اقتصادیبازار

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست با تضمین قیمت در کفساب پلاس

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست با تضمین قیمت در کفساب پلاس

شرکت کفساب پلاس با سال‌ ها تجربه و تخصص در ارائه خدمات کار در ارتفاع از سیستم‌ های پیشرفته راپل و بدون نیاز به داربست استفاده می‌ کند و به عنوان یکی از شرکت‌ های پیشرو در تهران و کرج شناخته می‌ شود.

این شرکت با بهره‌ گیری از تیمی از راپل‌ کاران حرفه‌ای و مجرب خدمات متنوعی در زمینه پیچ رولپلاک نمای ساختمان، شستشوی نمای ساختمان و انجام پروژه‌ های پیچیده ساختمانی در ارتفاع خدماتی زیادی ارائه می‌ دهد.

استفاده از تکنیک‌ های نوین راپل به این شرکت امکان داده تا علاوه بر کاهش هزینه‌ ها و افزایش ایمنی دسترسی به نقاط دشوار ساختمان‌ ها را نیز به بهترین نحو ممکن فراهم کند. کفساب پلاس با تعهد به کیفیت، دقت و ایمنی توانسته است اعتماد بسیاری از مشتریان را در بخش‌ های مختلف صنعتی، تجاری و مسکونی جلب کند و پروژه‌ های متعددی را با موفقیت به پایان برساند.

شرکت کفساب پلاس با ارائه خدمات متنوع و حرفه‌ای در زمینه کار در ارتفاع به ویژه پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست توانسته است. نیازهای مشتریان خود را در مناطق مختلف تهران از جمله شرق تهران به بهترین نحو پوشش دهد.

همچنین این شرکت با بهره‌ گیری از تجهیزات پیشرفته و نیروی کار مجرب خدمات کفسابی پارکینگ،کفسابی راه پله را با کیفیت عالی ارائه می‌ دهد. تا سطوح سنگی و کف‌ پوش‌ های پارکینگ‌ ها را به حالت اولیه بازگرداند و زیبایی و دوام آن‌ ها را تضمین کند.

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست یکی از روش‌ های رایج و کارآمد برای تثبیت سنگ‌ های نمای ساختمان است که با استفاده از تکنیک‌ های شرکت کار در ارتفاع انجام می‌ شود. این روش به دلیل عدم نیاز به داربست و استفاده از طناب (راپل) بسیار مقرون به صرفه و سریع‌ تر از روش‌ های سنتی است.

علاوه بر افزایش امنیت نمای ساختمان پیچ و رولپلاک کردن سنگ‌ های نما از سقوط سنگ‌ ها جلوگیری کرده و از خسارات احتمالی به ساختمان و افراد پیشگیری می‌ کند. در ادامه مراحل اجرای این روش به طور دقیق توضیح داده می‌ شود.

مرحله اول بررسی و آماده‌ سازی اولیه نما

در ابتدا تیم متخصصان راپل‌ کار به بررسی کامل نمای ساختمان می‌ پردازند تا میزان فرسایش سنگ‌ ها، چسباندن سنگ نمای کنده شده و نوع مصالح استفاده‌ شده و نقاطی که نیاز به تثبیت دارند را مشخص کنند. این بررسی اهمیت بسیاری دارد. چرا که نوع پیچ‌ ها و رولپلاک‌ های مورد نیاز بر اساس ضخامت سنگ، نوع ملات و عمق کار تعیین می‌ شود.

همچنین با شناسایی بخش‌ های آسیب‌ دیده نما برنامه‌ای دقیق برای تعمیرات و تثبیت سنگ‌ ها تدوین می‌ شود. این آماده‌ سازی اولیه نقش مهمی در تضمین کیفیت و دوام اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان دارد.

