دانش و علم

کنگره سالیانه پژوهش و فناوری دانشجویان علوم پزشکی برگزار می شود


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر یونس پناهی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعلام این خبر گفت: این دوره از کنگره پژوهش و فناوری دانشجویان علوم پزشکی با استقبال کم نظیر دانشجویان مواجه شده و بالغ بر ۲ هزار و ۱۸۲ مقاله و ۸۴ طرح فناوری و ۴۸ اختراع به دبیرخانه همایش ارسال و ثبت شده است.

وی «پزشکی شخصی‌سازی‌شده، ژنتیک‌انسانی و رویکردهای نوین درمانی»، «هوش مصنوعی، بیگ دیتا و آینده‌پژوهی سلامت»، «تله‌مدیسین و فناوری‌اطلاعات در سلامت» و «طراحی و ساخت واکسن و داروهای جدید (نوآوری دارویی)» را ۴ محور ویژه بیست و چهارمین کنگره ملی و دهمین کنگره بین المللی سالیانه پژوهش و فناوری دانشجویان علوم پزشک عنوان کرد.

پناهی اضافه کرد: علاوه بر آن محورهای دیگری نیز در ۱۶ بند مانند طب سنتی، تغذیه، توانبخشی و بازتوانی، اخلاق پزشکی، نوآوری و کارآفرینی و غیره در این کنگره مورد توجه قرار دارد.

کنگره سالیانه پژوهش و فناوری دانشجویان علوم پزشکی برگزار می شود

بیست و چهارمین همایش ملی و دهمین همایش بین المللی سالیانه پژوهشی و فناوری دانشجویان علوم پزشکی کشور، در ۱۲ تا ۱۴ مهر ماه ۱۴۰۲ به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) و مشارکت معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت برگزار می‌شود. علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس www.arcims۲۴.ir مراجعه کنند.

پایان/ مرجع وب و فناوری

منبع:مهر

دکمه بازگشت به بالا