اخبار سایت

باگ توییتر پست‌های قدیمی را حذف می‌کند




وب سایت ورج نوشت: هنوز معلوم نیست این مشکل چه زمانی آغاز شد اما بعدازظهر روز شنبه تعدادی از کاربران به آن اشاره کردند. به نظر می‌رسد این مشکل برای توییت‌هایی پیش آمده که قبل از دسامبر سال ۲۰۱۴ منتشر شده‌اند و در مشاهده ویدئوها، اختلالی پیش نیامده است.

به گزارش ایتنا از ایسنا، با وجود این گمانه‌زنی که ناپدید شدن این پست‌ها ممکن است یک اقدام عمدی و با هدف کاهش هزینه از سوی ایلان ماسک باشد اما این حقیقت که ویدئوهای ارسال شده، حذف نشده‌اند، از وجود نوعی خطا یا باگ حکایت دارد که از زمان خریداری شدن توییتر توسط ایلان ماسک در اکتبر سال گذشته، به دفعات مشاهده شده است.

به نظر می‌رسد ناپدید شدن تصاویر و لینک‌ها با تغییراتی مرتبط باشد که توییتر در سال ۲۰۱۶ ایجاد کرد و یک «غنی‌سازی URL پیشرفته» را برای نشان دادن پیش‌نمایش‌های وب‌سایت‌های لینک شده و ضمیمه‌هایی که در محدودیت ۱۴۰ کاراکتری توییتر حساب نمی‌شوند، اضافه کرد. بر اساس اسناد طراح، ابرداده‌های این موارد افزوده شده در دسامبر ۲۰۱۴، ظاهر شدند.

ایلان ماسک که مالک «ایکس» است، روز شنبه در پستی نوشت: «ایکس» ممکن است شکست بخورد. حقیقت غم انگیز این است که در حال حاضر شبکه‌های اجتماعی فوق العاده عالی وجود ندارند. ما هم ممکن است همان طور که عده زیادی پیش بینی کرده‌اند، شکست بخوریم اما نهایت تلاش خود را خواهیم کرد تا حداقل یک شبکه اجتماعی باشد.

تلاش‌های ماسک برای پاکسازی ربات‌ها در این پلتفرم و تبدیل آن به یک ابراپلیکیشن، به نظر می‌رسد هنوز موثر واقع نشده است.

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

این مطلب از سایت ایتنا گردآوری شده است.

منبع: ایتنا

دکمه بازگشت به بالا