مرحله دوم نصب سیستم راپل و ایمنی کار

در این مرحله سیستم راپل توسط متخصصان نصب می‌ شود. تا تیم اجرایی بتوانند به آسانی و با ایمنی کامل به نقاط مختلف نمای ساختمان دسترسی داشته باشند. یکی از نکات مهم در این مرحله بررسی و استفاده از تجهیزات ایمنی شامل کمربندهای محافظ، طناب‌ های مقاوم و گره‌ های مطمئن است. نصب صحیح سیستم راپل علاوه بر کاهش زمان اجرای کار از بروز هر گونه حادثه نیز جلوگیری می‌ کند و شرایط کار در ارتفاع را برای راپل‌ کاران تسهیل می‌ کند.

مرحله سوم سوراخ‌ کاری و نصب پیچ و رولپلاک

پس از اطمینان از ایمنی کار مرحله سوراخ‌کاری و نصب پیچ و رولپلاک آغاز می‌شود. در این مرحله تیم اجرایی با استفاده از دریل‌های مخصوص سوراخ‌هایی با عمق و قطر مناسب در محل‌های تعیین‌شده روی سنگ‌های نما ایجاد می‌کنند. سپس رولپلاک‌ها در این سوراخ‌ها قرار داده شده و پیچ‌های مخصوص با دقت بسته می‌شوند. این مرحله نیازمند دقت و تجربه بالایی است تا ضمن جلوگیری از آسیب به سنگ‌ها تثبیت آن‌ها به شکل صحیح انجام شود و مقاومت کافی در برابر فشارها و تغییرات آب و هوایی ایجاد گردد.

مرحله چهارم آب‌ بندی و عایق‌ کاری محل پیچ‌ ها

پس از نصب پیچ و رولپلاک برای جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت به داخل نما مرحله آب‌ بندی انجام می‌ شود. این کار معمولاً با استفاده از چسب‌ های مخصوص و مواد عایق صورت می‌ گیرد که روی پیچ‌ ها و رولپلاک‌ ها را کاملاً پوشش می‌ دهد. آب‌ بندی درست و دقیق نه تنها از خرابی و فرسایش نمای ساختمان جلوگیری می‌ کند بلکه به حفظ طولانی‌ مدت استحکام و زیبایی سنگ‌ های نما نیز کمک می‌ کند. این مرحله به ویژه در مناطقی با شرایط جوی نامناسب اهمیت بیشتری دارد.

مرحله پنجم نظافت و بررسی نهایی نما

در آخرین مرحله پس از پایان کار تثبیت و آب‌ بندی تیم اجرایی به نظافت کامل نمای ساختمان می‌ پردازد. تا اثرات گرد و غبار و مصالح باقی‌ مانده از مراحل قبل از سطح سنگ‌ ها پاک شود.

سپس یک بررسی نهایی از نمای ساختمان صورت می‌ گیرد. تا اطمینان حاصل شود که تمامی نقاط آسیب‌ دیده به درستی تثبیت شده‌اند و هیچ نقصی در کار وجود ندارد. این بررسی نهایی ضامن کیفیت و ماندگاری کار انجام‌ شده خواهد بود.

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان شرق تهران

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان شرق تهران

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در شرق تهران با توجه به ساخت‌ و سازهای متعددی که در این منطقه انجام می‌ شود. به یکی از خدمات ضروری و حیاتی تبدیل شده است.

این بخش از تهران با داشتن ساختمان‌ های قدیمی و جدید با نماهای متنوع سنگی نیاز ویژه‌ای به تثبیت سنگ‌ های نما دارد. تا از سقوط احتمالی سنگ‌ ها و بروز حوادث جلوگیری شود. در مناطق پرتردد و شلوغ شرق تهران مانند محله‌ های تهرانپارس، نارمک و هفت حوض به دلیل ترافیک و تجمع افراد اهمیت اجرای صحیح پیچ و رولپلاک نمای ساختمان دو چندان می‌ شود.

از طرفی شرایط جوی و اقلیمی شرق تهران که شامل باد های شدید و بارندگی‌ های فراوان است. نیاز به اجرای پیچ و رولپلاک استاندارد و مقاوم در برابر تغییرات دما و رطوبت را ضروری می‌ سازد. استفاده از روش‌ های نوین و بدون داربست باعث می‌ شود.

