بازارفناوری های نوین

معرفی ۵ گروه تعاملی اینستاگرام که بیشترین بازدهی را دارند

 

حتما شما هم به این فکر کرده‌اید که چطور و چگونه باید تعداد فالورها، لایک‌ها فوروارد و کامنت پست‌ها در اینستاگرام را بالا برد یا اصلا افزایش تعداد لایک‌ها چه تاثیری در پیج‌های اینستاگرامی دارد و یا چطور می‌شود امنیت یک پیج اینستاگرامی را بالا برد. در مقاله معرفی ۵ گروه تعاملی اینستاگرام قصد داریم تا به همه این مطالب بپردازیم و ببینیم آیا اصلا عضویت در گروه‌های حمایتی اینستاگرام برای ما بازدهی دارد یا به پیج ما لطمه وارد می‌کند. در ادامه با ما همراه باشید.

اینستاگرام پلتفرمی اجتماعی است که قبلا روی عکس تمرکز داشت؛ اما با تغییرات جدید مانند اضافه‌شدن بخش Reels، بیشترین تمرکزش را معطوف محتوای ویدیویی کرده است. تا زمانی که حساب کاربری شما عمومی باشد، می‌توانید نه‌تنها برای فالورها بلکه برای افراد دیگری که ازطریق الگوریتم‌های اینستاگرام به حساب شما دسترسی پیدا می‌کنند، محتواهای جذاب تولید نمایید. کاربران می‌توانند با کارهایی مثل لایک، کامنت و… با پست‌های شما تعامل برقرار کنند.

یادآوری دوران پیش از اینستاگرام مشکل است. این شبکه‌ی اجتماعی آثاری گسترده و غیرقابل‌انکار بر جوامع امروزی دارد و منبع درآمد تعداد قابل توجهی از مردم در سراسر دنیا است. اینستاگرام پلتفرمی کم‌نظیر برای ارتباط با برندها و دوستان است و امکان دنبال‌کردن زندگی افراد معروف را فراهم می‌کند. این پلتفرم مسیرش را با یک میلیون کاربر شروع کرد، براساس آمار رسمی متا (شرکت مادر)، اکنون بیش‌تر از دو میلیارد کاربر ماهانه‌ی فعال دارد که این خود نشان دهنده پتانسیل‌های این پلتفرم برای نمایش پست‌ها به سایرین و کسب درآمد از آن است.

آشنایی با گروه تعاملی اینستاگرام

گروه تعاملی یا گروه حمایتی در اینستاگرام به گروه‌هایی گفته می‌شود که با گردهم آوری اعضا و افراد از صنوف و فعالیت‌های گوناگون به افزایش تعامل پیج می‌پردازند. در واقع شما با شرکت در گروه های حمایتی اینستاگرامی به نوعی پیج و پست‌های خود را تبلیغ می‌کنید.

این گروه‌ها باعث می‌شوند تا با افزایش تعامل و SMO پیج پست‌های شما در اکسپلور اینستاگرام دیده شوند.

گروه حمایتی کمک کننده به افزایش بازدهی پیج‌ها و تبلیغ پیج‌ها از طریق اکسپلور و افزایش بازدید با استفاه از لایک، کامنت، فوروارد و غیره است. توجه داشته باشید که تمامی این فرآیند توسط افراد حقیقی و نه رباط (تمامی موارد به وسیله سایر اعضای گروه) انجام می‌گیرد.

آیا عضویت در گروه تعاملی به پیج لطمه می‌زند

شاید خیلی از جاها شنیده باشید که با عضویت در گروه‌های تعاملی به پیج آسیب وارد می‌شود. این یک باور غلط است. زیرا که اغلب گروه‌های تخصصی تعاملی در زمان ثبت نام از کارشناسان مجرب در زمینه آنالیز پیج و کوچینگ بهره می‌برند. پس‌بنابراین اگر از گروه حمایتی مناسبی کمک بخواهید کارشناسان آن‌ها بعد از بررسی پیج گزینه مناسبی را برای تعامل به شما پیشنهاد خواهند داد و یا اگر نیاز نباشد شما را از خرید پکیج بازمی‌دارند و به روش‌های دیگر تشویق می‌کنند در نتیجه نیازی به نگرانی نیست.

