بازار

بهترین رسانه های اجتماعی برای سفر و تورهای مسافرتی و گردشگری

سفر همواره مورد توجه افراد بوده است و از دیرباز تا کنون افراد مشهور بسیاری در اشعار و سفرنامه های خود به اهمیت سفر اهتمام ورزیده اند و از تاثیرات مثبت آن سخن گفته اند. در گذشته به دلیل مشکل بودن فرآیند سفر و محدود بودن وسایل حمل و نقل و اقامت گاه های مناسب، اغلب سفرها با اهداف کاری و تجاری انجام می گرفت و مردم عادی به دلیل مشکلات و محدودیت های موجود کمتر به سفر روی می آوردند.

امروزه شیوه و نحوه ی سفر به کلی دچار تغییر و تحول شده است، به گونه ای که سفر کردن به یکی از ضروریات زندگی بدل شده است و افراد با هر توانایی مالی سفر را در برنامه ی خود می رنجانند.

مسافرت به دلایل بسیاری می تواند برای روح و روان فرد مفید باشد و علاوه بر ارضای حس زیبایی شناختی بشر، دانش او را در بسیاری از زمینه ها افزایش دهد.

در این مقاله قصد داریم در خصوص برخی از سایت ها و اپلیکیشن های شبکه های اجتماعی که می توانند بیشترین تاثیر را بر روی انتخاب مقصد ما داشته باشند صحبت کنیم. تا پایان ما را همراهی کنید.

ضرورت استفاده از شبکه های اجتماعی برای آژانس های مسافرتی

امروزه شبکه های اجتماعی به یکی از مراجع بسیار مهم تصمیم گیری در تمامی زمینه ها تبدیل شده اند. به گونه ای که افراد در انجام بسیاری از کار های خود از جمله خرید، مشاوره در زمینه های مختلف، از جمله تورهای مسافرتی داخلی و خارجی، رزرو بلیط هواپیما و هتل در سراسر ایران و جهان نیز به آنها مراجعه می کنند.

 در بین شبکه های اجتماعی شبکه هایی هستند که به دلیل ویژگی های منحصر به فرد خود و امنیت بالا دارای قابلیت های بسیار بالایی در زمینه ترویج و توسعه ی گردشگری به شکل صحیح خود هستند. به همین دلیل مطمئن ترین و بهترین سایت تور مسافرتی فارا گشت کوروش کبیر برای راحتی مسافران خود از آن ها استفاده می کند.

شبکه های اجتماعی نظیر: توییتر، فیسبوک و پینترست از پتانسیل بالایی برخوردار هستند و می توانند توسط بسیاری از فعالان صنعت گردشگری مورد استفاده قرار بگیرند.

توییتر تورهای مسافرتی

توییتر

توییتر که در سال 2017 تاسیس شد، در حال حاضر یکی از مهم ترین رسانه های اجتماعی است که در صنعت گردشگری و هتلداری مورد استفاده قرار می گیرند. پست هایی که در توییتر به اشتراک گذاشته می شود توسط افراد بسیار زیادی در سراسر دنیا بازدید می شود و می تواند تاثیرات بسیار شگرفی بر روی میزان فروش یک هتل و یا میزان فروش تورهای مسافرتی یک آژانس هواپیمایی داشته باشد.

از قابلیت های اپلیکیشن توییتر می توان به هشتگ های کاربردی آن اشاره نمود که می تواند توسط بسیاری از افراد بازدید شود. همچنین افراد می توانند با نوشتن نقطه نظرات خود و انتقادات و پیشنهادات خود افراد دیگر را از کیفیت یک هتل و خدمات یک آژانس هواپیمایی مطلع کنند.

یکی از بهترین مجموعه ها که از این برنامه برای معرفی خدمات تورهای ایرانگردی و خارجی استفاده می کند توییتر فارا گشت است.

https://twitter.com/faragashtkk

تبادل اطلاعات و تعامل می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی اعتماد سازی افراد داشته باشد. اگر چه این نرم افزار در کشور ما فیلتر است و صرفا به وسیله فیلتر ش ک ن می توان وارد حساب کاربری خود شد، اما ویژگی های جذاب توییتر باعث شده افراد بسیار زیادی از ایران نیز عضو این شبکه ی اجتماعی جذاب شوند.

فیس بوک تورهای مسافرتی

فیسبوک

سال 2004 بود که مارک زاکربرگ و دوستانش اپلیکیشن جذابی را به دنیا معرفی نمودند و فیسبوک رسما وارد بطن زندگی افراد در سراسر دنیا شد. فیس بوک بعد از گذشت زمان کوتاهی به یکی از قدرتمندترین شبکه های اجتماعی تبدیل شد و امروزه به عنوان یکی از نرم افزار های پیشگام در حوزه فضای اجتماعی مورد توجه است. برخی فیس بوک را به عنوان یک موتور جستجوگر مانند گوگل میدانند که می توان هر نوع نیازی را در آن برآورده نمود و از بسیاری از مسائل مطلع شد.

یکی از بهترین استفاده هایی که می توان از این اپلیکیشن جذاب نمود معرفی انواع هتل ها و کسب و کار های مربوط به گردشگری است. آژانس های هواپیمایی و مسافرتی نیز می توانند در بستر این پلتفرم به معرفی خدمات خود مبنی بر معرفی انواع مقاصد گردشگری و خدمات خاص خود بپردازند.