که این عملیات بدون ایجاد اختلال در رفت‌ و آمد و زندگی روزمره ساکنان و با کاهش هزینه‌ ها به سرعت انجام شود. بنابراین اجرای پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در شرق تهران نه تنها به حفظ زیبایی و استحکام ساختمان‌ ها کمک می‌ کند. بلکه نقش مهمی در حفظ ایمنی عمومی و جلوگیری از خسارات ناشی از سقوط سنگ‌ ها دارد.

کفسابی

به احتمال زیاد بسیاری از شما تنها واژه کفسابی را شنیده باشید ولی دقیقا ندانید کفسابی به انجام چه کاری گفته می شود. در عمل کفسابی معمولا یک لایه نازک از سنگ برداشته می شود. زیرا این کار باعث می شود. که کف ساختمان حالت صیقلی شده و درخشانی به خود بگیرد. همچنین این عمل باعث می شود که تمام ناهمواری های روی کف ساختمان از بین برود و لایه کهنه سنگ جای خود را به لایه جدید بدهد.

کفسابی پارکینگ

کفسابی پارکینگ

کفسابی پارکینگ یکی از مهم‌ ترین خدمات مربوط به نظافت و بازسازی سطوح پارکینگ‌ ها است. که به منظور از بین بردن آلودگی‌ ها، لک‌ ها، خط و خش‌ ها و همچنین بازگرداندن زیبایی اولیه سنگ یا بتن پارکینگ انجام می‌ شود.

این فرآیند نه تنها به بهبود ظاهر پارکینگ کمک می‌ کند. بلکه باعث افزایش عمر مفید سطوح می‌ شود. با توجه به اینکه پارکینگ‌ ها به طور مداوم تحت تأثیر عبور و مرور وسایل نقلیه قرار دارند انجام منظم کفسابی ضروری است تا از فرسایش زود هنگام و ایجاد خرابی‌ های احتمالی جلوگیری شود. در ادامه مراحل انجام کفسابی پارکینگ به تفصیل شرح داده شده است.

آماده‌ سازی سطح پارکینگ

در این مرحله پیش از آغاز کفسابی سطح پارکینگ به دقت بررسی می‌ شود تا میزان آلودگی، خرابی‌ ها و نوع متریال کف (مانند بتن، سنگ یا اپوکسی) مشخص شود. در صورتی که پارکینگ شامل ترک‌ ها یا نقاط آسیب‌ دیده باشد این نواحی باید تعمیر یا تقویت شوند. همچنین تمامی وسایل نقلیه ابزارها و موانع موجود در پارکینگ به منظور تسهیل در فرآیند کفسابی جابجا می‌ شوند. این آماده‌ سازی اولیه برای اطمینان از یکدست بودن کار و پیشگیری از آسیب به تجهیزات حیاتی است.

شستشوی سطح پارکینگ

پس از آماده‌ سازی سطح پارکینگ به طور کامل شستشو می‌شود تا تمامی آلودگی‌ ها، روغن‌ ها و گرد و غبار جمع‌ شده از روی سطح برداشته شود. شستشوی سطحی اولیه اهمیت زیادی دارد زیرا آلودگی‌ ها می‌ توانند مانع از دسترسی دستگاه‌ های کفسابی به سطح واقعی شده و کیفیت کار را کاهش دهند. از دستگاه‌ های فشار قوی آب یا مواد شوینده مخصوص برای از بین بردن آلودگی‌ های سخت‌ تر مانند روغن‌ های موتور و لکه‌ های مقاوم استفاده می‌ شود. این مرحله باعث می‌ شود که سطح آماده برای اجرای دقیق کفسابی باشد.

کفسابی ساختمان

کفسابی ساختمان

در گذشته افراد کف ساختمان های خود را معمولا سیمان میکردند.اما امروزه با توجه به اینکه مدل دکوراسیون های ساختمان عوض شده است.معمولا برای زیبایی ساختمان ها بیشتر افراد کف ساختمان خود را سرامیک می کنند‌.زیبایی سرامیک های خانه دارای اهمیت بالایی است و در زیبایی ساختمان بسیار موثر است.