نکته قابل تامل دیگر نیز این است که با افزایش لایک و کامنت و سیو توسط پیج‌های فعال، اینستاگرام پست شما را پستی مهم و پرطرفدار شناسایی می‌کند در نتیجه پست شما به مخاطبان بیشتری در این پلتفرم پیشنهاد می‌شود. از سویی چون حمایت توسط افراد واقعی و فعال انجام می‌گیرد و پست شما توسط اعضا دیده می‌شود در نتیجه امکان دارد اعضای این گروه‌ها از شما خرید نیز بکنند و مشتری دائمی و یا فالور پیج شما شوند.

پس بنابراین عضویت در یک گروه حمایتی حرفه‌ای نه تنها به پیج شما لطمه نمی‌زند بلکه به کسب درآمد از اینستاگرام نیز کمک خواهد کرد.

آیا عضویت در گروه تعاملی اینستاگرام امنیت پیج را به خطر می‌اندازد

شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که آیا عضویت در گروه حمایتی اینستاگرام ممکن است امنیت پیج را به خطر اندازد. قطعا پاسخ این سوال خیر است البته اگر با یک گروه تعاملی حرفه‌ای کار کنید.

برای مثال من به شخصه گروه حمایتی تاپ اینستا مدیا را در این زمینه مثال می‌زنم. این گروه تعاملی مشاوران و کارشناسان با تجربه‌ای دارد که در زمینه امنیت پیج نیز به شما خدمات خواهند داد. البته اگر صرفا و تنها به دنبال ایجاد تعامل باشید احتمالا به خودی خود برای پیج شما مشکلی پیش نخواهد آمد.

ایجاد تعامل درست نه تنها از لحاظ امنیتی برای پیج شما مشکلی ایجاد نمی‌کند بلکه باعث بهبود آن نیز خواهد شد مگر آنکه اعمال خرابکارانه‌ای از طرف افراد متفرقه و رقبا بر روی پیج شما صورت بگیرد. مانند هک و یا کارهای بسیار ساده مثل زدن فالور فیک برای پیج که حتما در این صورت باید با یک تیم امنیت پیج مشورت نمایید.

گروه‌های حمایتی در اینستاگرام چه خدماتی می‌دهند

خدمات این گروه‌ها بسیار متنوع و متفاوت است. و همه این‌ها بستگی به شما و اعضای این گروه‌ها دارند. اغلب فعالیت‌ این گروه‌ها مشاره، ایجاد تعامل و افزایش SMO، افزایش لایک، کامنت، فوروارد، سیو، ویو تایم و… است. برخی از این گروه‌ها خدمات آموزش نیز ارائه می‌هند. برخی دیگر نیز خدمات تبلیغات و مشاوره نیز ارائه می‌دهند و برخی هم حتی تیم طراحی سایت و خدمات اینترنتی و سئو نیز دارند.

البته اغلب این گروه‌ها این کارها را با استفاده از تیم‌های مختلفی که با آن‌ها همکاری می‌کنند انجام می‌دهند. و شما به عنوان کاربر آ‌ن‌ها باید از مسئول آن‌ها در مورد خدماتی که مدنظرتان است سوال بپرسید.

چطور یک گروه تعاملی خوب در اینستاگرام پیدا کنم

گروه‌های تعاملی (گروه حمایتی) زیادی در اینستاگرام فعالیت می‌کنند که با یک جستجوی ساده می‌توان بیشتر آن‌ها را پیدا کرد. اما همه آن‌ها خدمات حرفه‌ای و خوبی به شما ارائه نخواهند داد. بی‌شک اینستاگرام محیط بسیار شلوغ و پر از همهمه‌ای در این زمینه است. ممکن است با افراد زیادی که در این زمینه فعالیت دارند آشنا شوید. اما آنچه که مشخص است همه آن‌ها خدمات خوبی به شما ارائه نمی‌دهند.

