بازار

بهترین سایت خرید دستگاه و نوار تست قند خون

اگر به دنبال مرکز فروش نوار تست قند خون و دستگاه تست قند خون هستید توصیه می کنیم حتما تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید 

جهت خرید اینترنتی نوار و دستگاه ستت قند خون باید به چند نکته توجه کرد 

توجه به اعتبار محل خرید و خمات پس از فروش

در حال حاضر ، دستگاه های تست قند خون نوار تست قند خون سرنگ انسولین و سایر تجهیزات مورد نیاز افراد مبتلا به دیابت  را می توان به روش های مختلف خریداری نمود . داروخانه ها ، سایت ها و فروشگاه های متعددی این محصولات را به فروش می رسانند . مهم ترین نکته هنگام انتخاب محل خرید ، توجه به اعتبار ان سایت یا فروشگاه است . مراکز معتبر ، مراکزی هستند که تحت نظارت و تاییدیه اداره تجهیزات پزشکی فعالیت می کنند . در صورتی که این محل یا سایت فاقد تاییدیه سازمان تجهیزات پزشکی باشد ، نمی توان به محصولات خریداری شده و اصالت و کیفیت ان ها اعتماد کرد . 

از طرف دیگر ، گارانتی ، ضمانتی بر کیفیت محصول است . حتما هنگام خرید ، باید گارانتی و ضمانت نامه از فروشنده درخواست شود . 

سایت بی گزند ،به عنوان سایت تخصصی فروش تجهیزات پزشکی ، همواره محصولاتی دقیق ، با کیفیت و همراه با ضمانت را برای مشتریان ارائه می کند . 

قیمت محصول در ارتباط با دستگاه گلوکومتر ، ارتباط چندانی با کیفیت دستگاه ندارد . عمدتا این تفاوت به گزینه های ذکر شده مرتبط می گردد . به عنوان مثال ، برخی برند های ایرانی همچون برند ایرانی اوان ، یا گلوکومتر تایوانی گالا و امپرور ، علاوه بر داشتن سطح دقت و کیفیت  عالی ، از قیمت مقرون به صرفه ای نیز برخوردار هستند . 

علاوه بر توجه به قیمت خود دستگاه ، باید به قیمت تجهیزات جانبی نیز دقت داشت . نوار های تست و سوزن تست باید به طور دائم خریداری شوند . این محصولات یکبار مصرف ، با هر بار تست باید تعویض گردند . به همین منظور ، هزینه های این امر نیز باید هنگام انتخاب دستگاه مورد توجه قرار بگیرند . برخی  برند ها ، دارای تجهیزات جانبی گران تری نسبت به دیگر برند ها هستند . 

برخی افراد که روزانه یکبار و صرفا جهت بررسی قند پایه ، خون خود را مورد سنجش قرار می دهند نیاز به خرید مداوم نوار تست قند خون ندارند و هر بسته 50 عددی می تواند برای 1.5 الی 2 ماه کاربرد داشته باشد . 

اما برخی دیگر ، طبق تجویز پزشک باید روزانه 3 الی 4 دفعه اقدام به تست نمایند . این تعداد یعنی حدود 100 عدد نوار تست در یک ماه . طبیعتا این میزان نیاز به نوار ، نیازمند در نظر گرفتن هزینه های جانبی ویژه می باشد

بررسی اعتبار سایت 

همانند فروشگاه های فروش محصولات پزشکی ، سایت های فروش این محصولات نیز باید دارای تاییده و تحت نظارت اداره تجهیزات پزشکی باشند . این ارگان با تایید یک مجموعه ، همواره بر محصولات ارائه شده در ان ها ، اصالت ، سلامت و کیفیت اقلام نظارت دارد . یک سایت تنها در  صورتی معتبر محسوب می شود که توسط این اداره تایید شده باشد و پروانه فعالیت ان در سامانه ثبت گردیده باشد . در غیر این صورت ، فعالیت ان غیر قانونی بوده و نمی توان به سلامت محصولات ، اعتماد کرد .

در این بین ، با توجه به حساسیت نقش کالا های پزشکی همچون نوار های تست قند خون ، این سایت ها باید به صورت تخصصی جهت فروش محصولات پزشکی باشند .

نکات ضروری هنگام دریافت  سفارشات :

هنگام تحویل گرفتن محصول ، برخی نکات باید مورد بررسی قرار بگیرند . از مهم ترین این نکات ، بررسی پلمپ بودن قوطی است . بسته ها باید به طور کامل اکبند باشند . در غیر این صورت ، از قبول ان خودداری نموده و فورا مرجوع نمایید . چرا که با باز شدن درب قوطی ، ممکن است نوار ها به مرور دچار فساد شده باشند . از لحاظ ظاهری ، امکان تشخیص فاسد شدن یا سالم بودن انان وجود ندارد . نوار های فاسد خطرات سلامتی به همراه دارند ؛ چرا که نتایجی غیر واقعی و نامعتبر ارائه می دهند . 

