اخبار سایت

سردارکمالی: هر برگ رای تیری به سوی دشمنان است/ مشارکت بالای سربازان در انتخابات


سردار موسی کمالی پس از انداختن آرای خود به صندوق به ایسنا گفت:  انتخابات عاملی وحدت آفرین و مشت محکمی بر دهان دشمن است. دشمنان و معاندانی که همه در یک صف و جبهه علیه کشورمان بسیج شده و در تلاشند تا این انقلاب و جمهوری اسلامی که ثمره خون هزاران شهید است، پابرجا نباشد.

وی با بیان اینکه هر رای، تیری است که به سمت دشمن شلیک می‌شود، اظهارکرد: امروز مردم با حضور خود درپای صندوق‌های رای به جهانیان نشان خواهند داد که هر چقدر هم که اعتراض و انتقاد داشته باشند، آن را در داخل کشور و به روش‌های دموکراتیک حل خواهند کرد و پشت نظام خود را خالی نخواهند کرد. مردم ما با حضور در این انتخابات بار دیگر نشان دادند که با دشمن کنار نخواهند آمد.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح با بیان اینکه حضور و مشارکت در انتخابات یکی از عرصه‌های جنگ نرم است، گفت: انتخابات جنگی نیست که فقط گروهی خاص بتوانند در آن شرکت کنند. این جنگی است که تمام مردمی که به سن رای رسیده‌اند، با شور و شوق فراوان و برای حفظ استقلال و اقتدار کشورشان در آن مشارکت کرده و به حول قوه الهی با مشارکت بالا سربلند از آن بیرون آمده و بار دیگر دشمن را مایوس می‌کنند. امروز هر برگ رای، تیری است که به سمت دشمن شلیک می‌شود.

مشارکت بالای سربازان در انتخابات

کمالی با اشاره به استقبال سربازان از حضور در انتخابات نیز گفت: امروز گزارش‌هایی که از مراکز آموزشی و پادگان‌ها داشتیم، حاکی از حضور و مشارکت گسترده سربازان عزیز در انتخابات است. از سربازان می‌خواهم که علاوه بر اینکه خودشان در انتخابات شرکت کرده‌اند، خانواده و نزدیکانشان را هم برای حضور و مشارکت در انتخابات تشویق کنند و ان‌شاءالله نتایج این انتخابات به نفع کشور و اسلام خواهد بود.

سردارکمالی: هر برگ رای تیری به سوی دشمنان است/ مشارکت بالای سربازان در انتخابات
مشارکت سربازان در انتخابات

انتهای پیام

این خبر را در ایران وب سازان مرجع وب و فناوری دنبال کنید

منبع خبر

دکمه بازگشت به بالا