فناوری های نوین

فرصتی برای دیده شدن مادران فناور در «مادرانه، فناورانه»



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، «مادرانه فناورانه» فرصتی استثنایی برای به اشتراک گذاری ایده‌ها و نظرات نوین، کشف دستاوردهای نوآورانه در فناوری و تقویت همبستگی اجتماعی است. میهمانانی از صنایع مختلف و شخصیت‌های برجسته در این حوزه حضور خواهند داشت.

هدف این رویداد، انتقال تجربیات فعالان زیست بوم فناوری و نوآوری در حوزه‌های فناوری و نوآوری است. شرکت‌کنندگان فرصتی خواهند داشت تا در یک روز پر انرژی و پویا با دنیای فناوری آشنا شوند و ارتباطات سازنده‌ای ایجاد کنند.

از محورهای این رویداد می توان به تدهای نوآورانه، پنل‌ گفتگوهای مفید، جلسات تبادل ایده و تجربیات و شناخت از دستاوردهای برجسته در فناوری است.

در این رویداد که از ساعت ۱۴ تا ۱۸ چهارشنبه ۲۰ دی ماه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود، فرزانه دانشمند، فعال در حوزه هوش مصنوعی و صنعت نفت، بهاره صفارنیا، فعال در حوزه مشارکت اجتماعی، فریبا فهیم یحیایی، فعال حوزه پژوهش و فناوری، زیبا عزیزی، چهارمین دختر برتر روستایی جهان، الهام زند، مدیر پروژه مستند مادران ایرانی، فاطمه چهرئی، مدیرعامل یک شرکت خلاق، میترا امین لو، مدیر کانون مدیریت دارایی فکری، خدیجه سعیدپور، بانوی کارآفرین نمونه کشوری و بهار صالحی، مدیر یک کافه کتاب به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

علاقه‌مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این رویداد به سایت https://evand.com/events/مادرانه-فناورانه-۰۲۵۵۶۵۸۶ مراجعه کنند.

پایان/ مرجع وب و فناوری

منبع:مهر

دکمه بازگشت به بالا