بازارسرور مجازیشرکت های میزبانی وب و طراحی سایتفناوری های نوین

معرفی همه خدمات هاست و سرور بهترین هاستینگ سال 1402

 

هاست و سرور دو اصطلاح کاربردی در زمینه فناوری های نوین، راه‌اندازی وب‌سایت و دانلود و ذخیره‌سازی فایل‌ها هستند که خدمات و کاربردهای بسیار زیادی برای کاربران دارند. اگر در زمینه هاست و سرور اطلاعات چندان زیادی ندارید، این مقاله برای شماست. ما در این مقاله قصد داریم به معرفی خدمات هاست و سرور شتابان هاست که بهترین هاستینگ 1402 است، چیستی هاستینگ، مزایا هر یک و… بپردازیم. پس برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

«شتابان هاست بهترین هاستینگ سال 1402 برای خدمات دامنه، هاست و سرور کد تخفیف ویژه ای را برای شما همراهان اخبار فناوری اطلاعات هدیه می دهد؛

کد تخفیف: shetabanhost»

معرفی همه خدمات هاست و سرور بهترین هاستینگ سال 1402

 معرفی خدمات دامنه، هاست و سرور

در ابتدا شاید اصطلاحاتی مانند هاستینگ، هاست، میزبانی وب، دامنه و… برای شما سخت و تخصصی باشند، اما جالب است بدانید که یادگیری این اصطلاحات کار سختی نیست، بلکه با فهم و آشنایی درست به‌راحتی می‌توانید وب‌سایت خود را روی هاست راه‌اندازی کنید و از خدمات ویژه هاست و سرور برای وب‌سایت بهره‌مند شوید. برای بهره‌مندی از این خدمات نخست باید با مفهوم هاست، سرور و انواع آن‌ها به خوبی آشنا شوید که در ادامه مطرح خواهیم کرد.

معرفی هاستینگ

هاستینگ در لغت و کاربرد به معنای میزبانی است. زمانی که قصد داریم وب‌سایت جهانی را برای دسترسی عموم کاربران راه‌اندازی کنیم، باید به سراغ هاستینگ برویم که دارای دو نوع متفاوت است. منظور از هاستینگ، سرویس‌هایی هستند که از سمت شرکت‌های هاستینگ به کاربران برای ارتقا وب‌سایت ارائه داده می‌شود.

منظور از هاستینگ یا میزبانی فعال نگه‌داشتن وب‌سایت به‌صورت مداوم روی شبکه‌های جهانی یا همان WWW است تا کاربران با جستجو به مرورگر به فایل‌های موجود در وب‌سایت به‌صورت آنلاین دسترسی داشته باشند. اگر وب‌سایت شما هاستینگ نداشته باشد، کاربران نمی‌توانند از سایت شما بازدید کنند.

به نقل از مجله فوربز:

«امروزه یک وب سایت برای ایجاد و رشد یک تجارت ضروری است و میزبانی وب بخش مهمی از ساخت یک وب سایت باکیفیت است. با وجود بسیاری از ارائه دهندگان و برنامه های مختلف در بازار، انتخاب میزبان وب می تواند سخت باشد.»

https://www.forbes.com/advisor/business/software/best-web-hosting-services/

با انواع هاستینگ آشنا شوید

اما هاستینگ خود انواع مختلفی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

هاستینگ دامنه

هاستینگ یا میزبانی دامنه یکی از بهترین سرویس‌های شرکت‌های هاستینگ برای شما کاربران است که در زمان خرید این دامنه به شما تعلق می‌گیرد. تا زمانی که شما اشتراک را به شرکت هاستینگ پرداخت کنید، می‌توانید وب‌سایت خود را روی این دامنه فعال داشته باشید.