به همین خاطر در چند سال اخیر بسیاری از افراد برای جلوه دادن به منازل خود اقدام به کفسابی ساختمان خود می کنند. شرکت کفساب پلاس انواع کفسابی ساختمان مانند کفسابی نانو را نیز انجام می دهد.این شرکت می تواند بهترین انتخاب برای انجام کف سابی ساختمان باشد.زیرا بهترین مواد را برای انجام این کار استفاده می کند.

کفسابی اولیه با استفاده از دستگاه‌ های سنگین

پس از تمیز شدن سطح فرآیند کفسابی با دستگاه‌ های سنگین آغاز می‌ شود. این دستگاه‌ها دارای تیغه‌ های الماسه هستند که با حرکت چرخشی و استفاده از فشار بالا لایه‌ های سطحی سنگ یا بتن را برمی‌ دارند و ناصافی‌ ها، خط و خش‌ ها و نقاط آسیب‌ دیده را از بین می‌ برند. این مرحله به ویژه در پارکینگ‌ هایی که سطوح آن‌ها به دلیل استفاده مداوم دچار سایش و خراش شده‌اند اهمیت بالایی دارد. هدف از این مرحله ایجاد سطحی صاف و یکدست است که برای مراحل بعدی آماده شود.

کفسابی دقیق و نهایی

پس از برداشتن لایه‌ های اولیه کفسابی دقیق‌تر با استفاده از تیغه‌ های ریزتر و ملایم‌تر انجام می‌ شود. این مرحله شامل چندین بار عبور دستگاه کفساب روی سطح است تا سطح نهایی کاملاً صیقلی و هموار شود. در این مرحله دقت بسیار مهم است. زیرا کیفیت نهایی کار به همین فرآیند وابسته است. کفسابی نهایی باعث می‌ شود که سطح پارکینگ براق و یکدست شود و آماده برای استفاده روزمره یا اعمال پوشش‌ های محافظتی باشد.

نظافت نهایی و اعمال پوشش محافظتی

در آخرین مرحله پس از اتمام کفسابی سطح پارکینگ به طور کامل نظافت شده و تمامی ذرات گرد و غبار و باقی‌ مانده‌ ها از سطح جمع‌ آوری می‌شود. سپس در صورت نیاز پوشش‌ های محافظتی مانند سیلر یا اپوکسی روی سطح اعمال می‌ شود تا پارکینگ در برابر آلودگی‌ ها، روغن‌ ها و عوامل جوی مقاوم ‌تر شود. این پوشش‌ ها علاوه بر افزایش دوام سطح زیبایی و براقیت بیشتری به پارکینگ می‌ بخشند و آن را برای مدت طولانی‌ تری در شرایط مطلوب حفظ می‌ کنند.

نماشویی

نماشویی

معمولا هر چقدر هم که در ساخت یک ساختمان از مصالح خوب و طراحی عالی استفاده شده باشد.اما تمیز نباشند ساختمان زیبا به چشم نمی آید. معمولا نمای هر ساختن به خاطر این که در معرض انواع گرد و غبار و باران های اسیدی می باشد بیشتر از هر جای دیگر دچار کثیفی می شود.

برای پاک کردن این کثیفی ها تنها کافی است که اقدام به نماشویی ساختمان بکنید.شاید سوال بسیاری از شما این باشد که آیا ما خودمان می توانیم نماشویی ساختمان را انجام دهیم.در جواب این سوال بهتر است بدانید که نماشویی ساختمان کار سختی است و باعث خستگی بیش از حد افراد می شود و فردی که این کار را انجام می دهد باید دارای بدن قوی باشد.

نماشویی با راپل

نماشویی با راپل

یکی از جدید ترین روش های شستشوی نما، نماشویی با راپل می باشد. این روش برای شستشوی نمای ساختمان های مرتفع کاربرد زیادی دارد.زیرا در واقع راپل کار یک روش برای فرود از صخره های سخت می باشد.که امروزه از آن برای نماشویی نیز استفاده می شود. این روش دارای مزایای زیادی می باشد. به همین خاطر باعث شده است که نماشویی به روش های قدیمی مانند داربست بسیار کمرنگ شوند.

