Artificial Intelligenceطراحی وب

به گفته سرپرست محصول HubSpot، چگونه تیم‌های وارد بازار می‌توانند با هوش مصنوعی رشد کنند؟


آسان، سریع و یکپارچه. ما با مشتریان زیادی در مورد آنچه از ابزارهای خود برای رشد نیاز دارند صحبت کرده ایم و همیشه به این سه کلمه برمی گردد. پس چرا ورود به بازار اینقدر سخت، کند و بی ارتباط است؟ دو کلمه: CRM قدیمی.

مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) برای دهه ها وجود داشته است و ابزارهای بیشتری برای درک و تعامل با مشتریان وجود دارد.

مشکل این است که CRM های قدیمی هرگز به طور کامل به این وعده که منبع حقیقت در مورد مشتری شما هستند، عمل نکرده اند. استفاده و پذیرش آن‌ها بسیار سخت است و حتی در بهترین حالت، برای گرفتن داده‌های تعامل در مورد مشتری شما تلاش می‌کنند.

ما اکنون ابزارهای بسیار خوبی برای کمک به پر کردن شکاف‌ها داریم، اما این ابزارها قطع شده‌اند و اغلب باعث ایجاد کار بیشتر و تجربه بدتری برای تیم شما می‌شوند.

هوش مصنوعی این وعده را دارد که روش کار و تعامل ما با مشتریان را تغییر دهد، اما خطر تبدیل شدن به یک بار قطع ارتباط را دارد. تنها راه رشد، پلتفرم مشتری یکپارچه، با هوش مصنوعی است که به داده های مشتری شما دسترسی دارد و ابزارهای تعامل شما را تقویت می کند. استفاده از همه چیز با زمان سریع ارزش گذاری آسان است، بنابراین می توانید واقعاً رشد کنید.

اما من می خواهم به طور خاص در مورد یکی از این ویژگی ها صحبت کنم: آسان.

اکنون دانلود کنید: وضعیت سالانه هوش مصنوعی در سال 2024 [Free Report]

امروزه، یک شرکت به طور متوسط ​​بین 15 برنامه جداگانه جابجا می شود تا تعاملات خود را با مشتری مدیریت کند. بیایید این را با این واقعیت مقایسه کنیم که 82٪ از مشتریان از برندها انتظار حل فوری مشکلات را دارند، در حالی که 78٪ خواهان تعاملات شخصی هستند. وقتی حتی مدیریت ابزارهایی که برای تعامل با مشتریان استفاده می کنید سخت است، برآورده کردن انتظارات آنها حتی سخت تر می شود.

اینجاست که هوش مصنوعی وارد می شود. این فقط موضوع روز نیست، ما در حال حاضر ارزش واقعی مشتریان را می بینیم که استفاده از هوش مصنوعی آنها آسان باشد. پذیرندگان اولیه ویژگی های هوش مصنوعی ما نه تنها بهره وری خود را تسریع می کنند، بلکه رشد آنها را نیز افزایش می دهند.

Sandler مشتری ما از ابزارهای هوش مصنوعی ما برای ایجاد محتوا و شخصی سازی دسترسی استفاده کرد. آنها چرخه فروش خود را به نصف کاهش دادند – از 90 روز به 30 تا 45 روز. یکی دیگر از مشتریان در فضای تولید، Aerotech، اکنون از هر چهار معامله یکی برنده می شود زیرا آنها از هوش مصنوعی ما برای واجد شرایط بودن سرنخ ها و راهنمایی اقدامات فروشنده استفاده می کنند.

ما می‌خواهیم رشد را برای همه با هوش مصنوعی آسان کنیم، به همین دلیل است که اخیراً Breeze را راه‌اندازی کردیم، هوش مصنوعی ما که کل پلتفرم مشتری را تقویت می‌کند. ما استفاده از هوش مصنوعی را در هر جایی که کار می کنید و به دست آوردن ارزش سریع آسان تر از همیشه کرده ایم.

