ووکامرس

افزودن گزینه سفارش مجدد در برگه سفارشات ووکامرس


کال تو اکشن ها یا دعوت به اقدام همیشه می تواند روی فروش سایت و رساندن شما به اهدافتان و تعریف مسیری برای مشتریانتان که آنها را به سمت خرید یا اقدامی میبرد، موثر باشد. شما می توانید با استفاده از این کال تو اکشن ها در سایت خود به فروش خود کمک کنید و کاربران را به انجام کاری تشویق کنید. یکی از مواردی که می تواند خیلی در فروش سایت شما موثر باشد، افزودن گزینه سفارش مجدد در برگه سفارشات ووکامرس است با ما همراه باشید تا به شما اموزش دهیم که به کمک یک تکه کد بتوانید این قابلیت را به سایت خود اضافه کنید.

 

آنچه در این مقاله می خوانید:

افزودن گزینه سفارش مجدد در برگه سفارشات ووکامرس

اصولا افراد هم بعد از تمام شدن یکی از اقلام مصرفی خود و خرید دوباره آن، سراغ همان انتخاب های قبلی می روند، مثلا یک مدل شامپو یا یک مدل خمیردندان را استفاده میکنند. معمولا انتخاب های تازه ریسک به همراه خود دارند که اکثرا این ریسک را نمیپذیرند. به همین خاطر ما تصمیم گرفته ایم که تکه کدی را برای شما اماده کنیم که بتوانید به کمک آن یک دکمه برای سفارش مجد محصولات در برگه سفارشات پنل کاربری کاربرانتان قرار دهید که می تواند دسترسی آن ها را به خرید های قبلی راحت تر کند و به بهبود رابط کاربری سایت شما کمک کند.

این محتوا یکی از ده ها محتوای سفارشی سازی سایت است که شما میتوانید به کمک این اموزش ها در جهت پیشرفت و توسعه کسب و کار خود، گام بردارید.

برای استفاده از تکه کد مقاله « افزودن کد php و css به سایت » را مطالعه کنید یا تکه کدی که در ادامه برای شما قرار داده ایم را در ادرس «پیشخوان> نمایش> ویرایشگر پوسته> توابع پوسته» جایگذاری کنید.
جایگذاری تکه کد در پوسته

تکه کد به شرح زیر است:

add_filter( 'woocommerce_my_account_my_orders_actions', 'woocommerceir_order_again_action', 9999, 2 );
    
function woocommerceir_order_again_action( $actions, $order ) {
    if ( $order->has_status( 'completed' ) ) {
        $actions['order-again'] = array(
            'url' => wp_nonce_url( add_query_arg( 'order_again', $order->get_id(), wc_get_cart_url() ), 'woocommerce-order_again' ),
            'name' => __( 'Order again', 'woocommerce' ),
        );
    }
    return $actions;
}

درستی عملکرد این تکه کد روی قالب وودمارت تست شده است و شما می توانید با خیال راحت از این تکه کد استفاده کنید.

اگر سوالی پیرامون این نوشته داشتید، حتما با ما در میان بگذارید.

 

امتیاز به مطلب

پایان/ مرجع وب و فناوری

منبع:ووکامرس فارسی
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت ووکامرس فارسی مراجعه نمایید

دکمه بازگشت به بالا