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در تهران

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در تهران

یکی از مهمترین خطراتی که همواره سنگ نمای ساختمان ها را تهدید می کند ریزش سنگ نمی می باشد. عوامل بسیار زیادی بر ریزش سنگ نما همیشه تاثیر گذار هستند. همچنین بهتر است بدانید اگر سنگ نمای یک ساختمان دچار ریزش شود، جلوه آن ساختمان به شدت زشت می شود و افراد هر چه زودتر باید اقدام به ترمیم آن بکنند. یکی از بهترین روش هایی که امروزه برای محکم کردن سنگ نما وجود دارد رولپلاک نمای ساختمان بدون داربست می باشد.

پیچ و رولپلاک سنگ نما اگر به خوبی انجام شود،می تواند تا سالیان زیادی از تخریب نمای ساختمان ها جلوگیری کند‌. انجام کار پیچ و رولپلاک نما با استفاده از داربست بسیار پر خطر و سخت می باشد. به همین خاطر استفاده از طناب برای انجام چنین کارهایی بسیار عاقلانه تر می باشد.

شرکت ما از بهترین پیچ رولپلاک ها استفاده می کند و کارشناسان آن چون مهارت بالایی دارند از مناسب ترین پیچ رولپلاک ها برای هر نوع سنگی استفاده می کنند.

قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان تحت تأثیر عوامل متعددی قرار دارد که هر کدام نقش مهمی در تعیین هزینه نهایی این خدمات ایفا می‌ کنند. این فرآیند که به منظور تثبیت و تقویت سنگ‌ های نمای ساختمان انجام می‌ شود که نه تنها از خطر سقوط سنگ‌ ها جلوگیری می‌ کند بلکه به حفظ زیبایی و استحکام سازه نیز کمک می‌ نماید. شرکت ما با ارائه خدمات پیچ و رولپلاک نمای ساختمان به صورت حرفه‌ای و بدون نیاز به داربست با توجه به شرایط و نیاز های مختلف مشتریان قیمت‌ های مناسبی را ارائه می‌ دهد. در ادامه به بررسی عوامل اصلی تاثیر گذار بر قیمت این خدمات می‌ پردازیم.

نوع و جنس سنگ نما

یکی از مهم‌ ترین عواملی که بر قیمت پیچ و رولپلاک نمای ساختمان تأثیر می‌ گذارد نوع و جنس سنگ استفاده‌ شده در نما است. سنگ‌ های سخت و مقاوم مانند گرانیت نیاز به ابزار های قوی‌ تر و زمان بیشتری برای سوراخ‌ کاری دارند.

در حالی که سنگ‌ های نرم‌تر مانند تراورتن سریع‌ تر و با هزینه کمتر قابل تثبیت هستند. شرکت کفساب پلاس با بررسی دقیق جنس سنگ نمای ساختمان از تجهیزات مناسب برای اجرای کار استفاده می‌ کند که این امر می‌ تواند هزینه را بسته به نوع سنگ متغیر کند.

نوع پیچ و رولپلاک نما مورد استفاده

کیفیت و نوع پیچ و رولپلاک استفاده‌شده نیز از عوامل موثر بر قیمت است. پیچ‌ها و رولپلاک‌های با کیفیت بالا و مقاوم در برابر شرایط جوی هزینه بیشتری دارند اما به دلیل دوام بالاتر نیاز به تعمیرات بعدی را کاهش می‌ دهند. شرکت کفساب پلاس با استفاده از پیچ و رولپلاک‌های استاندارد و با کیفیت ضمن تضمین ایمنی و دوام نمای ساختمان، قیمت‌های رقابتی و مناسب را برای مشتریان خود ارائه می‌کند.

متراژ نمای ساختمان

متراژ و مساحت کلی نمای ساختمان نیز از عوامل کلیدی در تعیین قیمت نهایی است. هر چه مساحت بیشتری از نما نیاز به پیچ و رولپلاک داشته باشد میزان مواد مصرفی و زمان کار بیشتر خواهد بود که در نتیجه هزینه نهایی پیچ و رولپلاک نمای ساختمان در کرج افزایش می‌یابد.