هاستینگ وب

پس از اینکه دامنه وب‌سایت را به همراه خدمات انتخاب کردید، باید سرویس‌های میزبانی وب را انتخاب کنید تا وب‌سایت، شما را در شبکه‌های جهانی قرار دهد. برای انتخاب سرویس‌ها باید اشتراک را از شرکت ارائه‌دهنده هاستینگ بخرید تا بخشی از پهنای باند در اختیار وب سایت شما قرار گیرد. حالا باید وارد پنل مدیریتی هاست وب سایت خود شوید و فایل‌ها را روی سرور آپلود و ذخیره‌سازی کنید و مراحل پیکربندی و راه‌اندازی را انجام دهید.

بیشتر مفهوم هاست را درک کنید

هاست به‌صورت کلی نقش میزبان را بر عهده دارد که از اطلاعات و داده‌های سیستم و وب سایت شما با امنیت بالا نگهداری و محافظت می‌کند. هاست بخشی از یک سرور وب سایت است که کدها، فایل‌ها، قالب‌ها و… دارد و فضای ذخیره‌سازی این اطلاعات مهم را برای کاربران مهیا می‌کند تا در زمان نیاز برای بازدیدکنندگان سایت در دسترس باشد و به‌راحتی بتوانند از این اطلاعات استفاده کنند.

روش خرید هاست از طریق شرکت‌های هاستینگ است که انواع سرور و هاست‌های داخلی و خارجی را در اختیار مدیران وب سایت و وبمسترها قرار می‌دهند. زمانی که هاست را روی سرور وب سایت شرکت قرار دهید، اطلاعات شما به‌صورت فایل‌های واقعی در سیستم‌های کامپیوتری ذخیره و پردازش خواهند شد.

هاست اهمیت بسیار زیادی در رونق کسب‌وکار وب سایت شما دارد؛ زیرا وب سایت شما به‌وسیله هاست باید امنیت بالایی در برابر سرقت داشته باشد. همچنین همواره وب سایت پایدار باشد و از دسترس خارج نشود. از دسترس خارج شدن وب سایت موجب ایجاد اختلال زیادی در عملکرد و نارضایتی بازدیدکنندگان می‌شود؛ از همین جهت در انتخاب شرکت هاستینگ دقت فراوانی باید داشته باشید تا هاست خدمات و کیفیت خوبی داشته باشد و رتبه وب سایت شما را در الگوریتم گوگل افزایش دهد.

هاست‌ها از سمت شرکت‌های هاستینگ انواع مختلفی دارد که باتوجه‌به نوع خدمات از نظر قیمت و کارایی تفاوت دارند. در ادامه این قسمت به‌صورت جامع انواع هاست را به همراه خدمات مورد بررسی قرار می‌دهیم.

سرور چیست؟

سرور از نظر طراحی مانند سیستم خانگی است، اما کیفیت، حافظه بیشتر، پردازنده قوی‌تر و… نسبت به کامپیوترها دارد و به‌طورکلی قدرتمندتر است. قدرت پردازش سرور برای متصل شدن به هاست و پشتیبانی وب سایت اهمیت بسیاری دارد. سرورها نیز دارای انواع مختلفی هستند.

برای ارتقا وب سایت خود و اینکه کاربران بتوانند از سایت شما بازدید کنند، باید هاست و سرور مناسب را خریداری کنید. انواع هاست ایرانی و خارجی برای وب سایت شما در شتابان‌هاست وجود دارد که باتوجه‌به نیاز و بودجه خود می‌توانید هاست مناسب را انتخاب کنید. برای خرید انواع هاست از جمله خرید سرور اختصاصی ایران، خرید سرور اختصاصی اروپا، خرید سرور مجازی ابری اروپا، خرید سرور مجازی آمریکا و خرید سرور مجازی ایران با شماره‌های درج شده در ادامه تماس بگیرید.

 سرور چیست؟

لازم به ذکر است که شتابان‌هاست علاوه بر خرید انواع هاست، در زمینه خرید گواهینامه ssl، خرید لاینسس‌های سیستمی و خرید سرور مجازی ترید و بایننس نیز فعالیت می‌کند و بهترین خدمات هاستینگ در ایران را برای کاربران فراهم کرده است.

