اخبار سایت

خرید نهال از جهاد کشاورزی شهریار [آشنایی با بزرگترین نهالستان کشور]


—————- رپرتاژ آگهی —————–

اواخر فصل زمستان و اوایل فصل بهار زمان مناسبی برای کاشت نهال و احداث باغ در شهریار است و در این زمان بسیاری از باغداران به فکر خرید نهال از جهاد کشاورزی شهریار می­افتند، اگر می­خواهید با بزرگترین نهالستان کشور برای خرید نهال در شهریار آشنا شوید در این خبر نامه با ما همراه باشید.

شهریار یا نگین سبز غرب تهران شهری خوش آب و هوا با باغات میوه بسیار است، در این شهر که از دیر باز به داشتن آب و هوای خنک و ملایم در تابستان و زمستان نسبتا سرد و خشک معروف بوده به دلیل کافی بودن منابع آب زیرزمینی باغات و مزارع وسیعی احداث می‌شده است اما امروزه متاسفانه بخش بزرگی از این زمین­ها و باغ­ها تبدیل به خانه­ها و ویلاها شده اند.
احداث باغات وسیع میوه در این شهر به واسطه شرایط آب و هوایی مساعد می­تواند برای باغداران بسیار سود بخش باشد اما برخی گمان کرده­اند که با تبدیل این باغات به ویلا می­تواند سود بیشتری به دست آورند، در این خبر نامه شما را انواع درخت میوه که می­تواند برای شما اقتصادی و سود آور باشد و همچنین بزرگترین نهالستان کشور برای خرید نهال در این شهر آشنا خواهیم کرد پس با ما همراه باشید.
 

آشنایی با انواع میوه­های شهریار

چنانچه برای خرید نهال از جهاد کشاورزی شهریار به این سازمان مراجعه کنید قطعا متوجه می­شوید که این سازمان کار فروش نهال را به صورت مستقیم انجام نمی­دهد اما کارشناسان این سازمان می­توانند راهنمایی­های کلی در خصوص احداث باغ در شهریار به شما ارائه کنند.
به عنوان یک باغدار در شهریار و یا کسی که با این شهر آشنایی نسبی داشته باشد قطعا می­دانید که انواع میوه­ها در شهریار برداشت می­شوند و این میوه­ها اغلب میوه­های معتدله­ای هستند که برای باردهی نیاز به سرمای زمستان برای سپری شدن نیاز سرمایی دارند، درختان میوه­ای مانند اغلب درختان میوه هسته دار، درختان میوه دانه دار مانند سیب، بادام و گردو در این شهر کاشته می­شوند.
اما به طور کلی شهریار به واسطه تولید انواع میوه­های تابستانه و سردرختی مانند گیلاس، آلو، گوجه سبز، آلبالو و غیره شناخته می­شود، در ادامه شما را با درخت میوه­ای که می­تواند در شهریار برای شما سود دهی اقتصادی داشته باشد آشنا خواهیم کرد.
 

بزرگترین نهالستان در شهریار برای خرید نهال

درست است که خرید نهال از جهاد کشاورزی شهریار امکان پذیر نیست اما این سازمان نظارت مستقیم بر عملکرد تولید کنندگان و فروشندگان نهالی دارند که البته به صورت مجوز دار مشغول فعالیت می­کنند، با توجه به رواج باغداری و همچنین احداث باغ ویلاهای جدید در این شهر بسیاری در فصل کاشت نهال در این شهر اقدام به فروش نهال می­کنند که باید گفت همه آنها تحت نظر نیستند و خرید از مرجعی نامعتبر می­تواند خسارت­های بسیاری را برای شما به دنبال داشته باشد.
نهالستان برتر نهال به عنوان بزرگترین نهالستان در این شهر اقدام به فروش انواع و ارقام مختلف نهال میوه می­کند، این نهالستان که تحت نظارت جهاد کشاورزی در استان آذربایجان غربی فعالیت دارد به عنوان بزرگترین نهالستان در کشور شناخته شده و باغداران چه در سراسر کشور و چه در کشورهای همسایه خرید نهال خود را از این نهالستان انجام می‌دهند.
 

