فناوری اطلاعات

هدیه سازمانی اکسیر ایجاد انگیزه در کارمندان


ارائه هدیه‌ سازمانی به کارمندان می‌تواند به عنوان یک راهکار مؤثر برای افزایش انگیزه و تحریک کاری آن‌ها در سازمان شما باشد. شما به عنوان یک مدیر، می‌توانید از هدایای سازمانی برای ایجاد روحیه و انگیزه در کارمندان خود استفاده کنید.

به گزارش ایسنا به نقل از صنایع دستی زبرجد، هدیه سازمانی می‌تواند به عنوان یک معجزه در ایجاد وفادارسازی نیز عمل کند و شما و سازمان‌تان را شگفت‌زده کند؛ هدیه سازمانی را برای مشتریان قدیمی و ویژه خود در نظر بگیرید؛ هدیه سازمانی منظم (در بازه‌های زمانی منظم و پیاپی با پیام‌های متنوع و ماندگار) همان چیزی است که هر سازمان و شرکتی را متحول می‌کند. در این راستا می‌توانید اطلاعات بیشتر و کامل‌تر را از کارشناسان گروه صنایع دستی زبرجد بپرسید؛ فقط کافیست با شماره‌های 02177688932 یا 02177688915 یا 09122124254 تماس حاصل فرمایید.

فوت و فن انتخاب و ارائه هدیه سازمانی برای کارمندان

مهمترین ویژگی هدایای سازمانی که نتایج آن می‌تواند شما را شگفت‌زده کند این است که بتوانید با ارائه هدیه سازمانی متنوع به نیازهای کارمندان‌تان پاسخ دهید. شما باید سلیقه کارمندان‌تان را بشناسید و سپس به انتخاب و ارائه بهترین هدیه سازمانی بپردازید، شناخت نیازهای اساسی کارمندان و سلیقه آنان کار چندان سختی نیست برای این هم می‌توانید با کارشناسان و مشاوران زبرجد مشورت کنید ولی یک راهکار برای شناخت نیازهای کارمندان این است که با یک نظرسنجی به صورت نامحسوس نیازهای آنان را تشخیص دهید؛ بخشی از زمان جلسات هفتگی‌تان را با کارمندان‌تان به اینگونه مباحث اختصاص دهید و خواهید دید که اصلاً کار دشواری نیست و همین موضوع شما و سازمان‌تان را از دیگر سازمان‌ها جلو می‌اندازد.

صنایع دستی زبرجد مرجع خوبی برای یافتن هدایای سازمانی و تبلیغاتی جذاب، زیبا و ماندگار است.

هدیه سازمانی باید شخصی‌سازی شده باشد 

هدیه سازمانی که شخصی‌سازی نشده باشد اصلاً به درد نمی‌خورد. هدیه سازمانی باید برای هر کارمند با کارمند دیگر متفاوت باشد و این تفاوت باید ریشه در سلیقه آنان داشته باشد، مثلاً اگر یک کارمند ورزشکار است، هدیه سازمانی او باید رنگ و بوی ورزش داشته باشد.

نوآوری از مهمترین ویژگی‌هاست 

اگر می‌خواهید با هدیه سازمانی در سازمان‌تان تحول شگرفی ایجاد کنید به دنبال هدیه سازمانی خلاقانه و نوآورانه باشید. هدیه سازمانی نوآورانه به تشویق و بهتر شدن کارمندان در مسیر پیشرفت کمک به سزایی می‌کند. در حال حاضر یکی از بهترین و نوآورانه‌ترین هدایای سازمانی را می‌توانید در بین لیست هدیه تبلیغاتی زبرجد بیابید و به راحتی و با کمترین هزینه آنها را شخصی‌سازی نمایید.

ارائه هدیه سازمانی متناسب با فرهنگ سازمانی 

برای ارتقاء فرهنگ سازمانی خود می‌توانید از هدایای سازمانی متناسب استفاده کنید و کارمندان به صورت نامحسوس جهت‌دهی کنید. برای این کار باید فرهنگ سازمان خود را به خوبی شناخته باشید و در همان راستا به انتخاب ارائه هدایای تبلیغاتی سازمانی بپردازید.

ارائه هدیه سازمانی صنایع دستی می‌تواند حس قدرشناسی، احساس عشق به میهن و علاقه به فرهنگ و هنر پارسی را در کارمندان زنده کند و عشق آنان را به سازمان پایدارتر نماید.

هدیه سازمانی اکسیر ایجاد انگیزه در کارمندان

بازخوردگیری از کارمندان قدم نهایی است 

بعد از ارائه هر بار هدیه سازمانی سعی کنید از کارمندان خود بازخورد بگیرید، نظرشان را بپرسید، میزان رضایتشان را از هدایای سازمانی که برایشان تهیه کردید جویا شوید، بررسی کنید که آیا از آن هدیه سازمانی در زندگی روزمره‌شان استفاده می‌کنند یا خیر، این‌ها خیلی مهم هستند که باید انجام دهید تا در این فرآیند هدیه سازمانی و ایجاد انگیزه پولادی در کارمندان موفق عمل کرده باشید.

هدایای سازمانی زبرجد اکثراً کاربردی و ماندگار هستند و علاوه بر خود کارمندان برای خانواده‌هایشان نیز جالب و تأثیرگذار است.

خانواده کارمندان را در اولویت قرار دهید 

اگر بخواهید تأثیر هدیه سازمانی‌تان صد برابر شود، نگاه ویژه‌ای به خانواده کارمندان‌تان داشته باشید.

خانواده کارمندان‌تان را آنالیز کنید و برای آنان یک هدیه سازمانی جذاب، کاربردی و ماندگار بسازید در این راه شرکت نیک‌اندیشان زبرجد به شما کمک می‌کند.

هدیه سازمانی‌ای که برای خانواده شخص باشد، تأثیرش در نگاه کارمند بزرگتر است و عشق کل آن خانواده به سازمان دو برابر می‌شود و در نهایت خانواده کارمند با او همراهی ویژه‌تری دارد.

صنایع دستی زبرجد هدایای سازمانی تأثیرگذار و ماندگاری را برای تک تک افراد جامعه فراهم نموده است که از طریق سایت زبرجد به نشانی ZebarjadCrafts .ir می‌توانید مشاهده و خرید خود را ثبت نمایید.

برای مشاوره با تیم کارشناسان زبرجد با 02177688915 یا 02177688932 یا 09122124254 تماس حاصل فرمایید.

آدرس دفتر مرکزی زبرجد: تهران، خیابان انقلاب اسلامی، نرسیده به خیابان شریعتی، پیچ شمران، پلاک 237 ساختمان حمید واحد 10 

برای مشاهده شوروم هدایای زبرجد با کارشناسان هماهنگ شوید.

انتهای رپرتاژ آگهی

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

منبع:ایسنا

دکمه بازگشت به بالا