اخبار سایت

رونمایی تکنو از لپ‌تاپ قدرتمند و سبک


این تراشه اینتل یک جهش مهم در فناوری پردازشگرها به حساب می‌آید. شرکت تکنو در سال ۲۰۲۲ میلادی وارد بازار لپ‌تاپ شد و از آن زمان تاکنون قصد دارد طراحی های سبک و شیک را با عملکردهای خارق العاده ترکیب کند. لپ تاپ Megabook T۱۶ Pro Ultra ۲۰۲۴ نیز درهمین راستا تولید شده و تنظیمات آن می تواند تا ۳۲ گیگابیت حافظه LPDDR۵ و یک ترابایت حافظه SSD را پشتیبانی کند. دستگاه مذکور برای کاربران مختلف از طرفداران بازی‌های رایانشی تا خالقان محتوا و به خصوص برای پروژه های مبتنی بر هوش مصنوعی مناسب است.

لپ تاپ جدید تکنو دارای پردازشگرCore Ultra ۷ است که در دسامبر ۲۰۲۳ میلادی به بازار عرضه شد. کاربران می توانند دستگاه خود را با حافظه ۱۶ یا ۳۲ گیگابیتی و حافظه ذخیره ۵۱۲ یا یک ترابایتی انتخاب کنند.

بخش خنک کنندگی دستگاه بسیار جالب است. تکنو برای آنکه لپ تاپ حتی تحت فشار بتواند فعالیت کند و عملکرد آن به خطر نیفتد، یک سیستم فن دوتاییshark thread را در آن به کار گرفته است. اما آنچه Megabook T۱۶ Pro Ultra ۲۰۲۴ را از بقیه لپ تاپ ها متمایز می کند، قابلیت Tecno PC Manager است. این دستگاه با اتکا به یک تراشه خاص در پردازشگر اینتل فعالیت های مربوط به هوش مصنوعی را کارآمدتر انجام می دهد و علاوه بر آن توانایی تولید تصاویر با کیفیت از هوش مصنوعی با سرعت بالا را دارد.

 

لپ تاپ مذکور از لحاظ طراحی نیز بسیار جالب است و لبه هایی باریک با نمایشگری با وضوح ۲.۵K دارد. بنابراین برای خالقان محتوا و هنرمندان عالی است. درخشش نمایشگر نیز ۴۰۰nit اعلام شده است.

پایان/ مرجع وب و فناوری

این مطلب از سایت ایتنا گردآوری شده است.

منبع: ایتنا

دکمه بازگشت به بالا