فناوری های نوین

فروش خودروی برقی شورلت بلیزر متوقف شد/ اختلال فراگیر در نرم افزار



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، این درحالی است که چند هفته قبل پس از عرضه خودرو گزارش هایی درباره یک اختلال نرم افزاری منتشر شد که خودرو را غیر قابل راندن می کرد.

وب سایت Edmunds که تایید توقف ارسال خودرو را دریافت کرده بود قبلا ۲۳ مورد اختلال در تست های این SUV را نیز ثبت کرده بود، از جمله سیستم اطلاع رسانی وسیله نقلیه که به طور مداوم از کار می افتاد و چند پیام اختلال نشان می داد.

خبرنگار نشریه دیگری نیز خودروی برقی بلیزر را آزمایش و نه تنها مشکلات مشابهی را درخصوص نمایشگر اعلام کرده بود، بلکه هنگامیکه خودرو در حال شارژ بود، از کار افتاده بود و وی سرگردان شده بود.

شورلت در بیانیه ای به نشریه Edmunds نوشته است: ما آگاهیم که تعداد محدودی از مالکان خودروی برقی بلیزر با مشکلات کیفیتی نرم افزار روبرو هستند. ما برای تضمین آنکه آنها تجربه سواری ایده آلی از خودرو داشته باشند، به طور موقت فروش بلیزر را متوقف کرده ایم.

به گفته نایب رییس شرکت هم اکنون تحویل خودروها به مشتریان متوقف شده است.

خودروی برقی شورلت بلیزر با سیستم باتری اولتیوم جنرال موتورز کار می کند. این باتری در طیف وسیعی از خودروهای دیگر از جمله GMC Hummer برقی و کادیلاک لایریک نیز استفاده می شود. این خودروها نیز با شکایت های متعددی روبرو بوده اند.

سخنگوی جنرال موتورز اعلام کرد مشکلات بلیزر با امنیت خودرو یا اولتیوم مرتبط نیستند.

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

منبع:مهر

دکمه بازگشت به بالا