معرفی انواع هاست به همراه خدمات

هاست دارای انواع مختلفی است که هر یک از آن‌ها خدمات متفاوتی را ارائه می‌دهند. از جمله انواع این هاست‌ها به همراه خدماتشان، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

هاست اشتراکی

این هاست روی یک سرور، وظیفه میزبانی و کنترل چندین وب سایت را بر عهده دارد. این هاست به‌عنوان بهترین گزینه برای افرادی است که قصد راه اندازه وب سایت کسب‌وکار ساده یا وبلاگ را دارند؛ زیرا در کنار عملکرد خوبی که دارد، از نظر قیمت مقرون‌به‌صرفه است.

مزایای هاست اشتراکی عبارت است از:

  • نیاز به تخصص فنی ندارید.
  • سرور از قبل پیکربندی می‌شود.
  • اقتصادی بودن
  • نیازی به مدیریت و نگهداری سیستم نخواهید داشت.

سرور مجازی vps

vps مخفف عبارت virtual private server است. وب سایت‌هایی که از vps استفاده می‌کنند، دارای یک سرور فیزیکی به‌صورت اشتراکی هستند. این نوع هاست، نسبت به مدل اشتراکی دارای مزیت‌های برتری از جمله منابع اختصاصی تضمین شده و حافظه بیشتر برای دانلود و ذخیره‌سازی فایل‌ها است. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم این هاست این است که کاربران می‌توانند فایل‌ها و اطلاعات خود را با استفاده از قابلیت root پیکربندی کنند. از نظر قیمت نیز این نوع هاست به‌صرفه است و می‌توانید آن را برای وب سایت خود خریداری و اجرا کنید.

از جمله مهم‌ترین مزایای هاست vps می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای منابع اختصاصی است.
  • دسترسی Root به سرور
  • دارای قابلیت سفارشی‌سازی

هاست لینوکس

این نوع هاست جزو کاربردی ترین‌ها در بین وبمسترها است که پلتفرم مبتنی بر سیستم عامل لینوکس دارد. با استفاده از این هاست می‌توانید ویدئوها، فایل‌ها و تصاویر وب سایت خود را در هاست لینوکس به‌صورت آنلاین در اختیار بازدیدکنندگان سایت و کاربران قرار دهید. این سرویس نسبت به دیگر هاست‌ها از نظر امنیت و سرعت پیشرفته‌تر است و پایداری بهتری دارد.

برخی از مزایای هاست لینوکس شامل موارد زیر می‌شود:

هاست ویندوز

این نوع هاست نیز کاربرد زیادی در بین مدیران وب سایت به‌ویژه برنامه‌نویسان دارد. آن‌ها می‌توانند به‌وسیله این هاست پروژه‌های خود را در وب سایت قرار دهند و بین تمامی وب‌سایت‌های میزبانی شده را به اشتراک بگذارند تا در دسترس عموم کاربران قرار داشته باشند.

هاست وردپرس

هاست وردپرس جزو سرورهای بهینه شده برای مدیریت محتوا وردپرس است که با امکانات نوین و پیشرفته خود به بارگذاری سریع سایت کمک می‌کند. این هاست دارای قالب‌بندی از پیش نصب شده، مدیریت حافظه نهان و… است.

خرید هاست وردپرس نیز مزایایی دارد که عبارت‌اند از:

  • دارای هزینه مقرون‌به‌صرفه
  • مناسب برای افراد تازه‌کار
  • دارای قالب‌های از پیش طراحی شده
  • دارای تیم پشتیبانی

هاست پایتون

هاست پایتون نوعی دیگر از سرویس‌های میزبانی وب است. با استفاده از این سرویس می‌توانید اطلاعات، فایل‌ها و داده‌های وب سایت یا اپلیکیشن‌های خود که به زبان پایتون طراحی کرده‌اید را به اشتراک بگذارید. کار با این سرویس و دسترسی به فایل‌ها بسیار راحت است و قیمت مناسبی نیز دارد.

