اخبار سایت

اپل ایرپاد پرو را به سمعک تبدیل می‌کند!



مارک گورمن، خبرنگار بلومبرگ اعلام کرده است که اگرچه در سخت افزار ایرپاد پروی جدید تغییرات چشمگیری انجام نخواهد شد، اما این محصول به روزرسانی نرم افزاری مهمی برای بهبود قابلیت شنوایی دریافت خواهد کرد که از طریق iOS 18 در دسترس قرار می گیرد.

البته هنوز جزئیات بیشتری در این زمینه منتشر نشده است.

این اولین باری نیست که گورمن به استفاده از ایرپاد پرو به عنوان یک دستگاه کمک شنوایی اشاره می کند. او حدود یک سال پیش نیز گفته بود که انتظار دارد اپل، ایرپادپرو را به یک محصول تاییدشده برای کمک به شنوایی تبدیل کند تا میلیون ها نفر بتوانند از آن برای مشکلات شنیداری خود استفاده کنند.

قابلیت های کنونی ایرپادپرو برای کمک به شنوایی
البته در حال حاضر هم ایرپادهای اپل از برخی قابلیت‌ها در این زمینه بهره می‌برند. به عنوان مثال، ویژگی Live Listen که در iOS 12 معرفی شد، عملاً گوشی آیفون را به یک میکروفون تبدیل می کند و صداها را از طریق آن به ایرپاد منتقل می‌نماید.

همچنین در سال ۲۰۲۱، اپل از قابلیت Conversation Boost برای ایرپادپرو رونمایی کرد. این ویژگی صدای دریافتی از مقابل کاربر را تقویت می کند تا زمانی که وی در حال گفتگو با شخص دیگری است، بتواند گفته‌های طرف مقابل را بهتر بشنود.

هنوز زمان عرضه و جزئیات دقیق مشخص نیست

گزارش بلومبرگ اطلاعات بیشتری درباره قابلیت‌های جدید iOS 18 برای بهبود شنوایی در ایرپادپرو ارائه نکرده است. همچنین هنوز مشخص نیست که این محصول جدید چه زمانی ممکن است روانه بازار شود. 

پایان/ مرجع وب و فناوری

این مطلب از سایت ایتنا گردآوری شده است.

منبع: ایتنا

دکمه بازگشت به بالا