فناوری های نوین

سرپرست پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، دکتر بهروز بادکو را به عنوان سرپرست پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

در متن حکم دکتر طهرانچی آمده است: «در راستای اهداف سند تحول دانشگاه و با عنایت به تخصص، تعهد و تجربیات جنابعالی و بنا به پیشنهاد معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه، به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان «سرپرست پارک علم و فناوری دانشگاه» منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و با بهره‌گیری از کلیه امکانات و ظرفیت‌های مادی و معنوی و سرمایه‌های انسانی دانشگاه در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری مبتنی بر توسعه علم و فناوری در کشور و همچنین اجرای برنامه پنج ساله دانشگاه آزاد اسلامی اهتمام ورزید.

ضمناً لازم است موارد مندرج در بسته‌های کاری سند تحول دانشگاه ازجمله «توسعه فناوری، نوآوری و کارآفرینی»، «افزایش بهره‌وری و پایداری اقتصادی»، «قابلیت حل مسئله» و «فعالیت منسجم و هم‌افزایی شبکه‌ای» و راه‌کنش‌های زیرمجموعه این برنامه‌ها به صورت جدی در برنامه‌های پارک مورد توجه قرار گیرد.

لازم به ذکر است دکتر بهروز بادکو دارای مدرک تحصیلی دکتری برنامه ریزی شهری و عضو هیأت علمی جهاد دانشگاهی است که رئیس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه، رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه و معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاد دانشگاهی را در سوابق اجرایی خود دارد.

همچنین دکتر طهرانچی طی نامه‌ای جداگانه از زحمات مهندس سید محمدجواد صدری مهر رئیس سابق پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی قدردانی و برای وی آرزوی توفیق کرد.

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

منبع:مهر

دکمه بازگشت به بالا