هاست دانلود

با خرید هاست دانلود ایران یا اروپا فضایی در اختیار می گیرید که فایل‌های مختلف و البته حجیم مانند تصاویر، موزیک، ویدئوها و… در آن ذخیره می‌شود. هاست دانلود ایران یا هاست دانلود اروپا برای مدیران وب‌سایتی که هر روزه فایل‌های حجیم مانند موزیک و ویدئو را دانلود و ذخیره‌سازی می‌کنند مناسب است، با این هدف که با کاهش سرعت دانلود مواجه نشوند.

هاست دانلود

هاست بک‌آپ

هاست بک‌آپ یکی از کاربردی‌ترین و ضروری‌ترین هاست‌ها برای وب سایت است که در زمان بروز مشکل و اختلال از پاک شدن و ازبین‌رفتن اطلاعات و فایل‌های وب سایت جلوگیری می‌کند. این هاست محافظ خوبی برای وب سایت شما در برابر اتفاقات غیر منتظره از جمله سرقت اطلاعات است. برای خرید هاست بک ‌آپ می‌توانید به پشتیبانی هاست مراجعه کنید.

هاست ایمیل

ایمیل هاست نوعی از سرویس است که به کاربران اجازه می‌دهد با استفاده از دامنه سرور خود ایمیل‌های شخصی یا شرکتی ایجاد کنند و با استفاده از آن ایمیل‌ها را بفرستند. اگر از سرویس ایمیلی که استفاده می‌کنید رضایت ندارید یا سرویس شما ایمیل ندارد، برای رونق کسب‌وکار خود می‌توانید از این سرویس برای وب سایت خود استفاده کنید.

سرور اختصاصی

با انتخاب و خرید سرور اختصاصی تمامی منابع سیستم فیزیکی تنها در اختیار وب سایت شما قرار می‌گیرد که به‌صورت کامل به‌تمامی سرویس عامل، نرم‌افزارها، منابع سرور و تنظیمات سرور خود کنترل و دسترسی خواهید داشت. وب‌سایتی که به امنیت زیاد و ترافیک بالا نیاز دارد، بهترین گزینه برای انتخاب سرور اختصاصی است و نسبت به دیگر سرورها قیمت بالاتری دارد.

از جمله مزایای سرور اختصاصی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امنیت فوق‌العاده بالا
  • دسترسی root به سرور
  • کنترل کامل تنظیمات

سرور ابری

از جدیدترین نمونه‌های سرور که جزو محبوب ترین‌های میزبانی وب نیز هستند، سرور ابری است. در این سرویس انواع سرورهای ابری مجازی و فیزیکی به یکدیگر متصل هستند و از وب سایت، میزبانی و محافظت می‌کنند. این نوع سرور برای وب سایت‌های حجیم که فایل‌های زیادی دارند و نیازمند قدرت زیاد هستند، کاملاً مناسب است. اما این سرویس در کنار کیفیت بسیار عالی و قدرت زیاد قیمت نسبتاً گرانی دارد. برای خرید سرور مجازی ابری آمریکا می‌توانید با شماره‌های درج شده در همین صفحه تماس بگیرید.

سرور ابری

مزایای سرور ابری را می‌توان در موارد زیر مورد بررسی قرار داد:

  • وب سایت به یک سرور محدود نمی‌شود.
  • احتمال خرابی نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای سرور کاهش پیدا می‌کند.
  • از حملات و هک شدن وب سایت محافظت می‌نماید.

معرفی انواع هاست بر اساس موقعیت جغرافیایی

انواع هاست و سرورها از دیتاسنترهای متفاوتی تشکیل شده‌اند که از نظر موقعیت جغرافیایی با یکدیگر متفاوت هستند و از سمت شرکت هاستینگ باتوجه‌به نیاز و انتخاب مشتری در اختیار او قرار می‌گیرد. در این قسمت با انواع هاست از نظر موقعیت جغرافیایی آشنا خواهیم شد.

