بازار

گیفت کارت چیست ؟ معرفی سایت خرید ارزان گیفت کارت در ایران


فروشگاه اینترنتی آریاکی با چندین سال تجربه در زمینه فروش محصولات دیجیتالی و الکترونیکی، بستری ایمن برای خرید گیفت کارت سرویس‌های دیجیتالی مختلف است. در آریاکی می‌توانید از طریق روشی آسان و کاملاً مطمئن اقدام به خرید گیفت کارت‌های مختلف برای سرویس‌های موردنظر خود کنید.
گیفت کارت چیست ؟
در واقع گیفت کارت ها به نوعی از کارت های اعتباری مالی گفته می شود که با استفاده از آن ها می توانید خرید هایی در برنامه های مختلفی مانند پلی استیشن، اپل، ایکس باکس و مایکروسافت، نتفلیکس و گوگل پلی و … داشته باشید. از دیگر قابلیت های گیفت کارت ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
⦁ دسترسی راحت برای پرداخت و خرید محصولات
⦁ دور زدن تحریم های بین اللملی
⦁ قیمتی مناسب تر و تخفیفات فصلی
⦁ قابل انتقال و خریداری کردن آن به صورت هدیه
بله دقیقا، شما می توانید با خرید گیفت کارت آن را حتی به دوستان و عزیزانتان هدیه دهید و گیفت کارت ها کاربردهای این چنینی هم دارند.

خرید ارزان گیفت کارت در ایران 
امروزه خرید گیفت کارت از پلتفرم‌های مختلف به دلیل تحریم‌ها برای کاربران بسیار سخت شده است که تیم بزرگ آریاکی با افراد مجرب در این حوزه توانسته این مشکل را برای مردم کشور خود حل کند و تمامی گیفت کارت‌ها از پلتفرم‌های مختلف با واحدهایی پولی نظیر دلار، یورو، پوند و … در وبسایت خود به صورت تحویل آنی و کمترین قیمت در ایران موجود کرده است. آریاکی ارزان‌ترین و معتبرترین وب‌سایت ارائه‌دهنده انواع گیفت کارت در ایران است که امکان خرید گیفت کارت اپل، خرید گیفت کارت پلی استیشن ، خرید گیفت کارت استیم، گیفت کارت گوگل پلی، سی دی کی تمام بازی‌ها و … را با تخفیف فوق‌العاده ویژه برای شما فراهم کرده است.
خرید گیفت کارت پلی استیشن و ایکس باکس به آسانی
گیمرها هم همیشه مشکلاتی نظیر خرید از فروشگاه پلی استیشن یا ایکس باکس را داشته اند. آریاکی با اطلاع از این موضوع توانسته است این مشکلات را حل کند. آریاکی مرجعی برای خرید گیفت کارت پلی استیشن psn، خرید پلی استیشن پلاس، خرید گیفت کارت ایکس باکس Xbox، خرید گیم پس و هرگونه خریدی که مربوط به کنسول های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 باشد را پشتیبانی کرده و بدون مشکل در همه ی ریجن های مختلف ارائه داده است. 
خرید گیفت کارت گوگل پلی و گیفت کارت اپل
احتمالا خیلی از شما ها به دنبال خرید پابجی یو سی، فری فایر یا ایتم های فروشگاه گوگل پلی و ایتونز اپل یا موارد این چنینی بوده اید و به دلیل تحریم ها مشکل پرداخت درون برنامه ای برای خرید محصولات گوگل پلی را داشته اید. مفتخریم بگوییم آریاکی با سال ها سابقه این مشکل را حل کرده است و با مرجعی برای خرید گیفت کارت گوگل پلی و خرید گیفت کارت اپل بوده که میتوان آن را یکی از کامل ترین سایت های این حوزه معرفی کرد که تمامی ریجن های آن شامل آمریکا، اروپا و همچنین نحوه استفاده از گیفت کارت گوگل پلی را آموزش می دهد.
به‌جرئت می‌توانیم بگوییم که آریاکی ارزان‌ ترین فروشگاه گیفت کارت در ایران است.
ازآنجاکه خرید گیفت کارت به صورت مجازی یکی از مهم‌ترین کارهایی است که باید به‌صورت ایمن خریداری شود، آریاکی این امکان را برای شما عزیزان فراهم ساخته است که با داشتن نماد اعتماد 2 ستاره از وزارت صنعت و معدن، درگاه پرداخت ایمن و اسکن تمام گیفت کارت‌ها اشاره کرد.
ازجمله امکانات ویژه وب‌سایت آریاکی می‌تواند به موارد زیر اشاره کرد:
⦁ داشتن پشتیبانی 24 ساعته از طریق راه‌های ارتباطی برای خدمت به مشتریان
⦁ قرار گرفتن چت آنلاین برای جواب دادن به مشکلات و پشتیبانی مشتریان هنگام خرید
⦁ دارای نماد اعتماد 2 ستاره از وزارت صنعت، معدن  و تجارت و همچنین دارای نشان طلایی ثبت‌شده در وزارت فرهنگ و ارشاد
⦁ داشتن گواهی امنیتی SSL برای رمزگذاری تمامی اطلاعات مشتریان
برای خرید گیفت کارت خود به وب‌سایت اریاکی به نشانی ariakey.com مراجعه کنید و با انتخاب کردن محصول مورد نظر می‌توانید به درگاه پرداخت ایمن متصل شوید و بعد از پرداخت کد را به‌صورت آنی دریافت نمایید.


 

دکمه بازگشت به بالا