فناوری های نوین

شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان میزبان پنجمین رویداد «فولادی شو»


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، پنجمین همایش سرمایه‌گذاری فولادی‌شو روز چهارشنبه، ۱۰ آبان ماه، با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، اساتید، دانشجویان و نمایندگان شرکت‌های صنعتی در سالن همایش‌های سروش شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار خواهد شد.

در حاشیه این همایش که با همکاری شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه برگزار می‌شود، پنل تخصصی بررسی کلان روندهای فولاد مبارکه و رویداد دمو دی (Demo Day) جهت سرمایه‌گذاری تا سقف ۶۰ میلیارد تومان در هسته‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور نیز برگزار خواهد شد.

محورهای این رویداد شامل «اقتصاد چرخشی و بازیافت عناصر و مواد ارزشمند»، «مواد مصرفی»، «تجهیزات و فرآیندهای نوین»، «انقلاب صنعتی چهارم و هوش مصنوعی»، «فروآلیاژها»، «گوگردزدایی»، «پوشش دهی و خوردگی» و در نهایت «انرژی‌های تجدیدپذیر» است.

گفتنی است، شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با حدود ۷۰۰ شرکت دانش‌بنیان و فناور مستقر در خود، به طور تخصصی به رفع نیاز فناورانه صنایع می‌پردازد. صنایع پیشرفته نظیر صنعت هوا فضا، نفت، گاز ، پتروشیمی، تجهیزات پزشکی و همچنین صنعت فولاد، از جمله صنایعی هستند که از محصولات این شرکت‌ها برای پیشبرد اهداف خود در عرصه تولید استفاده می‌کنند.

شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان میزبان پنجمین رویداد «فولادی شو»

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

منبع:مهر

دکمه بازگشت به بالا