هاست سی پنل ایران

با خرید هاست سی پنل ایران سرور و دیتاسنترهای این نوع هاست، در داخل کشور میزبانی و بارگذاری می‌شوند. هاست سی پنل ایران بهترین انتخاب برای کاربران داخل ایران است. به‌عنوان‌ مثال وب سایت فروشگاه‌هایی که در داخل کشور فعالیت دارند و کاربران و بازدیدکنندگان این سایت که در ایران اقامت دارند، باید هاست سی پنل ایران را انتخاب کنند تا وب سایت و اطلاعات با سرعت بالایی برای کاربران بارگذاری شوند و تجربه خوبی از وب سایت شما داشته باشند.

هاست سی پنل خارج

سرور و دیتاسنتر این نوع هاست در کشورهای خارجی مانند اروپا میزبانی می‌شوند. به‌عنوان‌ مثال خرید هاست سی پنل اروپا از بهترین و پیشرفته‌ترین نوع هاست‌ها در برای کاربران ایرانی است که مجهز به بهترین و برترین دیتاسنترهای جهان است و از پیشرفته‌ترین تکنولوژی سخت‌افزاری دنیا پشتیبانی می‌کند. شما با خرید هاست سی پنل اروپا، نهایت سرعت و کیفیت را تجربه خواهید کرد.

معرفی انواع هاست بر اساس سیستم مدیریت

انواع هاست علاوه بر اینکه از نظر موقعیت جغرافیایی و دیتاسنترهای میزبانی با یکدیگر متفاوت هستند، از نظر مدیریت سیستم محتوا نیز تفاوت دارند. با استفاده از سیستم مدیریت محتوا، بدون دانش و اطلاعات زیادی می‌توانید به‌راحتی وب سایت و هاست خود را راه‌اندازی کنید.

در ادامه این قسمت انواع هاست را بر اساس سیستم مدیریت معرفی می‌کنیم:

  • هاست وردپرس
  • هاست ووکامرس
  • هاست جوملا

معرفی انواع میزبانی وب بر اساس کنترل پنل‌هاست

کنترل پنل است یکی از مهم‌ترین عناصر برای مدیریت بخش‌های مختلف وب سایت مانند مدیریت فایل‌ها، مدیریت داده‌ها، تنظیمات حساب ایمیل و… است. انواع میزبانی وب برای کنترل پنل هاست با یکدیگر تفاوت دارند که برای شناخت آن می‌توانید ادامه این بخش را مطالعه کنید.

هاست سی پنل

هاست سی پنل به‌عنوان یک پنل مدیریت حرفه‌ای و پیشرفته شناخته می‌شود. شما تمامی نیازهای خود برای کنترل و مدیریت هاست را به‌راحتی و با کلیک روی آیکون‌های هاست، می‌توانید انجام دهید. فضای این پنل بسیار کاربرپسند طراحی شده است و تمامی افراد حتی افراد مبتدی بدون هیچ پیش‌زمینه‌ای می‌توانند با این پنل کار کنند و به مدیریت وب سایت خود به‌صورت اصولی و صحیح بپردازند. جالب است بدانید طبق آمار به‌دست‌آمده در حال حاضر بخش بزرگی از وب سایت‌ها برای مدیریت سایت خود از این کنترل پنل استفاده می‌کنند.

هاست سی پنل

هاست دایرکت ادمین

هاست دایرکت ادمین نیز با داشتن ویژگی‌ها و مزیت‌های عالی توانسته است نظر کاربران بسیار زیادی را برای مدیریت وب سایت جلب کند. این نوع هاست در گروه هاست‌های لینوکسی قرار می‌گیرد که با استفاده از آن می‌توانید به‌سادگی تنظیمات گرافیکی مختلف را روی وب سایت خود انجام دهید و بخش‌های مختلفی مانند فایل‌ها، داده‌ها، دامنه‌ها، ایمیل‌ها و… را مدیریت کنید.

هاست پلسک

هاست پلسک یکی دیگر از هاست‌های کاربرپسند برای مدیریت حرفه‌ای وب سایت است که با آن می‌توانید کنترل پنل را به‌راحتی انجام دهید.

