اخبار سایت

۲۰۰ گیگ اینترنت هدیه ایرانسل برای خبرنگاران فعال شد



به گزارش روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با گرامی‌داشت روز خبرنگار و با هدف تکریم اصحاب رسانه، بسته اینترنت هدیه ۲۰۰ گیگابایتی را برای خبرنگاران فعال کرد.

این هدیه که یک بسته ۲۰۰ گیگابایتی و با اعتبار یک ساله است، از روز سه‌شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ و همزمان با روز خبرنگار، بر مبنای فهرست شماره‌های ایرانسلی اعلام شده توسط خبرنگاران و به روال سال گذشته، فعال شده است.

خبرنگارانی که این بسته روی شماره آنها فعال شده است، پیامک اطلاع‌رسانی زیر را دریافت می‌کنند: «خبرنگار ارجمند، با سلام و احترام؛ روزتان مبارک. با هدف فراهم کردن بستر مورد نیاز برای ایفای رسالت اطلاع‌رسانی در دنیای دیجیتال، بسته اینترنت همراه ۲۰۰ گیگابایتی یک ساله (هدیه ایرانسل به مناسبت روز خبرنگار)، برای شما فعال شد. ایرانسل؛ اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و نخستین ارائه‌دهنده 5G در ایران»

خبرنگارانی که این بسته هدیه روی حساب آنها فعال شده است، پس از پایان اعتبار بسته، می‌توانند با ارسال عدد یک به شماره ۳۱۴۱، بسته‌های فعلی موجود روی حساب خود را که به دلیل فعال بودن بسته هدیه روز خبرنگار، استفاده از آن‌ها متوقف شده است، مجدداً دریافت و استفاده کنند.

مشترکان سیم کارت‌های دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند برای اطلاع از میزان اعتبار زمانی و حجمی بسته‌های اینترنت همراه، علاوه بر نسخه وب و اپلیکیشن ایرانسل من، از طریق شماره‌گیری کد #۴*۱*۵۵۵*، وضعیت بسته‌های خود را مشاهده کنند. همچنین مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری می‌توانند باقیمانده اعتبار حجمی تمامی بسته‌های افزایشی و ترکیبی اینترنت را با شماره‌گیری کد #۱۰۱۴۱*، مشاهده کنند.

 

پایان/ مرجع وب و فناوری

این مطلب از سایت ایتنا گردآوری شده است.

منبع: ایتنا

دکمه بازگشت به بالا