پس راه حل چیست؟ چطور باید گروه‌های حمایتی خوب را پیدا کرد؟ نگران نباشید، ما در این مطلب قصدمان همین است که به شما کمک کنیم تا با ۵ تا از بهترین و معروف‌ترین گروه‌های حمایتی در اینستاگرام آشنا شوید. پس همچنان با ما همراه باشید تا روش بهتر دیده شدن در اینستاگرام را به شما آموزش دهیم.

اینستاگرام ویترین کسب و کار شماست پس همیشه در دید است و مخاطب و کسی که قرار است مشتری شما شود اول آن را می‌بیند و سپس و برای خرید اقدام می‌کند و از شما در مورد محصول مورد نظرش سوال می‌پرسد. شما برای ویترین کسب و کار خود حتما باید از یک تیم حرفه‌ای استفاده کنید تا نتیجه مطلوب بگیرید.

سعی می‌کنیم بایک مثال نشان دهیم که این مساله چقدر مهم است. همانطور که گفته شد اینستاگرام یک ویترین برای کسب و کار شماست. باید به نکات مختلف توجه نمود که ویترین تجارت شما بخوبی توسط مخاطبان پیج دیده شود. فرض کنید شما در حال عبور از خیابان هستید دو فروشگاه فروش پوشاک در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. یکی ویترینی زیبا و پرنور و پرزرق و برق چیده و دیگری یک ویترین تاریک و زشت، شما وارد کدام فروشگاه خواهید شد؟ می‌بینید این موضوع چقدر با اهمیت است.

بنابراین باید دقت کنید که ویترین کسب و کار خود را چگونه می‌چینید. و چه کسانی در تحقق این هدف به شما کمک می‌کنند. سعی کنید حرفه‌ای کار کنید تا نتیجه مطلوبی بگیرید. اگر نتوانید محصول خود را به خوبی معرفی کنید بازخورد خوبی نخواهید گرفت. این طبیعی است. اما نگران نباشید با هر بودجه‌ای کسانی هستند که به شما کمک کنند.

معرفی ۵ گروه‌ حمایتی اینستاگرام با بازدهی بالا

در اینجا ۵ گروه تعاملی اینستاگرام را که بهترین نتیجه را به شما خواهند داد به همراه خدماتشان به شما معرفی می‌کنیم. مطمئنا با عضویت در این گروه‌ها بازدهی پیج شما به صورت ۱۰۰درصد افزایش خواهد یافت.

گروه حمایتی تاپ اینستا مدیا:

گروه تعاملی تاپ اینستا مدیا تیم بزرگ و متخصصی دارد. اگر حس می‌کنید در زمینه طراحی وب‌سایت، تولید محتوا، تولید موشن گرافی، رپورتاژ آگهی و… نیز به کمک نیاز دارید این گروه می‌توانند با تیم حرفه‌ای خود به شما کمک نمایند.

Topinstamedia تیم بزرگ و قوی دارد که در زمینه‌های مختلفی کار می‌کنند. یکی از زمینه‌های فعالیت تیم تاپ اینستا مدیا فعالیت در گروه‌های حمایتی است. این گروه سرویس عالی و پشتیبانی قوی به کاربرانش ارائه می‌دهد. سرویس‌های این گروه حمایتی به صورت اشتراک ماهانه است. و از ۳۰۰ تا ۵۰۰۰ لایک و سیو حمایت به اعضا می‌دهد. همچنین کاربران قبل از عضویت می‌توانند از آنالیز و مشاوره پیج توسط کارشناسان این مجموعه استفاده کنند.