هاست و سرور چگونه به یکدیگر متصل می‌شوند؟

در مطالب فوق گفتیم برای راه‌اندازی وب سایت خود باید هاستینگ وب و هاستینگ دامنه روی سرور عمومی داشته باشید تا فایل‌های مربوط به وب سایت شما روی سرور متعلق به هاستینگ وب آپلود و ذخیره‌سازی شوند. این ذخیره‌سازی به‌این‌علت است که زمانی که کاربر نام این دامنه‌ها را در مرورگر وارد کند، وب سایت شما به همراه فایل‌هایش در اختیار کاربر قرار گیرد. روش اتصال هاست و سرور نیز همین‌گونه است، به صورتی که وقتی کاربر نام دامنه شما را در مرورگر وارد کند، این دامنه به پایگاه داده‌ای به نام DNC SERVER فرستاده می‌شود.

سپس با اطلاعاتی که در این دامنه وجود دارد، آی پی مناسب و متناظر با سرور پیدا می‌شود که این آی پی آدرس، سرور متصل شده به هاست یا دامنه است. دقت داشته باشید اگر هاست و سرور را از یک شرکت هاستینگ خریداری کنید، خود شرکت ارائه‌دهنده امور اتصال هاست و سرور را انجام خواهد داد. اما اگر هاست و سرور را از دو شرکت متفاوت خریداری کنید، باید DNCهای ارائه شده را روی سرور و هاست وب سایت خود قرار دهید.

«شتابان هاست بهترین هاستینگ سال 1402 برای خدمات دامنه، هاست و سرور کد تخفیف ویژه ای را برای شما همراهان اخبار فناوری اطلاعات هدیه می دهد؛

کد تخفیف: shetabanhost»

بهترین خدمات هاستینگ در ایران

بهترین خدمات هاستینگ در ایران

با خرید بهترین هاستینگ در ایران می‌توانید از فناوری‌های نوین و خدمات هاست و سرور به‌صورت ویژه بهره‌مند شوید. در این قسمت از خدماتی که با خرید هاستینگ ایرانی دریافت خواهید را بیان می‌کنیم.

آپ تایم

یکی از خدمات مهم آپ تایم بودن وب سایت شما است، به صورتی که در کل ساعات شبانه‌روز فعال و در دسترس خواهد بود و احتمال فعال بودن وب سایت ۹۹ درصد و احتمال اینکه از دسترس خارج شود ۱ درصد است. البته که آپ تایم بودن هاستینگ به هاست‌ها بستگی دارد و هرچه قدرت هاست بیشتر باشد، آپ تایم بودن آن نیز بیشتر خواهد بود.

ترافیک و پهنای باند

با انتخاب هاست اختصاصی می‌توانید از ترافیک و پهنای نامحدود آن بهره‌مند شوید، به صورتی وب سایت شما حتی اگر بازدید کمی نیز داشته باشد همیشه در دسترس کاربران خواهد بود.

پشتیبانی فنی

احتمال اینکه وب سایت به‌صورت ناگهانی از دسترس خارج شود یا اینکه در راه‌اندازی وب سایت مشکل وجود داشته باشد، است. اما در پشتیبانی فنی، هاستینگ تمامی مشکلات وب سایت را رفع می‌کند. البته که پشتیانی شرکت‌های هاستینگ با یکدیگر متفاوت هستند، از همین جهت حتماً شرکتی را انتخاب کنید که در بیست و چهار ساعت شبانه‌روز آماده پاسخگویی به شما باشد.

از دیگر خدماتی که شرکت هاستینگ در دسترس وبمسترها و مدیران وب سایت قرار می‌دهد، می‌توان به ثبت و خرید دامنه و کنترل پنل که شامل مدیریت تنظیمات، ری دایرکت‌ها، مدیریت فایل‌ها و… می‌شود، اشاره کرد.