4 روشی که هوش مصنوعی می‌تواند به استراتژی‌های تیم‌ها برای ورود به بازار کمک کند

اکثر تیم های GTM سال 2024 را صرف تلاش برای جا دادن هوش مصنوعی در استراتژی های خود کرده اند. وقتی هوش مصنوعی نسیم است، پیاده سازی آن آسان است و تیم ها می توانند به سرعت ارزش را ببینند. در اینجا چهار نکته برای استفاده از هوش مصنوعی در GTM آورده شده است:

به سراغ استراتژی های بازار بروید

1. با Data Enrichment شروع کنید

به چه کسی کمک می کند: بازاریابی، فروش، RevOps، خدمات مشتری، موفقیت مشتری

چگونه استراتژی را بهبود می بخشد

هوش مصنوعی شما به اندازه داده هایی است که آن را تقویت می کند. مشکل این است که داده های مربوط به مشتریان شما در همه جا وجود دارد. مانند قطعات پازل در سراسر اینترنت پراکنده شده است، و تا زمانی که نتوانید همه آن را کنار هم قرار دهید، تصویر کامل را دریافت نمی کنید.

در حالی که داده های موجود در CRM شما که تعاملات شما با مشتریان را ثبت می کند عالی است، فقط این داده ها دیگر کافی نیست. شما باید بدانید که مشتریان شما بر اساس رفتارشان در اینترنت چه سیگنال هایی به شما می دهند و باید دیدی واحد از این رفتار در CRM خود داشته باشید.

اکنون، با هوش نسیم، می‌توانید یکپارچه‌ترین دیدگاه را نسبت به مشتری خود داشته باشید. Breeze Intelligence شامل مجموعه داده ای از بیش از 200 میلیون نمایه شرکت و سیگنال های قصد خریدار است و آن را با داده هایی که در Smart CRM خود دارید یکسان می کند.

این تصویر کامل از مشتری به تازگی به زمینه ای تبدیل شده است که Breeze را تغذیه می کند، و ابزارهای هوش مصنوعی شما اکنون با جامع ترین و به روزترین اطلاعات در مورد مشتریان شما کار می کنند.

2. سیگنال های مشتری را تجزیه و تحلیل کنید

به چه کسی کمک می کند: بازاریابی، فروش

چگونه استراتژی را بهبود می بخشد

به عنوان یک نماینده فروش، می خواهید وقت خود را صرف صحبت با مشتریان بالقوه ای کنید که به احتمال زیاد یک معامله را می بندند. هوش مصنوعی می تواند سیگنال های قصد خریدار مانند مشاهده صفحه قیمت گذاری را تجزیه و تحلیل کند. امتیازدهی خودکار سرنخ به نمایندگان فروش کمک می کند تا متوجه شوند روی چه کسی تمرکز کنند.

امتیازدهی سرب فقط برای فروش نیست. هوش مصنوعی می‌تواند ده‌ها نقطه داده در مورد رفتار رهبر شما – چیزی که من دوست دارم زبان بدن دیجیتالی آن‌ها نام ببرم – بگیرد تا یک امتیاز تعامل و یک امتیاز مناسب به آنها اختصاص دهد. با استفاده از این سیگنال‌ها، می‌توانید محتوای بازاریابی بخش‌بندی شده را ارسال کنید تا مشتریان بالقوه را برای خرید، تعامل مجدد یا خرید دوباره تشویق کنید.

3. محتوا را در مقیاس ایجاد و ریمیکس کنید

به چه کسی کمک می کند: بازاریابی

چگونه استراتژی را بهبود می بخشد

بازاریابان به ما می گویند که یافتن ایده برای محتوای جدید چالش شماره یک آنهاست. دیگر نه. ابزارهای هوش مصنوعی می توانند مطالب مرتبط را طوفان فکری کنند، بنویسند و به تصویر بکشند. آنها حتی می توانند فیلم بسازند.

تعبیه هوش مصنوعی در استراتژی محتوای شما چیزی فراتر از پخش حجم است. این به شما کمک می کند تا به مخاطبان مختلف دسترسی پیدا کنید.