تاپ اینستا مدیا سرویس قدرتمندی ارائه می‌دهد. اگر شما یک مالک یک شرکت، مطب، آنلاین شاپ، رستوران و یا هر کسب و کار دیگری باشید به‌صورت حرفه‌ای به شما مشاوره می‌دهند که آیا به یک وب‌سایت نیز دارید یا خیر. و یا اصلا در حال حاضر اصلا نیاز هست به داشتن یک وب‌سایت فکر کنید.

این گروه خدمات امنیت پیج و کوچینگ پیج نیز ارائه می‌دهند. برای ارتباط با گروه تاپ اینستا مدیا کافی است تنها وارد پیج این گروه به آدرس @Topinstamedia شوید.

گروه حمایتی Mytopmedia:

گروه حمایتی مای تاپ مدیا (Mytopmedia) نیز یکی از گروه‌های تعاملی محبوب و پرطرفدار بین کاربران اینستاگرام است. اشتراک هفتگی و ماهانه و همچنین وی آی پی شبانه نیز دارد.

این گروه حمایتی یکی از مشهورترین گروه‌های نخصصی در زمینه حمایت اینستاگرام است. و به‌صورت تخصصی تمامی تیم‌های این گروه در زمینه‌های مختلف حمایتی در اینستاگرام تمرکز دارند.

خمات این گروه حمایتی شامل افزایش لایک به‌صورت ماهانه، افزایش سیو، کامنت مرتبط با پست، فوروارد، ویو استوری در طرح‌های تخصصی، افزایش فالور و بهبود SMO پیج است.

این گروه با پشتیبانی بسیار قوی یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما که قصد عضویت در گروه‌های حمایتی را دارید خواهد بود.

برای ارتباط گرفتن با تیم Mytopmedia و خرید اشتراک از این گروه کافی است به پیج اینستاگرام @Mytopmedia در اینستاگرام مراجعه کنید و از طریق پیام به دایرکت این تیم اقدام به خرید اشتراک نمایید. البته باید توجه کنیدکه نباید برای دریافت پاسخ در زمان ثبت نام اولیه عجله نمایید، چراکه ثبت نام اولیه و پاسخ به پیام شما به علت ارسال پیام از طرف سایر کاربران جهت خرید اشتراک ممکن است تا ۳ روز کاری و یا حتی گاهی بیشتر زمان ببرد.

گروه حمایتی هشوینر:

گروه حمایتی هشوینر یکی از قدیمی‌ترین گروه‌های فعال در اینستاگرام است. این گروه با تیمی مجرب و کارکشته قطعا یکی از بهترین گزینه‌ها برای انتخاب و عضویت خواهد بود. چراکه از تیمی با تجربه و کارکشته بهره می‌برد.

گروه حمایتی Hashwiner نیز هم اشتراک ماهانه به کاربران می‌دهد و هم اشتراک به ‌صورت هفتگی. پس بنابراین شما امکان تست یک هفته‌ای گروه را دارید. هشوینر یکی از قوی‌تریم گروه‌های تعاملی است که تیم مجرب آن در زمینه افزایش تعامل پیج به کمک شما خواهند آمد.

گروه تعاملی باهم:

گروه تعاملی باهم نیز از تیم بزرگی بهره می‌گیرد که می‌تواند پیج اینستاگرامی شما را رشد دهد. گروه تعاملی با هم اشتراک ماهیانه به اعضا می‌دهد و اعضا می‌توانند به دو صورت عادی و وی آی پی به عضویت این گروه حمایتی درآیند و از خدمات این گروه استفاده نمایند.

گروه حمایتی باهم سرویس‌های افزایش فالور، لایک، سیو، کامنت، فوروارد و… را به صورت تخصصی ارائه می‌دهد. این گروه با استفاده از متخصصان و مهندسان حرفه‌ای کمک به رشد پیج‌های اینستاگرامی می‌کند. پس بنابراین یکی از بهترین گزینه‌های انتخابی برای آنلاین شاپ‌های کوچک و متوسط است. چراکه با کمترین هزینه بالاترین خدمات را ارائه می‌دهد.

