فناوری اطلاعات

پخش زنده دور جدید لیگ برتر از لنز ایرانسل



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایرانسل، با شروع لیگ برتر خلیج فارس ۱۴۰۲-۱۴۰۳ که نخستین بازی آن چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ برگزار شد، تلویزیون اینترنتی لنز، تمامی مسابقات این رویداد بزرگ فوتبال ایران را به صورت زنده پخش می‌کند.

در حساس‌ترین بازی‌های هفته نخست، روز چهارشنبه ۱۸ مرداد پرسپولیس در اراک با آلومینیوم مسابقه داد و گل‌گهر در سیرجان پذیرای فولاد بود.

سپاهان و استقلال هم روز پنجشنبه ۱۹ مرداد به مصاف رقبای خود می روند. استقلال در آبادان میهمان صنعت نفت است و سپاهان و تراکتور نیز از ساعت ۱۹ روز پنجشنبه یکی از جذاب‌ترین بازی‌های هفته نخست را برگزار می‌کنند.

تلویزیون اینترنتی لنز، برای کاربران خود در فصل تابستان، جشنواره‌ای را هم در نظر گرفته تا آن دسته از کاربرانی که مجموع دقیقه تماشای بی‌وقفه بیشتری در وبسایت و اپلیکیشن لنز دارند، جوایزی شامل پلی‌استیشن ۵، گوشی تلفن همراه سامسونگ گلکسی S21FE، لباس اصلی تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید و جوایز نقدی، هدیه بگیرند. اطلاعات این جشنواره را از اینجا ببینید.

اپلیکیشن لنز، تلویزیون اینترنتی ایرانسل، اولین ارائه‌دهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت‌ نسل پنج در ایران است که کاربران می‌توانند آن را بدون هزینه دانلود کنند و هر لحظه و هر کجا، به مجموعه‌ای از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی (دوبله و با زیرنویس فارسی)، برنامه‌های زنده تلویزیونی، پخش مستقیم مسابقه‌های ورزشی (پخش زنده فوتبال، پخش زنده شبکه سه و…) پخش زنده انواع رویداد (شامل رویدادهای علمی، آموزشی، انگیزشی) و…، به عنوان پلتفرم پخش محتوا و زیرساخت توزیع محتوا، روی گوشی تلفن همراه یا در منزل روی تلویزیون دسترسی داشته باشند.

پایان/ مرجع وب و فناوری

منبع:مهر

دکمه بازگشت به بالا