برای خرید از این نهالستان شما کافی است به سایت نهالستان برتر نهال مراجعه کرده و پس از دریافت مشاوره نوع و رقم درخت میوه مورد نظر خود را انتخاب کرده و خرید خود را نهایی کنید، نگران قیمت نهال از این نهالستان نباشید چرا که نظارت سازمان­های ذیربط بر فعالیت نهالستان مانع از تخطی نهالستان در مورد قیمت مصوب سال در مورد هر نوع و رقم درخت میوه خواهد شد.
 

کدام درخت میوه در شهریار می­تواند سود دهی اقتصادی داشته باشد؟

اگر برای خرید نهال از جهاد کشاورزی شهریار به این سازمان مراجعه کنید کارشناسان می­توانند شما را در زمینه بهترین درخت میوه که می­تواند در این شهر برای شما سود دهی داشته باشد راهنمایی خواهند کرد اما خب نیازی حتی به مراجعه به جهاد کشاورزی نیست، شما می­توانید به سادگی با برقراری ارتباط با مشاوران نهالستان برتر نهال در این خصوص راهنمایی دریافت کنید.
مشاوران نهالستان با توجه به وسعت باغ شما و همچنین بودجه شما در این زمینه بهترین نوع درخت میوه که بتواند برای شما سود ده و اقتصادی باشد انتخاب می­کنند اما به طور کلی کاشت درختان سیب، گردو و بادام البته در ارقام پربار و تجاری می­تواند سود دهی بالایی برای شما داشته باشد.
 

باغداری نوین در شهریار چگونه است؟

یکی از بهترین راه­ها برای فزایش درآمد و سود دهی باغات میوه استفاده از روش باغداری نوین است، خرید نهال از جهاد کشاورزی شهریار و یا مرکزی که زیر نظر جهاد کشاورزی فعالیت داشته باشد سلامت و اصالت نهال را برای باغداران تضمین می­کند اما استفاده از روش باغداری نوین می­تواند باغداران را به سود دهی تجاری و اقتصادی برساند.
باغداری نوین به معنای استفاده از علم روز دنیا در عرصه کشاورزی و باغداری است، به عنوان مثال در باغداری نوین شما باید حتما از سیستم آبیاری قطره­ای استفاده کنید تا هم هزینه آبیاری کاهش پیدا کند و هم خسارت ناشی از سیستم آبیاری سطحی کاهش پیدا کند.
استفاده از دانش روز در عرصه کنترل آفات و بیماری­ها در باغات میوه و همچنین کود دهی درختان با توجه به نیاز آنها نه فقط بر اساس تجربه از دیگر اقداماتی است که در باغداری نوین انجام می­گیرد، برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه توصیه می­شود مقالات مرتبط را مطالعه بفرمایید و یا از کارشناسان با تجربه در این زمینه راهنمایی بخواهید.
 

با چه کسی برای احداث باغ در شهریار مشورت کنید؟

اگر بخواهید درخت میوه­ای را انتخاب کنید که بیشترین سود دهی را برای شما داشته باشد و یا اینکه باغ خود را به صورت اصولی احداث کنید تا علاوه بر کاهش هزینه­ها هر چه سریعتر به باردهی رسیده و راندمان باغ هم افزایش پیدا کند شما باید برای احداث باغ با افراد آگاه در این زمینه مشورت بگیرید.
همانطور که می­دانید خرید نهال از جهاد کشاورزی شهریار امکان پذیر نیست اما شما می‌توانید از راهنمایی­های کارشناسان این سازمان به جهت احداث باغ اصولی خود بهره ببرید، کارشناسان متخصص و راهنمای در نهالستان برتر نهال نیز می­توانند راهنمایی­های لازم در زمینه احداث باغ را به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده و در صورتی که بخواهید باغ خود را به صورت نوین راه اندازی کنید ایشان می­توانند شما را راهنمایی کنند.
 

کلام آخر
دانستید که شرایط اقلیمی در شهریار ایجاب می­کند که شما بتوانید باغات میوه سود ده و تجاری را راه اندازی کنید و برای این کار تنها کافی است برای احداث باغ با افراد ماهر مشورت کرده و خرید نهال خود را نیز از مراکز و نهالستان­های معتبر و مطرح کشوری انجام دهید، برای دریافت مشاوره به صورت رایگان در خصوص خرید نهال و احداث باغ با کارشناسان ما به صورت رایگان در تماس باشید.
تماس با پالیز نهال: 09144501003
تماس با برتر نهال:  09141832393
 

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

این مطلب از سایت ایتنا گردآوری شده است.

منبع: ایتنا

دکمه بازگشت به بالا