برای ارتباط با این گروه حمایتی کافی است به پیج اینستاگرام @Ba_Ham_Hmi پیام دهید و از طریق دایرکت با آن‌ها در ارتباط باشید. قطعا باهم یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما خواهد بود.

گروه حمایتی چتر:

گروه حمایتی چتر به نشانی @Chatr.hmi نیز یکی از گروه‌های حمایتی اینستاگرامی است که به صورت تخصصی روی افزایش تعامل پیج متمرکز است.

این گروه نیز قدمت بسیاری در این کار دارد و کارشنان آن بسیار با تجربه هستند. پشتیبانی خوب از نقاط قوت این گروه محسوب می‌شود.

برای عضویت در گروه حمایتی چتر کافی است از طریق پیج اینستاگرام این گروه به نشانی @Chatr.hmi و دایرکت پیج به ادمین این گروه پیام دهید.

تعرفه‌های کدام گروه مقرون به‌صرفه‌تر است

اینکه هزینه اشتراک کدام گروه کمتر است و اینکه چه اشتراکی تهیه کنید که برای شما مقرون به صرفه باشد کاملا به پیج و همچنین کسب و کار شما مرتبط است. در کل تعرفه پیج‌های معرفی شده چندان با هم تفاوتی ندارد و چون حمایت ارگانیک از طریق آن‌ها انجام می‌شود باید بگوییم تعرفه آن‌ها کاملا منصفانه است.

درکل تعرفه گروه‌های معرفی شده از نظر قیمت چندان با هم تفاوتی ندارند و کیفیت مطلوبی ارائه می‌دهند. اما نوع سرویس و خدماتی که ارائه می‌دهند کمی متفاوت خواهد بود.

پیشنهاد می‌کنیم چندان به سراغ گروه‌های متفرقه و ناشناخته نروید زیراکه آن‌ها اصولا از تجربه کافی و تیم حرفه‌ای بهره نمی‌جویند و در این شرایط ممکن است دانش ناکافی آن‌ها به پیج کاری شما لطمه وارد کند. از سویی می‌توان با اطمینان گفت پیج‌هایی که تعرفه پایین اعلام می‌کنند به‌احتمال بسیار زیاد لایک و فالور فیک به پیج‌های عضو تزریق می‌کنند که این موضوع در دراز مدت (و در برخی موارد حتی کوتاه مدت) تاثیرات بسیار مخرب و منفی بر پیج‌ها می‌گذارد.

می‌توانیم طبق تجربیات خود، به جرات بگوییم گروه‌های حمایتی اعلام شده بهترین بازدهی را برای پیج شما به ارمغان خواهند آورد. ما این را تضمین خواهیم کرد که اگر با مشورت با کارشناسان گروه‌های معرفی شده و کار اصولی روی پیج خود به کمک حمایت توسط این گروه‌های معتبر بهترین بازده را کسب خواهید نمود.

تگ کردن درگروه حمایتی یا هشتگ گذاری

توجه کنید که در هشتگ گذاری اگر شادوبن شوید پست شما در هشتگ دیده نخواهد شد. اما در روش تگ کردن این اتفاق رخ نخواهد داد. مگر شرایط خاص که پست شما توسط اینستاگرام یا اختلالات اینترنت وسرورهای اینستاگرام به برخی از افراد نشان داده نشود. که این مورد ممکن است به دلیل مشکلات ناشی از فیلترینگ باشد.

درکل تگ کردن حرفه‌ای‌ترین روش است و نتیجه مطلوب‌ترین به همراه دارد.