از پنج مشتری کانال بازاریابی مورد علاقه آنها را بپرسید، پنج پاسخ متفاوت دریافت خواهید کرد. هوش مصنوعی می‌تواند محتوا را برای هر کانالی که مشتریان شما در آن زمان می‌گذرانند، دوباره میکس کرده و قالب‌بندی کند. می‌توانید یک ویدیو را با کلیپ‌ها، تبلیغات، صدا برای پادکست‌ها و پست‌های اجتماعی به یک کمپین هوش مصنوعی کامل تبدیل کنید.

ریمیکس محتوای ai

منبع تصویر

استراتژی های بازاریابی که شما را به جایی که هستید رساند، شما را به جایی که می خواهید نمی رساند. تولید بیشتر پست ها یا ویدیوهای مشابه هدف نهایی نیست. محتوای به کمک هوش مصنوعی به این معنی است که می‌توانید به هر چیزی که در آینده می‌آید تطبیق دهید و به سرعت واکنش نشان دهید.

4. عوامل را به کار ببندید

به چه کسی کمک می کند: کل Go-To-Market و مشتریان شما

چگونه استراتژی را بهبود می بخشد

هیچ کجا وعده هوش مصنوعی به بزرگی Agents نیست. به زبان ساده، Agents نرم افزاری است که از هوش مصنوعی و ابزارهایی برای دستیابی به اهداف با چندین مرحله استفاده می کند. آنها کار می کنند برای کسب و کار شما شما می توانید آن را مانند اتوماسیون 2.0 در نظر بگیرید، اما به جای پیکربندی یک گردش کار، به سادگی از نماینده بخواهید تا کاری را برای شما انجام دهد و آن را از ابتدا تا انتها کامل می کند.

ما به تازگی چهار نماینده جدید را در Breeze راه اندازی کردیم: نماینده محتوا، نماینده رسانه های اجتماعی، نماینده جستجوگر و نماینده مشتری. کسب و کارها می توانند از این عوامل برای تغییر رشد خود استفاده کنند. به عنوان مثال:

  • نماینده محتوا وبلاگ ها، صفحات فرود، پادکست ها و مطالعات موردی را تولید می کند.
  • عامل اجتماعی عملکرد اجتماعی، جزئیات شرکت، مخاطبان، صنعت و بهترین شیوه‌ها را برای ایجاد محتوای رسانه‌های اجتماعی برای چندین کانال تجزیه و تحلیل می‌کند.
  • عامل اکتشاف با تحقیق در مورد آنها، شخصی‌سازی ارتباطات و خودکار کردن فرآیند ارتباط، سرنخ‌ها را جذب می‌کند.
  • نماینده مشتری عضو تیم خدمات 24 ساعته است که مستقیماً به سؤالات مشتری پاسخ می دهد.

با آماده شدن این اعضای تیم برای کمک به شما در خودکارسازی کارهای روزمره، زمان را برای لمس حیاتی انسانی در استراتژیک ترین مناطق GTM خود آزاد خواهید کرد – و رشد شما سر به فلک خواهد کشید.

HubSpot چگونه می تواند کمک کند

بنابراین، بیایید به سه عنصر اساسی رشد خود برگردیم: آسان، سریع و یکپارچه. اینجاست که HubSpot وارد می شود.

به جای ابزارهای قطع شده، ما به شما یک پلتفرم کلی مشتری می دهیم. استفاده از هر ویژگی آسان است و با هم کار می کند، از جمله بیش از 1700 برنامه در اکوسیستم ما. ما ارزش را سریع تحویل می دهیم، بنابراین می توانید نتایج را در چند روز ببینید، نه ماه.

در نهایت، ما روی یکپارچه سازی پلت فرم مشتری وسواس داریم. همه چیز در هماهنگی با هم کار می کند و شما همیشه یک تصویر کامل از مشتری دریافت می کنید.

چه یک بازاریاب، یک نماینده فروش یا یک رهبر موفقیت مشتری باشید، این را به خاطر بسپارید: شما کلید رشد کسب و کار خود را دارید.

تنها راه رشد، پلتفرمی است که آسان، سریع و یکپارچه است. دوره ما هم مانند شما در مورد رشد شما وسواس داریم و به همین دلیل قول می دهیم که این سه مورد را در اولویت قرار دهیم.



این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

جهت دانلود و یا توضیحات بیشتر اینجا را کلیک نمایید

دکمه بازگشت به بالا