فناوری اطلاعات

همراه اول حامی تیم ملی ورزش‌های الکترونیک در مسابقات ۲۰۲۳ ریاض



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور با در اختیار داشتن گسترده ترین شبکه ارتباطی کشور، همچون سال گذشته حامی بازیکنان تیم ملی ورزش های الکترونیک کشور برای حضور در رقابت های گلوبال اسپورت گیمز (Global Esports Games) ریاض شد.

این دوره از رقابت های جهانی (GEG ۲۰۲۳) قرار است از ۱۲ تا ۱۷ دسامبر ۲۰۲۳ (۲۱ تا ۲۶ آذر ۱۴۰۲) در ریاض عربستان برگزار شود و میزبان بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۴۵ کشور برای رقابت در بالاترین سطح ورزش های الکترونیک باشد.

بر این اساس همراه اول به عنوان حامی تکنولوژیک انجمن ورزش های الکترونیک، طی روزهای ۱۵ و ۱۶ مهر ۱۴۰۲ شبکه اینترنت پر سرعت خود که از فناوری های به روز و نسل های نوین موبایل بهره می برد را در اختیار بازیکنان تیم ملی کشورمان قرار داد تا در شرایطی برابر به رقابت با حریفان خود برای کسب سهمیه بپردازند.

بخش حمایتگری فنی و زیرساختی این میزبانی توسط همراه اول صورت گرفت؛ اپراتور اول تلفن همراه با دغدغه رونق بخشی به صنعت گیمینگ و حمایت از گیمرهای ملی، پلتفرم «کری گیم» را نیز طراحی و پیاده سازی کرده است.

همراه اول در نظر دارد توسط این پلتفرم به یکی از بازیگران اکوسیستم گیم و سرگرمی کشور تبدیل شود تا ضمن رونق بخشی به این صنعت در داخل کشور، ارتقای درآمدهای سرانه از این محل، فرصتی برای شکوفایی استعدادهای ملی باشد.

همچنین گفتنی است ورزش های الکترونیک (eSports) یک تورنمنت سازمان یافته است که افراد یا تیم های چند نفره با استفاده از بازی های ویدیویی به رقابت با یکدیگر می پردازند؛ امروزه ورزش های الکترونیک به عنوان یکی از رشته های ورزشی در دنیا شناخته و تورنمنت های ملی و بین المللی معتبری در این حوزه برگزار می شود.

با توجه به اهمیت برخی از پارامترهای اینترنت شامل پایداری، سرعت و ping برای اجرای مسابقات آنلاین، همراه اول به عنوان رکورددار سرعت اینترنت ایران، بستری مناسب برای هر چه بهتر برگزار شدن این مسابقات فراهم کرده است.

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

منبع:مهر

دکمه بازگشت به بالا