ووکامرس

اموزش ایجاد کد تخفیف در ووکامرس


آیا تا به حال قصد داشته اید که بر روی اجناس فروشگاه اینترنتی، تخفیف اعمال کنید؟ تخفیف یکی از استراتژی های مهم در بازاریابی با هدف فروش بیشتر و عمده کالا است. در کسب و کار های اینترنتی نیز این استراتژی از اهمیت بالایی برخوردار است و خریداران در دنیای مجازی دائما در جستجوی یک تخفیف خوب و مناسب هستند. در این مقاله شما را با چگونگی ایجاد کوپن های تخفیف بر روی محصولات آشنا می کنیم.

چگونه می توان درصد تخفیف در ووکامرس را نشان داد؟

وارد قسمت پیشخوان وردپرس شده و در قسمت تجزیه و تحلیل -> کوپن ها کلیک کنید. در قسمت فیلتر، محصولات مورد نظر خود را انتخاب کرده و درصد تخفیف خود را اعمال کنید. شما باید درصد تخفیف مورد نظر خود را در بخش نوع تخفیف مشخص کنید. برای مثال 20 درصد تخفیف برای محصولات A و B اعمال کنید.

ووکامرس فارسی

چگونه کد تخفیف بسازیم؟

در گام اول کافیست که وارد پیشخوان وردپرس سایت خود شوید. سپس به قسمت بازاریابی -> کد های تخفیف کلیک کنید. جلوتر رفته و با انتخاب افزودن کوپن، اولین تخفیف خود را اعمال کنید. با وارد کردن کد تخفیف مربوطه، مشتریان هنگام پرداخت از کد مربوط به خودشان استفاده می کنند.

ووکامرس فارسی


اعمال کد تخفیف

چطور قوانین و محدودیت های خاصی را برای کوپن ها تعریف کنیم؟

یکی از مراحل ایجاد کوپن ها، تعریف قوانین و محدودیت های خاص بر روی آن ها است. چرا که این قوانین باعث می شود تا بتوانیم استراتژی های بازاریابی مختلفی را پیاده سازی کنیم. شما می توانید محدودیت هایی مرتبط با استفاده از کوپن، محدودیت مصرف برای هر کاربر و محدودیت استفاده به X مورد را تعریف کنید.

  1. محدودیت استفاده در کوپن: شما با استفاده از این محدودیت می توانید تعداد دفعات استفاده از یک کد تخفیف را مشخص کنید. برای مثال زمانی که شما محدودیت را بر روی 2 قرار بدهید، بیشتر از دو مشتری قادر به استفاده از این کد تخفیف نیست.
  2. محدودیت استفاده به چند مورد: شما با استفاده از این محدودیت می توانید تعداد اقلامی که می توان کد تخفیف را به روی ان ها اعمال کرد را مشخص کنید. برای مثال مشتری می تواند تخفیف را تنها برای یک کالا استفاده کند.
  3. محدودیت مصرف برای هر کاربر: با سفارشی سازی این محدودیت می توانید تعداد دفعاتی که یک کاربر می تواند از کد تخفیف استفاده کند را مشخص کنید.

اگر فروشگاه اینترنتی دارید، ساز و کار استفاده از کوپن های تخفیف را بیاموزید چرا که تخفیف ها از مهم ترین شیوه های جذب مشتری در دنیای بازاریابی است. چنان چه که هنوز سوالاتی ذهن شما را درگیر کرده است با پشتیبانان ما ارتباط بگیرید و با آن ها مکالمه ای رایگان داشته باشید.

برای اعمال محدودیت ها مطابق شکل زیر عمل کنید.

کوپن تخفیف

برای اعمال محدودیت های بیشتر مطابق شکل عمل کنید.

آیا تا به حال از کوپن های تخفیف در فروشگاه اینترنتی خود استفاده کرده اید؟ لطفا تجربه های خود را با ما به اشتراک بگذارید و در کامنت ها نظرات خود را برای ما جلب کنید. نظرات و انتقادات شما سبب پیشرفت هر چه بیشتر ما می شود.

 

 

پایان/ مرجع وب و فناوری

منبع:ووکامرس فارسی
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت ووکامرس فارسی مراجعه نمایید

دکمه بازگشت به بالا