فناوری اطلاعات

اتصال همه روستاهای کوه چنار به شبکه ارتباطی باکیفیت تا ۳ماه آینده



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، عصر امروز (پنجشنبه مهر ۱۴۰۲) و در ادامه سفر استانی خود به استان فارس در جلسه شورای اداری شهرستان کوه چنار شرکت کرد.

وزیر ارتباطات با بیان اینکه از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون کارهای بزرگی انجام گرفته است، گفت: لازم است در چارچوب جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری برای مردم و گاهی خود مسؤولان بیان شود.

وی افزود: دشمنان نظام و انقلاب امید جوانانمان را هدف گرفته‌اند و آنها هجمه سنگینی را آغاز کرده‌اند تا فرزندانمان را نسبت به آینده ناامید کنند، در حالی که داشته‌ها و دستاوردهای ما آنقدر زیاد است که تبیین آن می‌تواند امید را در دل آنها زنده نگه دارد.

وزیر ارتباطات در ادامه با اشاره به برخی دستاوردهای دولت در حوزه‌های مختلف همچون سیاست خارجی، توسعه اقتصادی و پیشرفت‌های روز افزون در صنایع، به تفصیل دستاوردهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را شرح داد و گفت: تبیین و تشریح تمامی دستاوردهای دولت در گستره ملی و یا محلی می‌تواند برای مردم و جوانان امیدآفرین باشد.

وی افزود: به غیر از تبیین، همه باید کار و تلاش مجاهدانه و عالمانه داشته باشیم تا ایمان جوانان با دیدن خستگی ناپذیر بودن خدمتگزارانشان تقویت شود.

وزیر ارتباطات در خاتمه با اشاره به درخواست‌های مسؤولان محلی در شهرستان کوه چنار برای رفع محرومیت زدایی این شهرستان گفت: در حوزه کاری وزارت ارتباطات هر کاری نیاز برای توسعه شبکه ارتباطی شهرستان نیاز باشد دریغ نمی‌کنیم.

وی افزود: در شهرستان کوه چنار تنها سه روستا باقی مانده است که فاقد هر گونه دسترسی ارتباطی هستند و تلاش می‌کنیم که ظرف سه ماه آینده این سه روستا را نیز به شبکه ارتباطی پرسرعت و پایدار متصل کنیم.

وزیر ارتباطات پیش از این جلسه به نمایندگی از دولت، دو باب مدرسه ابتدایی به نام‌های شهید شهباز رزمجویی و شهید رستم امینی در شهرستان کوه چنار را به صورت رسمی افتتاح کرد.

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

منبع:مهر

دکمه بازگشت به بالا