کلام آخر

اگر نیاز به مشاوره در زمینه امنیت پیج، کوچینگ اینستاگرام، طراحی وب‌سایت و تبلیغات اینترنتی، رپورتاژ آگهی و صدالبته عضویت در گروه حمایتی برای بالا بردن رتبه پیج را دارید پیشنهاد اول ما تاپ اینستا مدیا (topinstamedia) است.

تاپ اینستا مدیا همچنین در صورت نیاز شما برای پیج و صفحات شما ویديوهای موشن گرافی نیز تولید خواهد کرد. اگر نیاز به عضویت در گروه حمایتی تاپ اینستا را دارید قبل از هر چیز از کارشناسان آن‌ها مشاوره بگیرید تا بهترین و مناسب‌ترین پکیج را به شما پیشنهاد دهند. پیشنهاد ما این است بدون مشاوره اقدام به خرید نکنید زیرا ممکن است بیشتر هزینه کنید ولی نتیجه مناسب نگیرید.

مای تاپ مدیا (Mytopmedia) به‌صورت تخصصی حمایت اینستاگرامی شامل افزایش تعامل پست‌ها ارائه می‌دهد. پس یکی از بهترین گزینه‌ها برای عضویت پیج‌ها است.

هشوینر (Hashwiner) یکی از گروه‌هایی است که پشتیبانی بسیار قوی و منظمی دارد. و یکی از دلایل موفقیت این گروه نیز پشتیبانی عالی و قدمت و تجربه اعضای آن است.

گروه باهم (Ba_ham_hmi) نیز باهم سرویس‌های افزایش فالور، لایک، سیو، کامنت، فوروارد و… را به صورت تخصصی ارائه می‌دهد. این گروه با استفاده از متخصصان حرفه‌ای و با تجربه به کمک و رشد پیج‌های اینستاگرامی و آنلاین شاپ‌ها می‌پردازد.

چتر (Chatr.hmi) نیز از یک تیم با تجربه بهره می‌برد پس‌بنابراین تجربه و دانش آن‌ها در کمک به بهبود پیچ‌ها بسیار موثر است. تیم چتر جزو اولین‌ تیم‌های گروه‌هی حمایتی اینستاگرام هستند. این گروه یکی از بهترین بازدهی ها را برای پیج به ارمغان می‌آورد.

نکته مهم این است که نباید بعد از عضویت در گروه‌های حمایتی اینستاگرامی پیج اینستاگرام را رها کرد. گروه‌های حمایتی ابزاری برای بهبود و دیدن شدن بیشتر پیج شما هستند. پس بنابراین برای فروش بیشتر و جذب مخاطب باید به صورت مداوم به تولید محتوای با کیفیت و جذاب پرداخت.

همانطور که گفت شد اینستاگرام یک ویترین جذاب برای کسب درآمد میلیاردی است و کسانی در چینش این ویترین و فروش محصولاتشان موفق می‌شوند که آموزش ببینند و برای خود در این راه تیم سازی نمایند. این تیم می‌تواند یک شخص باشد و یا یک تیم حرفه‌ای ثالث و یا یک گروه حمایتی فرقی ندارد این شما هستید که باید با اعضای و گروه مناسب همکاری کنید.

منبع و مرجع این مطلب وب‌سایت گیماتک می‌باشد. شما می‌توانید اخبار و مقالات، بررسی بازی‌های روز، اخبار و مقالات تکنولوژي، مقالات سینمایی و همچنین بسیاری از مقالات آموزشی در حوزه اینترنت و ابزارهای اینترنتی را از طریق این وب‌سایت پیگیری کرده و بخوانید. همچنین می‌توانید قیمت روز کنسول‌های بازی را از طریق این وب‌سایت بررسی کنید و به دانلود بازی‌های روز بپردازید. همچنین می‌توانید پیج اینستاگرام گیماتک به آدرس Game_A_Tech@ فالو نمایید و همچنین به کانال تلگرام گیماتک به آدرس @Game_a_tech بپیوندید.

 

 

 

 

دکمه بازگشت به بالا