورتفولیو قوی و مهارت‌های فنی خودتان بتوانید موفق باشید. در این موارد، مشتریان عمدتاً به کارهای گذشته شما نگاه می‌کنند، نه مدرک تحصیلیتان. ولی…

اما برای استخدام در شرکت‌های بزرگ

تصور کنید قصد دارید در یکی از شرکت‌های بزرگ دنیا مانند گوگل یا اپل مشغول به کار شوید. در این شرکت‌ها، رقابت بسیار بالا است و هزاران انسان با مهارت‌های فوق‌العاده برای یک پست شغلی رقابت می‌کنند. در این جا، داشتن یک مدرک تحصیلی می‌تواند یکی از مزیت‌های شما باشد. نه فقط به دلیل دانش تخصصی که از دانشگاه آموخته‌اید، بلکه به عنوان یک نشان از تعهد و پشتکار شما.

همچنین، در خارج از ایران، به خصوص در کشورهای غربی، مدرک تحصیلی معمولاً دارای اهمیت بیشتری است. در بسیاری از موقعیت‌ها، مدرک تحصیلی ممکن است یکی از شرایط استخدام باشد یا حداقل بر ارزش و قابلیت‌های شما اضافه کند.

در نتیجه چه باید کرد؟

اگر هنوز در دانشگاه هستید یا فرصت تحصیل را دارید، پیشنهاد می‌شود که از این فرصت بهره‌برداری کنید. اما اگر به هر دلیلی نتوانستید، نگران نباشید! همیشه می‌توانید با سخت کوشی، ایجاد یک پورتفولیو قوی و به‌روزرسانی مهارت‌های خود، به خوبی کسب درآمد کنید.

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

این مطلب از سایت میهن وردپرس گردآوری شده و صرفا چهت اگاه سازی است.

منبع: سایت میهن وردپرس

دکمه بازگشت به بالا