استعلام قیمت انواع هاست

انواع هاست از نظر خدمات‌دهی و امکانات با یکدیگر تفاوت دارند که این تفاوت تأثیر مستقیمی در تعیین قیمت هاست می‌گذارد. در این قسمت به مهم‌ترین پارامترهای تعیین کننده قیمت هاست می‌پردازیم.

نوع تجهیزات و سخت‌افزار مورداستفاده برای سرورها

اولین و مهم‌ترین پارامتر تعیین کننده، قیمت نوع تجهیزات و سخت‌افزار سرور و هاست است. بدون شک هرچه هاست دارای سخت‌افزار قدرتمندتری باشد، مراحل پردازش، دانلود و ذخیره‌سازی با قدرت بالاتری انجام می‌شود و در نتیجه هاست نیز قیمت گرانی دارد.

دومین پارامتر تأثیرگذار در قیمت، سطح امنیت هاست است. مسلماً سروری که در برابر هک شدن اطلاعات دارای امن‌تری باشد، نسبت به دیگر هاست‌ها قیمت گرانی نیز خواهد داشت.

انواع هاست از نظر نوع سرور و کیفیت‌ها با یکدیگر متفاوت هستند. به‌عنوان‌مثال خرید سرور اختصاصی ایران و خرید سرور اختصاصی اروپا نسبت به خرید سرورهای اشتراکی هزینه بالاتری خواهند داشت؛ زیرا دارای دامنه و سرور مختص خود را دارند و سرعت آپلود و ذخیره‌سازی آن‌ها بهتر است.

چگونه بهترین هاستینگ سال 1402 را برای خرید هاست و سرور و دامنه انتخاب کنیم؟

چگونه بهترین هاستینگ سال 1402 را برای خرید هاست و سرور و دامنه انتخاب کنیم؟

در حال حاضر شرکت‌های هاستینگ زیادی در سطح کشور در زمینه خدمات هاست و سرور مشغول به فعالیت هستند که برای ارتقا سایت خود باید بهترین شرکت را انتخاب کنید. در این بخش چند مورد مهم که در زمینه انتخاب شرکت هاستینگ باید در نظر داشته باشید را بیان می‌کنیم.

بررسی مشخصات فنی سرویس

تمامی مشخصات فنی هاست مانند فضای دیسک، حافظه، روان بودن سیستم، سخت‌افزارها، نرم‌افزارها و… را بررسی کنید.

بررسی دیتاسنترهای اختصاصی

بررسی دیتاسنترها یکی از موارد مهم در زمان انتخاب شرکت هاستینگ است؛ زیرا برخی از شرکت‌ها دارای دیتاسنترهای اختصاصی هستند و سرویس‌های خود را به‌صورت مستقیم از سمت شرکت ارائه می‌دهند، اما برخی از شرکت‌ها تنها به‌عنوان فروشنده دیتاسنترها هستند و دیتاسنترها به شرکت‌های دیگری تعلق دارد. ازاین‌رو باید شرکتی را انتخاب کنید که دارای دیتاسنترهای اختصاصی است، در این صورت مطمئن‌تر خواهد بود و در صورت هر گونه مشکل، پشتیبانی مشکل را رفع کند.

نظرات کاربران

یکی دیگر از مواردی که به شما در انتخاب شرکت هاستینگ کمک خواهد کرد، بررسی نظرات کاربران درباره ارائه خدمات شرکت هاستینگ است. شما در وب سایت خود شرکت و پایان مقالات می‌توانید نظرات را مشاهده کنید.

بررسی امنیت

امنیت جزو مهم‌ترین موارد برای هاست و وب سایت است که باید امنیت پیشرفته خدمات شرکت هاستینگ و سرور مانند خدمات خرید سرور مجازی اروپا را بررسی کنید تا از وب سایت شما در برابر حملات و… جلوگیری کند و از دسترس خارج نشود.

منابع معتبر خبری برای معرفی شتابان هاست به عنوان بهترین هاستینگ سال 1402 در ایران:

با شتابان هاست بیشتر آشنا شوید:

 

 

دکمه بازگشت به بالا