کلیه خدمات شرکت کفساب پلاس تضمینی بوده و بطور کاملا حرفه ای صورت می‌ پذیرد. کلیه دستگاه‌ های سنگسابی و مواد بکار رفته در شستشوی سطوح کف و نما جزء مواد درجه یک بوده و بطور تضمینی عرضه می‌ شوند. نیرو های آموزش دیده و متعهد شرکت ما با سال ها تجربه و آموزش، انواع پروژه‌ های متعدد را با موفقیت پشت سر گذاشته و به خوبی با نحوه کار و اجرای آن آشنایی دارند.

نصب توری مرغی بدون داربست

نصب توری مرغی بدون داربست

برای نصب توری مرغی از پیچ فولادی بهمراه رولپلاک و واشر استفاده می شود. اگر بالکن فاقد لبه برای نگهداشتن توری مرغی باشد.باید حتما از شاسی کشی استفاده کرد. از توری مرغی برای جلوگیری از ورود پرندگان به داخل بالکن استفاده می شود.

قیمت نصب توری مرغی

قیمت نصب توری مرغی زیاد نمی باشد. اما این قیمت برای همه افراد به یک صورت نیست. چون عوامل مختلفی هستند که بر قیمت این کار تاثیر دارند.

نوع توری مرغی

توری های مرغی که نصب می شوند دارای انواع مختلفی هستند. هر نوع از توری دارای قیمت خاصی است. به همین خاطر نوع توری که شما انتخاب می کنید تاثیر زیادی بر قیمت نهایی نصب توری مرغی دارد.

متراژ محیطی که قصد نصب توری مرغی بر روی آن را دارید

هر چقدر متراژ محیطی که قصد نصب توری مرغی بر روی آن را دارید بیشتر باشد. نیاز به مقدار بیشتری توری دارد و فردی که این کار را انجام می دهد مجبور است وقت زیادی بگذارد. وجود همین شرایط باعث افزایش قیمت این کار میشود.

فردی که این کار را انجام می دهد

افرادی که کار نصب توری مرغی را انجام میدهند هر کدام برای انجام این کار قیمت خاصی دارند. بنابراین فردی که برای این کار انتخاب می کنید نیز بر قیمت نهایی تاثیر گذار می باشد.

نقاشی نمای ساختمان بدون داربست

نقاشی نمای ساختمان بدون داربست

یکی دیگر از خدمات مهمی که توسط چنین شرکتی ارائه می شود. نقاشی نمای ساختمان بدون داربست می باشد. نمای هر ساختمانی اگر نقاشی شود می‌ تواند به طور شگفت انگیزی زیبا شود. به همین خاطر معمولا افراد هنگامی که می خواهند ساختمان خود را نوسازی کنند برای این که هزینه کمتری پرداخت کنند.

شیوه نقاشی نمای ساختمان را انتخاب می کنند. زیرا با استفاده از نقاشی می توان به راحتی نمای ساختمان خود را به طور دلخواه زیبا کرد. اما بهتر است بدانید که نصب داربست برای نقاشی نمای ساختمان به هیچ وجه کار درستی نیست. چون داربست به نقاش اجازه فعالیت آزادانه را نمی دهد و باعث می‌ شود زمان نقاشی نمای ساختمان افزایش پیدا کند. به همین منظور این شرکت نقاشی نمای ساختمان بدون داربست را به مشتریان خود ارائه می دهد.

کلیه خدمات شرکت کفساب پلاس (https://kafsabplus.com) تضمینی بوده و بطور کاملا حرفه ای صورت می‌پذیرد. کلیه دستگاه‌ های سنگسابی و مواد بکار رفته در شستشوی سطوح کف و نما جزء مواد درجه یک بوده و بطور تضمینی عرضه می‌شوند. نیرو های آموزش دیده و متعهد شرکت ما با سال ها تجربه و آموزش، انواع پروژه‌ های متعدد را با موفقیت پشت سر گذاشته و به خوبی با نحوه کار و اجرای آن آشنایی دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت خدمات شرکت ما و مشاوره رایگان با شماره  09126119453 تماس بگیرید.

دکمه بازگشت به بالا