فناوری های نوین

همکاری معاونت علمی و جهاد دانشگاهی در چند طرح کلان ملی



به گزارش خبرنگار مهر، دکتر دهقانی فیروزآبادی معاون علمی و فناوری رئیس جمهور عصر امروز در چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی که در پژوهشگاه رویان برگزار شد، گفت: بنده بیشتر از ۵ ماه توفیق خدمت در جهاد دانشگاهی را نداشتم اما همیشه از این نهاد مقدس انقلابی با تمام عشق به عنوان سرمایه بزرگ ملی یاد کرده ام.

وی افزود: باور من این است که جهاد دانشگاهی می‌تواند یک الگوی پیشروی پیشرفت برای کشور باشد و جهاد دانشگاهی مملو از دانشمندان و استادان بی ادعای پرکار است که پر از امید و انگیزه برای کارهای بزرگ هستند.

دهقانی فیروزآبادی با بیان اینکه به اعتقاد من باید در سطح حاکمیت بازنگاهی به این ظرفیت و مولود انقلاب اسلامی انجام گیرد. فکر نمی‌کنم نهادی مانند جهاد دانشگاهی را بشود پیدا کرد که مورد توجه حضرت آقا باشد و این موضوع در هر برهه‌ای در قالب کلامی از سوی حضرت آقا نشان داده شده و این نشان دهنده باور ایشان به این نهاد است.

معاون علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور گفت: امیدواریم بتوانیم کمک کنیم این نهاد پربارتر فعالیت کند و بستر سیال آموزش، پرورش و تربیت جوانان بعد از فارغ التحصیلی باشد.

وی تصریح کرد: ما در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری چند برنامه و طرح را با جهاد دانشگاهی شروع کرده ایم که می‌توان به حمایت جدی از مجموعه پژوهشگاه رویان و آزمایشگاه مرکزی «نخستی سانان» اشاره کرد.

دهقانی گفت: در چند طرح کلان ملی و پیشران جهاد دانشگاهی با معاونت علمی همکاری خواهد داشت که بعد از تأمین مالی آن این همکاری آغاز خواهد شد و بازیگر اصلی آن، جهاد است.

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

منبع:مهر

دکمه بازگشت به بالا