همچنین با توجه به امکان جابجایی سفارشات ، محصول دریافتی را با مورد سفارش داده شده تطابق دهید . 

در صورت بروز مشکلات احتمالی ، می توان با واحد خدمات پس از فروش نیز تماس برقرار نمود . سایت های معتبر محصولات خود را با گارانتی و ضمانت سلامت ارسال می کنند . علاوه بر این ، از طریق بخش خدمات پس از فروش نیز می توان تمامی مشکلات احتمالی را در میان گذاشته تا در صورت نیاز ، کالا مرجوع شده و تعویض گردد . 

بهترین برند های نوار تست قند خون

 برخی برند ها توانسته اند میزان رضایت بیشتری به دست آورده و عملکرد بهتری از خود ارائه دهند . از بین این نمونه های برتر می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • نوار تست آوان : اوان یکی از برترین برند های ایرانی به شمار می رود . حضور 8 عدد الکترود روی این نوار ها ، و همچنین پردازش داده ها به روش الکترو شیمیایی باعث شده تا دقت بررسی نمونه ها به حداکثر رسیده و نتایج با داده های ازمایشگاهی بیشترین میزان شباهت را داشته باشد .
  • گالا : از برترین برند های تایوانی به شمار می رود . این نوار با دریافت 0.5 میکرولیتر می تواند پردازش را شروع کرده و در سریع ترین زمان ، ان را روی مانیتور اعلام کند . برند گالا از پرطرفدار ترین برند های موجود در ایران است و به وفور در دسترس می باشد . در نتیجه همواره می توان ان را خریداری و مصرف نمود .
  • ایزی گلوکو : ایزی گلوکو که زیر شاخه از از برند اینفوپیا است ، در بسته بندی های پنجاه عددی و بیشتر در بازار موجود می باشد . این نوار ها از نوع کدفری هستند و نیازی به ثبت کردن اطلاعات در سیستم به صورت دستی وجود ندارد . کشور سازنده ان کره جنوبی بوده و از لحاظ کیفی ، تاییدیه های لازم را از تمامی ارگان های جهانی دریافت نموده است .
  • کرسنس : از دیگر برند های معتبر ساخت کشور کره جنوبی می توان به کرسنس اشاره کرد . این محصول با حداقل میزان نمونه خون فعالیت خود را اغاز می کند . در نتیجه دقت آن نسبت به بسیاری دیگر از مدل ها افزایش یافته است . نوار کرسنس با تمامی مدل های دستگاه تست قند خون کرسنس سازگار بوده و قابلیت کارکرد با ان ها را دارد .
  • بایونیم : برای افزایش دقت این محصول ، نوار ها مجهز به الکترود هایی با روکش طلا هستند . این عامل باعث شده تا رسانایی الکتریکی به حداکثر رسیده و داده ها با دقت بیشتری مورد پردازش قرار بگیرند . از طرف دیگر ، قیمت پایین آن کمک کرده است تا قدرت خرید افراد بیشتر شود .
  • گلوکولب : این محصول نیز از محصولات معتبر ساخت کشور کره جنوبی است . میزان خون مورد نیاز برای شروع به تست توسط ان ، میزان 1.2 میکرولیتر است . در صورت نگهداری اصولی از ان ها و قرار دادن در محیط های خشک ، خنک و به دور از نور خورشید ، می توان عمر مفید آن را به حداکثر رساند .
  • زیکلاس : زیکلاس مد برای حفظ پاکیزگی و سلامت نوار ها ، از روش های متفاوت تر و محفوظ تری برای بسته بندی استفاده کرده است . با کمک این نوع  بسته بندی ، می توان محصول را به نحو مطلوب تری در شرایط محیطی مختلف نگهداری کرد ؛ به گونه ای که امکان فساد و تخریب ان کاهش پیدا کند . جنس جاذب نوار باعث شده است تا جهت انتقال نمونه خون نیازی به فشار دادن انگشت روی ان وجود نداشته باشد و تنها با نزدیک کردن قطره ، جذب می شود .
  • اس دی چک : این کالا نیز برای افزایش دقت نتیجه گیری ، از روکش های طلا روی الکترود ها استفاده کرده است . با خرید هر بسته 50 عددی ، یک قوطی ارائه می شود که درون ان به دو قسمت تقسیم شده است . تفکیک نوار ها به دو گروه 25 عددی ، عاملی ست که کمک می کند تا طول عمر محصول جهت نگهداری به حداکثر برسد .

بی گزند مرکز فروش نوار تست قند خون

اگر نوار مورد نیاز خود را در داروخانه های و فروشگاه های تجهیزات پزشکی پیدا نکردید و یا برند دستگاه شما کمیاب شده بود می توانید با مراجعه به سایت تجهیزات پزشکی بی گزند www.bigazand.com  مرکز فروش انواع نوار تست قند خون محصول مورد نظر خود را پیدا کنید 

دکمه بازگشت به بالا