 از آن جایی که فیس بوک به عنوان یک مرجع تصمیم گیری برای افراد تبدیل شده است اگر آژانس هواپیمایی از این بستر استفاده نکند و تبلیغات جذاب و معرفی خدمات خود را در این اپلیکیشن انجام ندهد و با جدیت دنبال نکند طیف عظیمی از مسافران بالقوه خود را از دست خواهد داد.

برای نمونه می توانید برای بررسی جدیدترین تورهای مسافرتی داخلی و تورهای خارجی فیسبوک فارا گشت را مشاهده نمایید.

https://www.facebook.com/faragashtkk

فیسبوک با داشتن تعداد کاربرانی بالغ بر یک میلیارد نفر یکی از بزرگ ترین شبکه های اجتماعی در دنیا است. این اپلیکیشن به دلیل داشتن قدمت بالا در مقایسه با سایر شبکه های اجتماعی جایگاه بسیار تثبیت شده ای در بین کاربران دارد به گونه ای که قدمت برخی از حساب های کاربری فیس بوک به بیش از یک دهه می رسد.

فیس بوک به دلیل داشتن ویژگی های جذاب و مثبت خود نظیر تبادل نظر کاربران با یکدیگر و بیان ویژگی های مثبت و منفی خدمات ارائه شده توسط یک آژانس هواپیمایی، می تواند تصمیم گیری را برای افراد راحت تر کند و افراد را با تجربیات واقعی یکدیگر آشنا کند.

پینترست تورهای مسافرتی

پینترست

پینترست نیز یکی دیگر از اپلیکیشن های جذاب و پرطرفدار است در بین افراد است. این اپلیکیشن در سال 2011 رسما به دنیا معرفی شد و با در دسترس قرار دادن قابلیت های بسیار متنوعی از جمله اشتراک گذاشتن عکس و ویدئو خیلی زود جایگاه تثبیت شده ای در بین افراد پیدا کرد. از پینترست می توان در بسیاری از زمینه ها از جمله معرفی هتل ها و انواع خدمات  تورهای آژانس های مسافرتی با معرفی عکس های متنوع استفاده نمود.

افراد در این اپلیکیشن می توانند با به اشتراک گذاشتن عکس ها و تجربیات خود در زمینه ی گردشگری با افراد زیادی را به یک مقصد خاص جذب کنند و افراد علاقه مند را با ویژگی ها و جاذبه های گردشگری آن منطقه آشنا کنند.

 از ویژگی های مشترک و جذاب شبکه های اجتماعی، بالا بودن میزان محتواهای بصری و اینفوگرافیک به اشتراک گذاشته در آن ها است. که می تواند بسیار تاثیر گذار باشد. آژانس مسافرتی فارا گشت کوروش کبیر به عنوان بهترین آژانس هواپیمایی در تهران و ایران خدمات خود را در بستر نرم افزارپینترست معرفی کرده و افراد علاقه مند را به مسافرت ترغیب می کند.

برای دیدن عکس های متنوع از جاذبه های طبیعی و دیدنی داخلی و خارجی می توانید پینترست فارا گشت را مشاهده کنید.

https://www.pinterest.com/faragasht/

یکی از مهم ترین اثراتی که شبکه های اجتماعی از جمله پینترست می تواند بر روی مردم داشته باشد، ایجاد نیاز است.

به بیان دیگر برخی از افراد با دیدن عکس و ویدئو های منتشر شده از جاذبه های طبیعی و مصنوعی ایجاد شده در مقاصد داخلی و بین المللی، به سفر ترغیب می شوند؛ در صورتی که اگر تصاویر و ویدئو های جذاب مربوط به آن را در شبکه های اجتماعی مشاهده نکنند هرگز این احساس نیاز و علاقه را در آن ها شکل خواهد گرفت.

بهترین سایت تور مسافرتی (فارا گشت) فعال در رسانه های اجتماعی

همان طور که در این مقاله عنوان شد آژانس هواپیمایی و مسافرتی فارا گشت کوروش کبیر به عنوان مجری اصلی تورهای داخلی (ایرانگردی) و تورهای خارجی (جهانگردی) مورد تایید سازمان گردشگری یکی از فعالان حرفه ای در وب سایت ها و اپلیکیشن های رسانه اجتماعی و گوگل است تا بتواند برای راحتی مسافران و شما آمار جدیدترین آفرها و تخفیفات تورهای مسافرتی، قیمت بلیط ها و هتل های مختلف و شرایط ویزای کشورهای سراسر دنیا را به سمع و نظر همگان برساند.

پیشنهاد می کنم علاوه بر دیدار از رسانه های یاد شده، سری هم به وب سایت بهترین آژانس هواپیمایی فارا گشت (faragasht.com) بزنید و از جدیدترین و ارزان ترین تورها و برنامه های سفر و گردشگری برای تورهای تابستان، تورهای پاییز، تورهای زمستان و تورهای نوروز اطلاع پیدا کنید.

در پایان امیدوارم از خدمات ارائه شده در فیسبوک، توییتر و پینترست لذت ببرید.

دکمه بازگشت به بالا